abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2023 @ 12:43:11 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_208835524
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!
disclaimer
pi_208835605
Vet cool dat jij hem dichtgooide SQ.

Maar goed, ik heb dus energie, sterker nog verloofde wordt af en toe gek van me. Dus daarom gaat ze ook sporten vanaf mei. Want anders moet ik een jongere chick gaan zoeken om me bij te houden ;)

Je kan ook kijken waar je zo moe van wordt SQ, ik reageer bijvoorbeeld heftig op suikers. Ik heb echt suikerdips. Je hoeft niet meteen een heel traject in of programma te volgen. En hallo 3 kinderen, dan krijg je ook amper rust.

Het was voor mij wel een eyeopener dat ik krachttraining echt leuk vind. Voor mij stond de sportschool toch wel gelijk aan die verdomde cardio apparaten. Maar ik train me dus een half uur helemaal kapot met alleen krachtgedoe en dat is zo fijn en het werkt blijkbaar.
pi_208835784
Ik vind krachttraining echt heerlijk O+
Ik zou het liefste crossfit willen doen, maar dat is hier nu niet. Maar drie keer per week krachttraining is ook erg fijn. Ik vind het ook fijn hoe je daar goed vooruitgang mee kunt zien, omdat je toch weer wat extra gewicht kunt toevoegen.

Mijn gewicht staat overigens stil, maar mijn lijf verandert wel. Ik kan mijn oude Levi's 30/30 in stretch alweer dicht krijgen :o Die zonder sretch nog niet, overigens, en die met stretch zit ook nog niet mooi genoeg om te dragen, maar een half jaar geleden kreeg ik hem niet eens over mijn heupen.

Dus going strong
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Volgende week naar New York, dat zal wel een behoorlijke afbreuk doen aan mijn huidige staat :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208835998
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind krachttraining echt heerlijk O+
Ik zou het liefste crossfit willen doen, maar dat is hier nu niet. Maar drie keer per week krachttraining is ook erg fijn. Ik vind het ook fijn hoe je daar goed vooruitgang mee kunt zien, omdat je toch weer wat extra gewicht kunt toevoegen.

Mijn gewicht staat overigens stil, maar mijn lijf verandert wel. Ik kan mijn oude Levi's 30/30 in stretch alweer dicht krijgen :o Die zonder sretch nog niet, overigens, en die met stretch zit ook nog niet mooi genoeg om te dragen, maar een half jaar geleden kreeg ik hem niet eens over mijn heupen.

Dus going strong [ afbeelding ]

Volgende week naar New York, dat zal wel een behoorlijke afbreuk doen aan mijn huidige staat :')
Ik ga begin mei 3 dagen naar Disneyland en heb een lijst van restaurants/afhaal gedoe waar ik terecht kan. :@
Maar goed, ik ben deze 4 maanden dus 100% strikt aan het doen, na deze 4 maanden zou ik het wel 3 dagen laten varen en daarna weer knallen.
pi_208836184
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:21 schreef exode het volgende:

[..]
Ik ga begin mei 3 dagen naar Disneyland en heb een lijst van restaurants/afhaal gedoe waar ik terecht kan. :@
Maar goed, ik ben deze 4 maanden dus 100% strikt aan het doen, na deze 4 maanden zou ik het wel 3 dagen laten varen en daarna weer knallen.
Ik ben vooral van plan om me niet te laten gek maken door de belachelijk enorme porties. Verder ga ik gewoon genieten, en waarschijnlijk ook 25.000 stappen per dag zetten, en eten en drinken zoals het uitkomt.
Daarna ga ik gewoon verder waar ik was gebleven, met waarschijnlijk een plus die ik eerst moet wegwerken. Het zij zo.
pi_208836268
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben vooral van plan om me niet te laten gek maken door de belachelijk enorme porties. Verder ga ik gewoon genieten, en waarschijnlijk ook 25.000 stappen per dag zetten, en eten en drinken zoals het uitkomt.
Daarna ga ik gewoon verder waar ik was gebleven, met waarschijnlijk een plus die ik eerst moet wegwerken. Het zij zo.
Dat vind ik oprecht knap, ik hoop dat ik dat ook weer kan als ik weer 'gewoon' leef.
pi_208836501
Ik doe geen klap, maar overweeg nu fit20. Klinkt als te mooi om in waar te zijn en hocus pocus en al maar ik ken iemand (n=1) die er heel enthousiast over is en op dit moment is minder tijd gewoon met slagingskans.

Iemand dit al eens geprobeerd?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 20 april 2023 @ 14:08:49 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208836559
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe geen klap, maar overweeg nu fit20. Klinkt als te nou in waar te zijn en hocus pocus en al maar ik ken iemand (n=1) die er heel enthousiast over is en op dit moment is minder tijd gewoon met slagingskans.

Check! Me!
Wat niet... :') :@

Ik vond het heel prettig om te doen, denk ook echt dat het best resultaten kan hebben. Ik ben alleen maar 2mnd ofzo geweest omdat ik het best prijzig vond en op dat moment amper inkomen had en het niet fair vond tov mijn lieftallige dat ik amper financieel bijdroeg aan ons huis/boodschappen/gezinsleven.
Oh, en de trainer vond ik een heel ongemakkelijk type. Of althans, ik werd ongemakkelijk van hem. Geen idee waar het aan lag, maar hij was zo'n nerveuzig type dat je niet recht in de ogen aan keek enzo. Brrr...
pi_208836598
quote:
Ik doe geen klap, maar overweeg nu fit20. Klinkt als te mooi om in waar te zijn en hocus pocus en al maar ik ken iemand (n=1) die er heel enthousiast over is en op dit moment is minder tijd gewoon met slagingskans.

Ik ken het niet. Mij lijkt 20 minuten per week te weinig, maar ik weet niet hoe fit20 werkt.
Proberen kan geen kwaad.
pi_208837473
quote:

Ik dacht dat @Cat-astrophe ook zoiets gedaan heeft?

En, zoals voor alles geldt: alle beweging die je structureel volhoudt, is top.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_208838623
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:08 schreef BE het volgende:

[..]
Check! Me!
Wat niet... :') :@
Wat lief van je om dat allemaal voor ons te testen.
quote:
Ik vond het heel prettig om te doen, denk ook echt dat het best resultaten kan hebben. Ik ben alleen maar 2mnd ofzo geweest omdat ik het best prijzig vond en op dat moment amper inkomen had en het niet fair vond tov mijn lieftallige dat ik amper financieel bijdroeg aan ons huis/boodschappen/gezinsleven.
Oh, en de trainer vond ik een heel ongemakkelijk type. Of althans, ik werd ongemakkelijk van hem. Geen idee waar het aan lag, maar hij was zo'n nerveuzig type dat je niet recht in de ogen aan keek enzo. Brrr...
Ja dat zijn geen goeie omstandigheden. Mijn baas betaalt via ikb mee, dat maakt het wel wat goedkoper. Maar verder idd teringduur. Al vind ik dat van de gewone sportschool ook en daar moet ik veel meer tijd doorbrengen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208838813
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ken het niet. Mij lijkt 20 minuten per week te weinig, maar ik weet niet hoe fit20 werkt.
Proberen kan geen kwaad.
Joe! Ik doe het inmiddels een jaar of vier. Terwijl ik een hekel heb aan sporten (nog steeds). Maar dit heeft juist die elementen wat het me laat volhouden. Omdat sporten gezond en nu iets minder stom is :+

Vraag maar raak.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 20 april 2023 @ 16:59:14 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_208838928
Dat fit20 lijkt erg op fitboutiqs, dat heb ik 3 maanden gedaan. Maar het was zo achterlijk duur, en de trainer probeerde me stiekem ook aan herbalife te krijgen, dat ik zonder aarzelen ben gestopt na de proefperiode :')
disclaimer
pi_208839025
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Joe! Ik doe het inmiddels een jaar of vier. Terwijl ik een hekel heb aan sporten (nog steeds). Maar dit heeft juist die elementen wat het me laat volhouden. Omdat sporten gezond en nu iets minder stom is :+

Vraag maar raak.
Ja vertel gewoon alles!

Al zeg je de belangrijkste dingen al.
Werkt het. Doet het echt iets voor je spierconditie?
pi_208839135
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja vertel gewoon alles!

Al zeg je de belangrijkste dingen al.
Werkt het. Doet het echt iets voor je spierconditie?
Ja, nou… voor een killer body moet je niet gaan.
Ik heb het idee dat 75% van de clientèle bejaard is of een mankement heeft. En de rest, zoals ik, gewoon lui.

Als je wat mankeert (rug, spier, gewricht etc) hoor ik veel verhalen terug dat die klachten nu een stuk minder zijn.
Voor de luie mensch (N=1) levert het vooral meer conditie op. Trappen lopen gaat een stuk minder als hijgend hert. Gedurende de tijd kan ik steeds meer gewicht wegduwen/trekken dus spierkracht groeit ook. Goede investering voor als ik lui én bejaard ben.

Wat me er houdt:
- in 20 minuten ben je KLAAR voor een week. (Tenzij ik tussendoor te lang ouwehoer met de trainer). En die week schijnt je lijf ook nodig te hebben om te herstellen. Je kunt er natuurlijk wel andere sporten of lichaamsbeweging naast doen.
- geen gezweet
- sporten in je eigen kloffie
- in een half uur kan ik uit en thuis zijn
- programma op maat in je eentje of in een duo plus een trainer die je dus goed volgt.
- app waarin je de vooruitgang kan zien
- geen competitie, al blijft het lollig voor jezelf als je er een seconde of 2,5 kilo bij hebt getraind.
- trainen op afspraak, dus deze lafaard voelt een extra drempel om niet te snel af te zeggen.

Volgende geldt voor mijn locatie, iedere franchise gaat er anders mee om en naar ik begrijp is mijn locatie superflexibel:
- je kunt altijd je afspraak verzetten
- week niet kunnen sporten = week korting op de contributie
- ook met het goedkoopste abonnement kun je zo nodig in je eentje sporten

Tot zover de promotie.

O ja, mijn trainer heeft ook een dealtje met iemand die supplementen verkoopt maar dat is me nooit door de strot geduwd. Volgens hem komt het voort uit vragen die andere klanten hebben. Deze klant heeft dat niet maar die nevenbusiness zit me dus niet in de weg.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208839139
Wat is er anders aan hun methode dat je in 20 minuten zo veel spierkracht en conditie opbouwt waar je anders veel langer voor moet trainen?

Edit: posts liepen langs elkaar :)
Spoilers!
pi_208839150
O ja, het is duur (76 euro per maand voor 4 a 5 keer sporten) maar via IKB kan ik zeker de helft laten vergoeden en dan valt het wel weer mee.
pi_208839189
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is er anders aan hun methode dat je in 20 minuten zo veel spierkracht en conditie opbouwt waar je anders veel langer voor moet trainen?

Ik kan het op de site niet zo snel vinden maar het heeft ermee te maken dat je door laag tempo maar hoog gewicht alle soorten spiervezels aanspreekt. Andere sporten gebruiken er minder. Wat Fit20 heel effectief maakt. En met de apparaten doe je elke week alle spiergroepen.

Is hun verhaal hoor. Ik vind het gewoon belangrijk dat ik elke week gericht in beweging ben op een manier die bij me past.
pi_208839370
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, nou… voor een killer body moet je niet gaan.
Ik heb het idee dat 75% van de clientèle bejaard is of een mankement heeft. En de rest, zoals ik, gewoon lui.

Als je wat mankeert (rug, spier, gewricht etc) hoor ik veel verhalen terug dat die klachten nu een stuk minder zijn.
Voor de luie mensch (N=1) levert het vooral meer conditie op. Trappen lopen gaat een stuk minder als hijgend hert. Gedurende de tijd kan ik steeds meer gewicht wegduwen/trekken dus spierkracht groeit ook. Goede investering voor als ik lui én bejaard ben.

Dit heb/ben ik allemaal O+

Tnx. Ik ga proefdinges regelen.
pi_208839371
Je traint daarmee net iets te zwaar toch? Tot je spieren 'falen'?

Je spieren kort zwaar belasten is blessuregevoelig.
Zolang je dat doet met een trainer die weet wat ie doet en rekening houdt met je zwakke punten, lijkt het me effectief.
pi_208839389
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja, het is duur (76 euro per maand voor 4 a 5 keer sporten) maar via IKB kan ik zeker de helft laten vergoeden en dan valt het wel weer mee.
Ja alleen als je met een vrind bent. En mijn vrind (=jul) heeft geen ikb. Anders toch nog even wat duurderderderder.
pi_208839433
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit heb/ben ik allemaal O+

Tnx. Ik ga proefdinges regelen.
Ik dacht wel dat het ging aanspreken _O-
Jammer dat je niet in de buurt woont, had je me evt een maand gratis kunnen roggelen als ik je had mogen aanbrengen.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja alleen als je met een vrind bent. En mijn vrind (=jul) heeft geen ikb. Anders toch nog even wat duurderderderder.
Daar is mijn trainer (eigenaar) dus tof mee. Kijkt niet zo nauw O+
Ik heb zo’n wisselende contacten abbo. En al jaren een vast maatje en soms dus alleen, als iemand van ons tweetjes moet schuiven.
Eigenaar heeft de prijzen voor vaste klanten dit jaar ook al niet verhoogd _O_
pi_208839446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:57 schreef exode het volgende:
Je traint daarmee net iets te zwaar toch? Tot je spieren 'falen'?

Je spieren kort zwaar belasten is blessuregevoelig.
Zolang je dat doet met een trainer die weet wat ie doet en rekening houdt met je zwakke punten, lijkt het me effectief.
Ja en ja :Y

Daarom dus zo fijn dat je zowat 1 op 1 gevolgd wordt, trainer de apparaten instelt, elke week checkt hoe het met spier- of andere pijntjes is en daar zo nodig rekening mee houdt. En heeeeeeeel langzaam de gewichten ophoogt.
pi_208839586
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:.
[..]
Daar is mijn trainer (eigenaar) dus tof mee. Kijkt niet zo nauw O+
Ik heb zo’n wisselende contacten abbo. En al jaren een vast maatje en soms dus alleen, als iemand van ons tweetjes moet schuiven.
Eigenaar heeft de prijzen voor vaste klanten dit jaar ook al niet verhoogd _O_
Denk denk
Hier is 77 als je met vaste partner komt. 90 in je eentje en 1xx als je per se alleen wil trainen..
  donderdag 20 april 2023 @ 19:47:54 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208840928
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

Je moet bewegen binnen een specifieke range en op een specifiek tempo waardoor je spieren altijd op spanning zijn en blijven en je ze effectiever traint.

Zeggen ze. :+ Ik heb er niet lang genoeg getrained om echt effect te ervaren, maar de spierpijn was gewoon net zo pittig als bij een eerste keer sportschool na 10 jaar niks. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop