Ik ga begin mei 3 dagen naar Disneyland en heb een lijst van restaurants/afhaal gedoe waar ik terecht kan.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind krachttraining echt heerlijk
Ik zou het liefste crossfit willen doen, maar dat is hier nu niet. Maar drie keer per week krachttraining is ook erg fijn. Ik vind het ook fijn hoe je daar goed vooruitgang mee kunt zien, omdat je toch weer wat extra gewicht kunt toevoegen.
Mijn gewicht staat overigens stil, maar mijn lijf verandert wel. Ik kan mijn oude Levi's 30/30 in stretch alweer dicht krijgenDie zonder sretch nog niet, overigens, en die met stretch zit ook nog niet mooi genoeg om te dragen, maar een half jaar geleden kreeg ik hem niet eens over mijn heupen.
Dus going strong [ afbeelding ]
Volgende week naar New York, dat zal wel een behoorlijke afbreuk doen aan mijn huidige staat
Ik ben vooral van plan om me niet te laten gek maken door de belachelijk enorme porties. Verder ga ik gewoon genieten, en waarschijnlijk ook 25.000 stappen per dag zetten, en eten en drinken zoals het uitkomt.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:21 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ga begin mei 3 dagen naar Disneyland en heb een lijst van restaurants/afhaal gedoe waar ik terecht kan.![]()
Maar goed, ik ben deze 4 maanden dus 100% strikt aan het doen, na deze 4 maanden zou ik het wel 3 dagen laten varen en daarna weer knallen.
Dat vind ik oprecht knap, ik hoop dat ik dat ook weer kan als ik weer 'gewoon' leef.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben vooral van plan om me niet te laten gek maken door de belachelijk enorme porties. Verder ga ik gewoon genieten, en waarschijnlijk ook 25.000 stappen per dag zetten, en eten en drinken zoals het uitkomt.
Daarna ga ik gewoon verder waar ik was gebleven, met waarschijnlijk een plus die ik eerst moet wegwerken. Het zij zo.
Check! Me!quote:Op donderdag 20 april 2023 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe geen klap, maar overweeg nu fit20. Klinkt als te nou in waar te zijn en hocus pocus en al maar ik ken iemand (n=1) die er heel enthousiast over is en op dit moment is minder tijd gewoon met slagingskans.
Iemand dit al eens geprobeerd?
Ik ken het niet. Mij lijkt 20 minuten per week te weinig, maar ik weet niet hoe fit20 werkt.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe geen klap, maar overweeg nu fit20. Klinkt als te mooi om in waar te zijn en hocus pocus en al maar ik ken iemand (n=1) die er heel enthousiast over is en op dit moment is minder tijd gewoon met slagingskans.
Ik dacht dat @Cat-astrophe ook zoiets gedaan heeft?quote:Op donderdag 20 april 2023 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe geen klap, maar overweeg nu fit20. Klinkt als te mooi om in waar te zijn en hocus pocus en al maar ik ken iemand (n=1) die er heel enthousiast over is en op dit moment is minder tijd gewoon met slagingskans.
Wat lief van je om dat allemaal voor ons te testen.quote:
Ja dat zijn geen goeie omstandigheden. Mijn baas betaalt via ikb mee, dat maakt het wel wat goedkoper. Maar verder idd teringduur. Al vind ik dat van de gewone sportschool ook en daar moet ik veel meer tijd doorbrengen.quote:Ik vond het heel prettig om te doen, denk ook echt dat het best resultaten kan hebben. Ik ben alleen maar 2mnd ofzo geweest omdat ik het best prijzig vond en op dat moment amper inkomen had en het niet fair vond tov mijn lieftallige dat ik amper financieel bijdroeg aan ons huis/boodschappen/gezinsleven.
Oh, en de trainer vond ik een heel ongemakkelijk type. Of althans, ik werd ongemakkelijk van hem. Geen idee waar het aan lag, maar hij was zo'n nerveuzig type dat je niet recht in de ogen aan keek enzo. Brrr...
Joe! Ik doe het inmiddels een jaar of vier. Terwijl ik een hekel heb aan sporten (nog steeds). Maar dit heeft juist die elementen wat het me laat volhouden. Omdat sporten gezond en nu iets minder stom isquote:Op donderdag 20 april 2023 14:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Mij lijkt 20 minuten per week te weinig, maar ik weet niet hoe fit20 werkt.
Proberen kan geen kwaad.
Ja vertel gewoon alles!quote:Op donderdag 20 april 2023 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joe! Ik doe het inmiddels een jaar of vier. Terwijl ik een hekel heb aan sporten (nog steeds). Maar dit heeft juist die elementen wat het me laat volhouden. Omdat sporten gezond en nu iets minder stom is
Vraag maar raak.
Ja, nou… voor een killer body moet je niet gaan.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja vertel gewoon alles!
Al zeg je de belangrijkste dingen al.
Werkt het. Doet het echt iets voor je spierconditie?
Ik kan het op de site niet zo snel vinden maar het heeft ermee te maken dat je door laag tempo maar hoog gewicht alle soorten spiervezels aanspreekt. Andere sporten gebruiken er minder. Wat Fit20 heel effectief maakt. En met de apparaten doe je elke week alle spiergroepen.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is er anders aan hun methode dat je in 20 minuten zo veel spierkracht en conditie opbouwt waar je anders veel langer voor moet trainen?
Edit: posts liepen langs elkaar![]()
Dit heb/ben ik allemaalquote:Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, nou… voor een killer body moet je niet gaan.
Ik heb het idee dat 75% van de clientèle bejaard is of een mankement heeft. En de rest, zoals ik, gewoon lui.
Als je wat mankeert (rug, spier, gewricht etc) hoor ik veel verhalen terug dat die klachten nu een stuk minder zijn.
Voor de luie mensch (N=1) levert het vooral meer conditie op. Trappen lopen gaat een stuk minder als hijgend hert. Gedurende de tijd kan ik steeds meer gewicht wegduwen/trekken dus spierkracht groeit ook. Goede investering voor als ik lui én bejaard ben.
Ja alleen als je met een vrind bent. En mijn vrind (=jul) heeft geen ikb. Anders toch nog even wat duurderderderder.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja, het is duur (76 euro per maand voor 4 a 5 keer sporten) maar via IKB kan ik zeker de helft laten vergoeden en dan valt het wel weer mee.
Ik dacht wel dat het ging aansprekenquote:Op donderdag 20 april 2023 17:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit heb/ben ik allemaal
Tnx. Ik ga proefdinges regelen.
Daar is mijn trainer (eigenaar) dus tof mee. Kijkt niet zo nauwquote:Op donderdag 20 april 2023 17:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja alleen als je met een vrind bent. En mijn vrind (=jul) heeft geen ikb. Anders toch nog even wat duurderderderder.
Ja en jaquote:Op donderdag 20 april 2023 17:57 schreef exode het volgende:
Je traint daarmee net iets te zwaar toch? Tot je spieren 'falen'?
Je spieren kort zwaar belasten is blessuregevoelig.
Zolang je dat doet met een trainer die weet wat ie doet en rekening houdt met je zwakke punten, lijkt het me effectief.
Denk denkquote:Op donderdag 20 april 2023 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:.
[..]
Daar is mijn trainer (eigenaar) dus tof mee. Kijkt niet zo nauw![]()
Ik heb zo’n wisselende contacten abbo. En al jaren een vast maatje en soms dus alleen, als iemand van ons tweetjes moet schuiven.
Eigenaar heeft de prijzen voor vaste klanten dit jaar ook al niet verhoogd
Je moet bewegen binnen een specifieke range en op een specifiek tempo waardoor je spieren altijd op spanning zijn en blijven en je ze effectiever traint.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is er anders aan hun methode dat je in 20 minuten zo veel spierkracht en conditie opbouwt waar je anders veel langer voor moet trainen?
Edit: posts liepen langs elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop