Eten jullie dan apart? Is dat niet raar?quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:06 schreef BE het volgende:
Manlief maakte AGV met doodgekookte broccoli![]()
Dus ik ging voor iets gezonds naar de ah en koos een stoommaaltijd: Pad Thai
Maar ik vind het er zo onaantrekkelijk uitzien en het ruikt ook niet echt lekker dus ik krijg mezelf er niet eens toe gezet er een vork in te steken en 1 hap te nemen.
Boterham met pindakaas it is!
Moet hij de broccoli maar niet vermoordenquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Eten jullie dan apart? Is dat niet raar?
Waarom is dat raar? Doen wij ook wel eens.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:27 schreef Jeroboam het volgende:
We eten best vaak apart hier. Mijn werktijden lopen krom en onze smaak ligt soms best uiteen. Hij en de kinderen zijn gek op AGV en dingen als chicken tonightquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Lijkt me ingewikkeld en veel extra moeite maar ik zou ook in het kamp geen chicken tonight staanquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:41 schreef BE het volgende:
[..]
We eten best vaak apart hier. Mijn werktijden lopen krom en onze smaak ligt soms best uiteen. Hij en de kinderen zijn gek op AGV en dingen als chicken tonighten dat krijg ik echt niet weg. En andersom kunnen zij niet echt waarderen dat ik van alles uitprobeer met pompoen en andere dingen.
4 avonden in de week is er altijd wel een kind aan het sporten dus zijn we toch niet compleet en met mijn werktijden ben ik ook lang niet altijd thuis als de rest al gaat eten.
Ons moment van met zijn allen samen aan tafel is bij de brunch op zondag en op feestdagen.
#disfunctionalfamily
Maar ook als we wel samen eten, eten we lang niet altijd hetzelfde.
De pubers op zaterdag altijd troep uit de airfryer, ik en mijn lieftallige meestal iets anders als een curry oid.
Het went.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Lijkt me ingewikkeld en veel extra moeite maar ik zou ook in het kamp geen chicken tonight staan
Ik heb altijd begrepen dat meer dan 20 gram eiwit per maaltijd niet echt gebruikt kan worden, dus ik probeer daar niet (te veel) overheen te gaan. Bij skyr oid pak ik meestal iets van 200 gram.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:12 schreef Morgane89 het volgende:
Even een vraagje voor diegenen die ontbijten met proteīnepudding: hoeveel gram eten jullie dan? Ik kom er niet helemaal uit wat nou een standaard portie is.
Kleine update die mei/juni gaat hem niet worden eerder eind juli/augustusquote:Op zondag 15 januari 2023 18:51 schreef amp25 het volgende: Hier vorige week 1-1-23 begonnen 2 weken bezig 4 kilo eraf maar ik weegde ok 120 doel eind mei/juni In de 80 wegen bij goed weer fiets ik buiten als ik vrij ben en soms lopen Ben express na de feestdagen begonnen
Wow, 17 eraf! Knapquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:54 schreef amp25 het volgende:
[..]
Kleine update die mei/juni gaat hem niet worden eerder eind juli/augustus
Zit nou op 103
Jeetje wat knap!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:54 schreef amp25 het volgende:
[..]
Kleine update die mei/juni gaat hem niet worden eerder eind juli/augustus
Zit nou op 103
Herkenbaar.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:41 schreef BE het volgende:
[..]
We eten best vaak apart hier. Mijn werktijden lopen krom en onze smaak ligt soms best uiteen. Hij en de kinderen zijn gek op AGV en dingen als chicken tonighten dat krijg ik echt niet weg. En andersom kunnen zij niet echt waarderen dat ik van alles uitprobeer met pompoen en andere dingen.
4 avonden in de week is er altijd wel een kind aan het sporten dus zijn we toch niet compleet en met mijn werktijden ben ik ook lang niet altijd thuis als de rest al gaat eten.
Ons moment van met zijn allen samen aan tafel is bij de brunch op zondag en op feestdagen.
#disfunctionalfamily
Maar ook als we wel samen eten, eten we lang niet altijd hetzelfde.
De pubers op zaterdag altijd troep uit de airfryer, ik en mijn lieftallige meestal iets anders als een curry oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |