abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2023 @ 12:43:11 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_208835524
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!
disclaimer
pi_208835605
Vet cool dat jij hem dichtgooide SQ.

Maar goed, ik heb dus energie, sterker nog verloofde wordt af en toe gek van me. Dus daarom gaat ze ook sporten vanaf mei. Want anders moet ik een jongere chick gaan zoeken om me bij te houden ;)

Je kan ook kijken waar je zo moe van wordt SQ, ik reageer bijvoorbeeld heftig op suikers. Ik heb echt suikerdips. Je hoeft niet meteen een heel traject in of programma te volgen. En hallo 3 kinderen, dan krijg je ook amper rust.

Het was voor mij wel een eyeopener dat ik krachttraining echt leuk vind. Voor mij stond de sportschool toch wel gelijk aan die verdomde cardio apparaten. Maar ik train me dus een half uur helemaal kapot met alleen krachtgedoe en dat is zo fijn en het werkt blijkbaar.
pi_208835784
Ik vind krachttraining echt heerlijk O+
Ik zou het liefste crossfit willen doen, maar dat is hier nu niet. Maar drie keer per week krachttraining is ook erg fijn. Ik vind het ook fijn hoe je daar goed vooruitgang mee kunt zien, omdat je toch weer wat extra gewicht kunt toevoegen.

Mijn gewicht staat overigens stil, maar mijn lijf verandert wel. Ik kan mijn oude Levi's 30/30 in stretch alweer dicht krijgen :o Die zonder sretch nog niet, overigens, en die met stretch zit ook nog niet mooi genoeg om te dragen, maar een half jaar geleden kreeg ik hem niet eens over mijn heupen.

Dus going strong

Volgende week naar New York, dat zal wel een behoorlijke afbreuk doen aan mijn huidige staat :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208835998
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind krachttraining echt heerlijk O+
Ik zou het liefste crossfit willen doen, maar dat is hier nu niet. Maar drie keer per week krachttraining is ook erg fijn. Ik vind het ook fijn hoe je daar goed vooruitgang mee kunt zien, omdat je toch weer wat extra gewicht kunt toevoegen.

Mijn gewicht staat overigens stil, maar mijn lijf verandert wel. Ik kan mijn oude Levi's 30/30 in stretch alweer dicht krijgen :o Die zonder sretch nog niet, overigens, en die met stretch zit ook nog niet mooi genoeg om te dragen, maar een half jaar geleden kreeg ik hem niet eens over mijn heupen.

Dus going strong [ afbeelding ]

Volgende week naar New York, dat zal wel een behoorlijke afbreuk doen aan mijn huidige staat :')
Ik ga begin mei 3 dagen naar Disneyland en heb een lijst van restaurants/afhaal gedoe waar ik terecht kan. :@
Maar goed, ik ben deze 4 maanden dus 100% strikt aan het doen, na deze 4 maanden zou ik het wel 3 dagen laten varen en daarna weer knallen.
pi_208836184
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:21 schreef exode het volgende:

[..]
Ik ga begin mei 3 dagen naar Disneyland en heb een lijst van restaurants/afhaal gedoe waar ik terecht kan. :@
Maar goed, ik ben deze 4 maanden dus 100% strikt aan het doen, na deze 4 maanden zou ik het wel 3 dagen laten varen en daarna weer knallen.
Ik ben vooral van plan om me niet te laten gek maken door de belachelijk enorme porties. Verder ga ik gewoon genieten, en waarschijnlijk ook 25.000 stappen per dag zetten, en eten en drinken zoals het uitkomt.
Daarna ga ik gewoon verder waar ik was gebleven, met waarschijnlijk een plus die ik eerst moet wegwerken. Het zij zo.
pi_208836268
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben vooral van plan om me niet te laten gek maken door de belachelijk enorme porties. Verder ga ik gewoon genieten, en waarschijnlijk ook 25.000 stappen per dag zetten, en eten en drinken zoals het uitkomt.
Daarna ga ik gewoon verder waar ik was gebleven, met waarschijnlijk een plus die ik eerst moet wegwerken. Het zij zo.
Dat vind ik oprecht knap, ik hoop dat ik dat ook weer kan als ik weer 'gewoon' leef.
pi_208836501
Ik doe geen klap, maar overweeg nu fit20. Klinkt als te mooi om in waar te zijn en hocus pocus en al maar ik ken iemand (n=1) die er heel enthousiast over is en op dit moment is minder tijd gewoon met slagingskans.

Iemand dit al eens geprobeerd?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 20 april 2023 @ 14:08:49 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208836559
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe geen klap, maar overweeg nu fit20. Klinkt als te nou in waar te zijn en hocus pocus en al maar ik ken iemand (n=1) die er heel enthousiast over is en op dit moment is minder tijd gewoon met slagingskans.

Check! Me!
Wat niet... :') :@

Ik vond het heel prettig om te doen, denk ook echt dat het best resultaten kan hebben. Ik ben alleen maar 2mnd ofzo geweest omdat ik het best prijzig vond en op dat moment amper inkomen had en het niet fair vond tov mijn lieftallige dat ik amper financieel bijdroeg aan ons huis/boodschappen/gezinsleven.
Oh, en de trainer vond ik een heel ongemakkelijk type. Of althans, ik werd ongemakkelijk van hem. Geen idee waar het aan lag, maar hij was zo'n nerveuzig type dat je niet recht in de ogen aan keek enzo. Brrr...
pi_208836598
quote:
Ik doe geen klap, maar overweeg nu fit20. Klinkt als te mooi om in waar te zijn en hocus pocus en al maar ik ken iemand (n=1) die er heel enthousiast over is en op dit moment is minder tijd gewoon met slagingskans.

Ik ken het niet. Mij lijkt 20 minuten per week te weinig, maar ik weet niet hoe fit20 werkt.
Proberen kan geen kwaad.
pi_208837473
quote:

Ik dacht dat @Cat-astrophe ook zoiets gedaan heeft?

En, zoals voor alles geldt: alle beweging die je structureel volhoudt, is top.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_208838623
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:08 schreef BE het volgende:

[..]
Check! Me!
Wat niet... :') :@
Wat lief van je om dat allemaal voor ons te testen.
quote:
Ik vond het heel prettig om te doen, denk ook echt dat het best resultaten kan hebben. Ik ben alleen maar 2mnd ofzo geweest omdat ik het best prijzig vond en op dat moment amper inkomen had en het niet fair vond tov mijn lieftallige dat ik amper financieel bijdroeg aan ons huis/boodschappen/gezinsleven.
Oh, en de trainer vond ik een heel ongemakkelijk type. Of althans, ik werd ongemakkelijk van hem. Geen idee waar het aan lag, maar hij was zo'n nerveuzig type dat je niet recht in de ogen aan keek enzo. Brrr...
Ja dat zijn geen goeie omstandigheden. Mijn baas betaalt via ikb mee, dat maakt het wel wat goedkoper. Maar verder idd teringduur. Al vind ik dat van de gewone sportschool ook en daar moet ik veel meer tijd doorbrengen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208838813
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ken het niet. Mij lijkt 20 minuten per week te weinig, maar ik weet niet hoe fit20 werkt.
Proberen kan geen kwaad.
Joe! Ik doe het inmiddels een jaar of vier. Terwijl ik een hekel heb aan sporten (nog steeds). Maar dit heeft juist die elementen wat het me laat volhouden. Omdat sporten gezond en nu iets minder stom is :+

Vraag maar raak.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 20 april 2023 @ 16:59:14 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_208838928
Dat fit20 lijkt erg op fitboutiqs, dat heb ik 3 maanden gedaan. Maar het was zo achterlijk duur, en de trainer probeerde me stiekem ook aan herbalife te krijgen, dat ik zonder aarzelen ben gestopt na de proefperiode :')
disclaimer
pi_208839025
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Joe! Ik doe het inmiddels een jaar of vier. Terwijl ik een hekel heb aan sporten (nog steeds). Maar dit heeft juist die elementen wat het me laat volhouden. Omdat sporten gezond en nu iets minder stom is :+

Vraag maar raak.
Ja vertel gewoon alles!

Al zeg je de belangrijkste dingen al.
Werkt het. Doet het echt iets voor je spierconditie?
pi_208839135
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja vertel gewoon alles!

Al zeg je de belangrijkste dingen al.
Werkt het. Doet het echt iets voor je spierconditie?
Ja, nou… voor een killer body moet je niet gaan.
Ik heb het idee dat 75% van de clientčle bejaard is of een mankement heeft. En de rest, zoals ik, gewoon lui.

Als je wat mankeert (rug, spier, gewricht etc) hoor ik veel verhalen terug dat die klachten nu een stuk minder zijn.
Voor de luie mensch (N=1) levert het vooral meer conditie op. Trappen lopen gaat een stuk minder als hijgend hert. Gedurende de tijd kan ik steeds meer gewicht wegduwen/trekken dus spierkracht groeit ook. Goede investering voor als ik lui én bejaard ben.

Wat me er houdt:
- in 20 minuten ben je KLAAR voor een week. (Tenzij ik tussendoor te lang ouwehoer met de trainer). En die week schijnt je lijf ook nodig te hebben om te herstellen. Je kunt er natuurlijk wel andere sporten of lichaamsbeweging naast doen.
- geen gezweet
- sporten in je eigen kloffie
- in een half uur kan ik uit en thuis zijn
- programma op maat in je eentje of in een duo plus een trainer die je dus goed volgt.
- app waarin je de vooruitgang kan zien
- geen competitie, al blijft het lollig voor jezelf als je er een seconde of 2,5 kilo bij hebt getraind.
- trainen op afspraak, dus deze lafaard voelt een extra drempel om niet te snel af te zeggen.

Volgende geldt voor mijn locatie, iedere franchise gaat er anders mee om en naar ik begrijp is mijn locatie superflexibel:
- je kunt altijd je afspraak verzetten
- week niet kunnen sporten = week korting op de contributie
- ook met het goedkoopste abonnement kun je zo nodig in je eentje sporten

Tot zover de promotie.

O ja, mijn trainer heeft ook een dealtje met iemand die supplementen verkoopt maar dat is me nooit door de strot geduwd. Volgens hem komt het voort uit vragen die andere klanten hebben. Deze klant heeft dat niet maar die nevenbusiness zit me dus niet in de weg.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208839139
Wat is er anders aan hun methode dat je in 20 minuten zo veel spierkracht en conditie opbouwt waar je anders veel langer voor moet trainen?

Edit: posts liepen langs elkaar :)
Spoilers!
pi_208839150
O ja, het is duur (76 euro per maand voor 4 a 5 keer sporten) maar via IKB kan ik zeker de helft laten vergoeden en dan valt het wel weer mee.
pi_208839189
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is er anders aan hun methode dat je in 20 minuten zo veel spierkracht en conditie opbouwt waar je anders veel langer voor moet trainen?

Ik kan het op de site niet zo snel vinden maar het heeft ermee te maken dat je door laag tempo maar hoog gewicht alle soorten spiervezels aanspreekt. Andere sporten gebruiken er minder. Wat Fit20 heel effectief maakt. En met de apparaten doe je elke week alle spiergroepen.

Is hun verhaal hoor. Ik vind het gewoon belangrijk dat ik elke week gericht in beweging ben op een manier die bij me past.
pi_208839370
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, nou… voor een killer body moet je niet gaan.
Ik heb het idee dat 75% van de clientčle bejaard is of een mankement heeft. En de rest, zoals ik, gewoon lui.

Als je wat mankeert (rug, spier, gewricht etc) hoor ik veel verhalen terug dat die klachten nu een stuk minder zijn.
Voor de luie mensch (N=1) levert het vooral meer conditie op. Trappen lopen gaat een stuk minder als hijgend hert. Gedurende de tijd kan ik steeds meer gewicht wegduwen/trekken dus spierkracht groeit ook. Goede investering voor als ik lui én bejaard ben.

Dit heb/ben ik allemaal O+

Tnx. Ik ga proefdinges regelen.
pi_208839371
Je traint daarmee net iets te zwaar toch? Tot je spieren 'falen'?

Je spieren kort zwaar belasten is blessuregevoelig.
Zolang je dat doet met een trainer die weet wat ie doet en rekening houdt met je zwakke punten, lijkt het me effectief.
pi_208839389
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja, het is duur (76 euro per maand voor 4 a 5 keer sporten) maar via IKB kan ik zeker de helft laten vergoeden en dan valt het wel weer mee.
Ja alleen als je met een vrind bent. En mijn vrind (=jul) heeft geen ikb. Anders toch nog even wat duurderderderder.
pi_208839433
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit heb/ben ik allemaal O+

Tnx. Ik ga proefdinges regelen.
Ik dacht wel dat het ging aanspreken _O-
Jammer dat je niet in de buurt woont, had je me evt een maand gratis kunnen roggelen als ik je had mogen aanbrengen.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja alleen als je met een vrind bent. En mijn vrind (=jul) heeft geen ikb. Anders toch nog even wat duurderderderder.
Daar is mijn trainer (eigenaar) dus tof mee. Kijkt niet zo nauw O+
Ik heb zo’n wisselende contacten abbo. En al jaren een vast maatje en soms dus alleen, als iemand van ons tweetjes moet schuiven.
Eigenaar heeft de prijzen voor vaste klanten dit jaar ook al niet verhoogd _O_
pi_208839446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:57 schreef exode het volgende:
Je traint daarmee net iets te zwaar toch? Tot je spieren 'falen'?

Je spieren kort zwaar belasten is blessuregevoelig.
Zolang je dat doet met een trainer die weet wat ie doet en rekening houdt met je zwakke punten, lijkt het me effectief.
Ja en ja :Y

Daarom dus zo fijn dat je zowat 1 op 1 gevolgd wordt, trainer de apparaten instelt, elke week checkt hoe het met spier- of andere pijntjes is en daar zo nodig rekening mee houdt. En heeeeeeeel langzaam de gewichten ophoogt.
pi_208839586
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:.
[..]
Daar is mijn trainer (eigenaar) dus tof mee. Kijkt niet zo nauw O+
Ik heb zo’n wisselende contacten abbo. En al jaren een vast maatje en soms dus alleen, als iemand van ons tweetjes moet schuiven.
Eigenaar heeft de prijzen voor vaste klanten dit jaar ook al niet verhoogd _O_
Denk denk
Hier is 77 als je met vaste partner komt. 90 in je eentje en 1xx als je per se alleen wil trainen..
  donderdag 20 april 2023 @ 19:47:54 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208840928
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

Je moet bewegen binnen een specifieke range en op een specifiek tempo waardoor je spieren altijd op spanning zijn en blijven en je ze effectiever traint.

Zeggen ze. :+ Ik heb er niet lang genoeg getrained om echt effect te ervaren, maar de spierpijn was gewoon net zo pittig als bij een eerste keer sportschool na 10 jaar niks. :+
pi_208841046
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:20 schreef Vanyel het volgende:

Denk denk
Hier is 77 als je met vaste partner komt. 90 in je eentje en 1xx als je per se alleen wil trainen..
Dat is best pittig voor nog geen 1,5 uur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208841936
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:47 schreef BE het volgende:

[..]
Je moet bewegen binnen een specifieke range en op een specifiek tempo waardoor je spieren altijd op spanning zijn en blijven en je ze effectiever traint.

Zeggen ze. :+ Ik heb er niet lang genoeg getrained om echt effect te ervaren, maar de spierpijn was gewoon net zo pittig als bij een eerste keer sportschool na 10 jaar niks. :+
Ah, op die manier. Pijnlijk :X

Ik hou het wel bij mijn medische fitness. Ik werd vorig jaar gedwongen (sort of) door de revalidatiefysio en inmiddels vind ik het nog leuk ook. Binnenkort ook weer aquajoggen, dat blijkt ook gewoon leuk.
Spoilers!
pi_208842385
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is best pittig voor nog geen 1,5 uur.
Ja maar eigenlijk moet je het andersom zien. Dat is best pittig, maar je hoeft wel nog geen anderhalf uur *O*
pi_208843835
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:47 schreef BE het volgende:

[..]

Kennis maken, twee apparaten oefenen op standje licht en daarna geen handtekening onder het contract kunnen zetten omdat bibberende pudding armpjes :X _O-

En ja! De spierpijn :D

Nu niet meer B-)
pi_208843856
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja maar eigenlijk moet je het andersom zien. Dat is best pittig, maar je hoeft wel nog geen anderhalf uur *O*
Het is écht iets voor jou ^O^

En dan op het derde apparaat roepen dat je goddank alweer op de helft bent O+
pi_208844018
Mijn geheugen werkt nog. *O*

En qua kosten, net wat je budget is en wat je het waard vindt, toch? Ik betaal nu ook flink voor een uurtje sporten in de week, maar ik vind het wel superfijn, dus het is me wat mij betreft dubbel en dwars waard.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 april 2023 @ 22:31:12 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208844481
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D _O_
pi_208847654
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Overigens kan ik sporten ook best leuk vinden. Maar het voelt niet als tijd voor mij, voor de lekker. En als ik daar geen tijd voor kan vinden, is dat hele sport ook niet echt een beloning om te mogen doen.
  Moderator zaterdag 22 april 2023 @ 11:00:24 #34
5428 crew  miss_sly
pi_208860555
Toch nog een keer of sportkleding: ik zoek een fijne sportbeha.
Heel vee worden aangeboden in S/M/L/Xl maar ik ben dan bang dat dit toch niet echt fijn is om een goed passende te vinden.

Het is voor Powerwalking en krachttraining, dus niet om te hardlopen.

Iemand een goede tip?
pi_208860664
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Toch nog een keer of sportkleding: ik zoek een fijne sportbeha.
Heel vee worden aangeboden in S/M/L/Xl maar ik ben dan bang dat dit toch niet echt fijn is om een goed passende te vinden.

Het is voor Powerwalking en krachttraining, dus niet om te hardlopen.

Iemand een goede tip?
Panache. Of shock absorber.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208860677
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vind dat jij dit topic even uit je AT moet gooien O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 22 april 2023 @ 11:21:07 #37
5428 crew  miss_sly
pi_208860699
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Shock Absorber heb ik nu. Al een oudje, dringend aan vervanging toe. Maar toen ik dezelfde maat had besteld, kreeg ik die met geen mogelijkheid aan :?

Panache ken ik van naam. Zal er eens naar kijken.

Ik heb een moeilijke cupmaat, dwz brede borsten ook, dus veel cups zijn sowieso te smal.
pi_208860709
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Shock Absorber heb ik nu. Al een oudje, dringend aan vervanging toe. Maar toen ik dezelfde maat had besteld, kreeg ik die met geen mogelijkheid aan :?

Panache ken ik van naam. Zal er eens naar kijken.

Ik heb een moeilijke cupmaat, dwz brede borsten ook, dus veel cups zijn sowieso te smal.
Dan panache. Ik heb die al jaren. Grote cupmaat, volume aan de zijkant van m'n borsten ( of nou ja "volume" tegenwoordig. :') ), relatief kleine omvang. Ze komen met en zonder beugel. Ik heb met, je voelt m niet want dikke padding.

Shock absorber wisselt qua maat echt enorm per model heb ik het idee.
  Moderator zaterdag 22 april 2023 @ 11:23:48 #39
5428 crew  miss_sly
pi_208860713
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dan panache. Ik heb die al jaren. Grote cupmaat, volume aan de zijkant van m'n borsten ( of nou ja "volume" tegenwoordig. :') ), relatief kleine omvang. Ze komen met en zonder beugel. Ik heb met, je voelt m niet want dikke padding.

Shock absorber wisselt qua maat echt enorm per model heb ik het idee.
Top, thanks. Ga ik die een bestellen.
pi_208860714
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik vind dat jij dit topic even uit je AT moet gooien O+
O+

Ik ben gewoon het orakel voor dit topic voor tips en shit.

Zeker nu geen eetlijstjes :7
pi_208860764
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
O+

Ik ben gewoon het orakel voor dit topic voor tips en shit.

Zeker nu geen eetlijstjes :7
Niet alleen dit topic, jwz *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 23 april 2023 @ 18:11:54 #42
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208877578
Er zit wel weer een learning curve in dat diëten. Ik heb vrijdag en vandaag echt veel te weinig gegeten. Vandaag 1283 calorieën, al moet ik de ham voor het avondeten straks nog afwegen.

Edit: opgekrikt naar 1601.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lucky_Strike op 23-04-2023 19:35:32 ]
Spoilers!
pi_208879841
Ik heb afgelopen weken even een moeilijke periode gehad (lees; veel eten) maar nu weer steady de goede kant op. Wel gisteren uiteten, vandaag verjaardag, dinsdag feest met hapjes en woensdag weer uiteten. Dus dat helpt niet echt mee. Maar gisteren en vandaag daar de rest van de dag rekening mee gehouden waardoor ik waarschijnlijk nog redelijk goed zit. Dinsdag ben ik ook van plan om max 2 alcoholische drankjes en maar 1 of 2 echt lekkere hapjes te nemen (moet de dag erna weer om 7 uur op, dus veel alcohol is sowieso niet handig).
Maar goed, ik ben al lang blij dat ik weer in een goede flow zit met sporten en ook weer bewuste keuzes maak met eten ipv boeieeee, we blijven toch wel dik :P
pi_208882070
Dit weekend 2 feestjes gehad met taart, veeeeel hapjes en veeeeeeeel drank. Maar nog steeds going strong.
Op 1 of andere manier vind ik het ook totaal niet lastig meer om overal vanaf te blijven. Het enige wat ik op dit soort feestjes lastig vind is dat er geen gezonde keuze is. Het is of niets of bitterballen. En om nou een appel mee te gaan nemen....
Op een gegeven moment moet ik wel gewoon wat eten.

Deze week sowieso rustig aan met eten want volgende week Disneyland *O* En ik heb allang ontdekt dat zelfs daar er genoeg gezonde keuzes zijn, maar we hebben 1 keer diner en 1 lunch gereserveerd staan en ik ga voor dat geld echt geen blaadjes sla zitten eten. :@
pi_208882165
Ik gooi er eens een lijstje in:

O: smoothiebowl met amandelmelk, havermout, banaan, bessen, lijnzaad
T: 2 crackers met roomkaas
L: huevos rancheros: 2 gebakken eieren met zwarte bonen, tomaat en zelfgemaakte salsa, met een boterham
B: uurtje fitness
T: rauwkost en een klein handje zoute sticks
A: curry met tofu, pindakaas, spinazie, wortel, rijst en tomatensalade
T: appel, misschien
Spoilers!
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 11:53:31 #46
382129 crew  Donna
pi_208883773
Knoop doorgehakt. Contact opgenomen met een diëtist. Ik hou zelf de motivatie niet vol, heb geen stok achter de deur. Misschien wel als er iemand in m'n nek hijgt.
pi_208887775
Ik ben trots op mezelf. Vandaag een kutdag op werk. Nergens ook zin in. Dus wilde al niet gaan sporten en met een zak chips op de bank gaan zitten. Hallo emotie-eter. Maar heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven met de argumentatie dat ik mezelf daarna waarschijnlijk toch niet beter voel. Dus nu opweg naar de sportschool....

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinuts op 24-04-2023 17:12:37 ]
  maandag 24 april 2023 @ 16:53:55 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208887847
Kijk, that's the spirit! *O*

En @Donna, wat goed joh! Hopelijk helpt het idd als er iemand even een tijdje mee kijkt.

Ik ben terug overgestapt naar low carb, nu 3 dagen en dat bevalt me vooralsnog prima. Echt heel wat minder snaaitrek zeg maar. :Y
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 17:08:36 #49
382129 crew  Donna
pi_208887990
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 16:53 schreef BE het volgende:
Kijk, that's the spirit! *O*

En @:Donna, wat goed joh! Hopelijk helpt het idd als er iemand even een tijdje mee kijkt.

Ik ben terug overgestapt naar low carb, nu 3 dagen en dat bevalt me vooralsnog prima. Echt heel wat minder snaaitrek zeg maar. :Y
Ja ik heb die stok wel echt nodig blijkbaar. Er zit hier ook 1 die doet het met de lazy fitgirl methode, maar wat zij eet is mij echt teveel 'superfood' enzo. Ik wil niet de rest van m'n leven bananenbrood met stevia en walnoten eten.

Deze vrouw die ik nu heb gekozen is lekker normaal. Morgenmiddag heen. *O*
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 21:41:54 #50
382129 crew  Donna
pi_208902390
Was nice. Gezellige vrouw.
Over 2 weken weer wegen en kan haar altijd appen. *O*
  dinsdag 25 april 2023 @ 21:46:08 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208902454
Kinderen zijn uit logeren bij de buurkinderen in de grote schuur in de tuin (Brrrrr!!!) dus mijn lieftallige en ik gingen spontaan even eten in de stad. Ik koos voor tapas en heb daar vrij wel alles zonder carbs en brood gegeten. Ideaal *O* Het weerhoudt me er zelfs van een greep te doen in de doos zure matten die de jongste van de week mee nam van de sligro want na 3 dagen zonder bewust toegevoegde suikers te eten ben ik door de eerste koppijn heen, dus ik hou voorlopig gewoon nog maar even vol. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 25-04-2023 21:52:01 ]
  woensdag 26 april 2023 @ 10:32:34 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208906050
Zo, mijn rondje powerwalken van vandaag zit er ook alweer op. Bijna 10 km, inclusief supermarkt bezoekje. ;)
Nu even ontbijten en dan strakjes aan het werk. *O*
pi_208906112
Ik moest voor controle naar het ziekenhuis en mijn internist glunderde helemaal *O* Zelden zulke oprechte lof gekregen :o

En goed bezig, BE _O_ Nu alweer 10 km er op zitten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208906492
Wat goed BE en Isabeau!
  woensdag 26 april 2023 @ 17:30:54 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208911977
In welke zin Isa? Heel veel gezondheid verbetering?
pi_208912220
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 17:30 schreef BE het volgende:
In welke zin Isa? Heel veel gezondheid verbetering?
Ja, bloeddruk flink omlaag, gewicht omlaag, cholesterol helemaal goed (was niet te hoog, maar lager mocht wel). Geen medicijnen die dat hebben gedaan.
pi_208934518
Heeft er iemand hier ervaring met de Itsu gyoza's?

https://www.ah.nl/producten/product/wi538747/itsu-chicken-gyoza

Ik kwam deze via Insta tegen en moet zeggen dat ik (in restaurants) wel een fan ben van gyoza's. En qua voedingswaarde zien ze er ideaal uit om bij je aziatische maaltijd als bijgerecht te eten. Ze hebben ze alleen niet bij mijn lokale appie, dus moet ik dan een keer naar de XL.
pi_208940466
Toch weer eens dropje na een onrustige week (1 maal uit eten, 1 maal afhaal en 1 feestje). Maar goed, nog 3 kg te gaan voor mijn vakantiedoel, en heb nog 1,5 maand dus gaat spannend worden. Maar sinds 1 Jan ben ik nu 7 kg lichter dus eigenlijk ben ik al best tevreden.

Lijstje vandaag
O: proteinepudding
L: champignonsoep en kaiserbroodje
T: aardbeien
D: hamburger met airfryer friet (bij ouders)
T: appel
B: 10.000 stappen

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 29-04-2023 13:16:17 ]
  zaterdag 29 april 2023 @ 13:04:12 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208941878
Dat is gewoon al heel netjes hoor! In het kader van rustig aan is dit zo'n 2-3kg per week maand en dat is echt heel prima. :Y

Hier nog steeds aan het low carben en ik voel me echt prima. Veel minder opgeblazen dan voorheen en de weegschaal kruipt een heel klein beetje omlaag.

Ik heb trouwens het vermoeden dat mijn pre-menopauze-fase (oftewel, overgang ;( ) nu toch echt wel aangebroken is. -O- Af en toe ineens debiel heet, zweet over mijn hele lijf en er zijn nog wel wat andere kleine dingen die daar ook bij lijken te passen (rusteloze benen oa.). Beetje jammer wel, want het maakt afvallen niet makkelijker geloof ik. Maar ja... kan er ook heel weinig tegen doen. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 29-04-2023 14:50:22 ]
pi_208942887
Ik vind 2-3 kg per week wel echt heeel veel :+

En klinkt als de menopauze :{ ik heb tot nu toe nog niets kunnen ontdekken...of wacht, haaruitval en nachtzweten komt daar misschien door. Verder niets. Nu wel nieuwsgierig wat de hormonale verandering precies doet mbt moeilijker afvallen. Misschien ooit wel geleerd, maar geen idee meer.
  zaterdag 29 april 2023 @ 14:49:55 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208942999
:D :+ O-)

Ik weet ook niet hoe het werkt hoor, maar ik las zelfs ergens dat aankomen door de overgang ook kan… :?

Ik zei overgang en niet menopauze omdat de menopauze het moment schijnt te zijn dat je menstruatie echt stopt? Maar Internet is mijn bron en het is maar net wie wat opschrijft natuurlijk. Maar goed linksom of rechtsom hormonaal gedonder dus. :+
pi_208943068
Ik ga er eens naar kijken. Ik weet wel hoe het werkt met osteoporose en menopauze (oestrogeen vertraagt de botombouw, weinig oestrogeen geeft verhoogde botombouw = meer afbraak door osteoclasten = zwakkere botten). Maar goed, piek botmassa bereik je begin 30 en nu is het wat te laat daar nog iets aan te doen :+ Overgewicht zorgt wel voor verhoogde botbelasting = juist positief *)
  zaterdag 29 april 2023 @ 15:34:57 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208943446
Wat zal ik sterke botten hebben dan! *)
pi_208943735
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2023 15:34 schreef BE het volgende:
Wat zal ik sterke botten hebben dan! *)
Wij allemaal denk ik *O*
pi_208946835
Sterkte boten *O*

Ik ben in in de eerste week precies 2,5 kilo lichter geworden. Het had meer kunnen zijn maar Koningsdag gooide een beetje roet in het eten, toen zijn we uit eten geweest. Woensdag aten we friet maar dat paste gewoon binnen de calorie-inname van die dag.

Ik heb verder wel een heel goede flow gekregen. Het is wel prettig eigenlijk, het valt me mee.
Spoilers!
pi_208950450
@BE blijkbaar reguleren oestrogeen en progesteron ook de spiermassa bij een vrouw en als die hormonen afnemen, dan kan ook je spiermassa afnemen. Oestrogeen is betrokken bij de eiwitsynthese voor je spierweefsel. Minder spierweefsel = lager basaalmetabolisme = grote kans zwaarder te worden en meer moeite met afvallen. Oplossing: krachttraining.

En oestrogeen speelt ook nog een rol bij hoe je lichaam glucose verwerkt en door een lagere hoeveelheid oestrogeen kan je bloedglucosespiegel hoger worden. Insuline kan dan moeite hebben met het in de cellen brengen van de glucose. Grotere kans op insulineresistentie en diabetes mellitus type 2.

Iedereen is anders, dus ook deze gevolgen van de menopauze zijn niet voor iedereen hetzelfde/even ernstig. Maar het speelt dus wel een rol op de achtergrond.
  zondag 30 april 2023 @ 09:21:49 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208950553
Thanks! Wat tof dat je het opgezocht hebt! O+

Hier deed de weegschaal vanmorgen een dropje! *O* Zo fijn na wekenlang toch weer stiekem omhoog kruipen.
Geheel door eigen schuld hoor, de rem was er compleet af.
Het low carben bevalt me vooralsnog echt prima, dus daar gaan we nog maar lekker mee door! *O*
Gisteren was het de friet-en-snack dag voor de kinders en ik heb heerlijk een curry gemaakt met kip en sperziebonen en daarbij van die No Fairytales Wraps (met tomaat deze keer). Heerlijk! *O*
pi_208953061
Morgen kan ik niet gaan sporten want dat vertrekken we naar Parijs, gewoon op zondag naar de sportschool gegaan. Dat vind ik op zich wel een applaus waard. Was nog best druk ook. Maar heerlijk getraind.
Komende dagen worden raar, want Disney *O*
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 09:49:46 #69
382129 crew  Donna
pi_208964351
Fukking shit buikloop is wel heel goed voor je, -3 kilo! })
pi_208964590
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:49 schreef Donna het volgende:
Fukking shit buikloop is wel heel goed voor je, -3 kilo! })
Je bedoelt dat je veel te veel vocht bent kwijt geraakt en nodig extra moet drinken :*
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 10:18:44 #71
382129 crew  Donna
pi_208964667
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je bedoelt dat je veel te veel vocht bent kwijt geraakt en nodig extra moet drinken :*
Haha. Ja een mensch mag dromen he, vandaar ook het })

Gelukkig gisterenmiddag en avond alweer 2 liter gedronken (en toen was de buikloop ook over) en nu zit er ook alweer een litertje in. We gaan rustig door.
pi_208964678
Idioot eigenlijk hoe snel je kan afvallen op die manier huh :o Maar gelukkig voel je je alweer beter :*
  maandag 1 mei 2023 @ 10:59:00 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208965051
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja zeg! :{w Party-pooper!
*pun intended!
pi_208965242
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Idioot eigenlijk hoe snel je kan afvallen op die manier huh :o Maar gelukkig voel je je alweer beter :*
Juist dat geeft vind ik wel altijd aan hoe ongezond het is dat gewichtsklasse sporters altijd nog even 5 kg moeten verliezen de laatste dag. Ja gewoon jezelf helemaal uitdrogen...
pi_208965380
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:17 schreef Pinuts het volgende:

Juist dat geeft vind ik wel altijd aan hoe ongezond het is dat gewichtsklasse sporters altijd nog even 5 kg moeten verliezen de laatste dag. Ja gewoon jezelf helemaal uitdrogen...
Volgens mij is dat ook niet goed voor de sportprestatie zelf :X
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 12:06:55 #76
382129 crew  Donna
pi_208965749
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook niet. Je wordt er niet bepaald frisser van.
  maandag 1 mei 2023 @ 14:27:45 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_208967509
hey jongens het is weer de 1e van de maand op maandag, een teken aan de wand dat ik vanaf vandaag echt heel slank ga worden *O*
disclaimer
  maandag 1 mei 2023 @ 14:28:50 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_208967526
Wel graag zonder buikloop want ik ik heb wegens toiletrenovatie nog steeds alleen een portapotti als WC thuis :')
disclaimer
  maandag 1 mei 2023 @ 14:38:11 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208967669
Ik ga zometeen voor het zeer tijdelijke crashdieet van -820ml binnen een uur! *O*

*) Plasmadonatie. :+
  maandag 1 mei 2023 @ 14:39:25 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_208967692
ik doe altijd de 500 gram in 8 minuten variant :+

Maar goed, dat red ik met een keer lang mijn plas ophouden ook wel.
disclaimer
  maandag 1 mei 2023 @ 14:49:27 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208967800
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:39 schreef SQ het volgende:
ik doe altijd de 500 gram in 8 minuten variant :+

Maar goed, dat red ik met een keer lang mijn plas ophouden ook wel.
:D
pi_208968401
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:27 schreef SQ het volgende:
hey jongens het is weer de 1e van de maand op maandag, een teken aan de wand dat ik vanaf vandaag echt heel slank ga worden *O*
Had ik iets eerder moeten bedenken. Nu is dag 1... niet benut, zal ik maar zeggen :')
pi_208969463
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 14:27 schreef SQ het volgende:
Beste was dat jaar dat 1 jan op een maandag viel :P
  maandag 1 mei 2023 @ 17:43:26 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_208969594
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:26 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Beste was dat jaar dat 1 jan op een maandag viel :P
Komend jaar weer!

In 2024 IEDEREEN DUN
disclaimer
pi_208969667
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:43 schreef SQ het volgende:

Komend jaar weer!

In 2024 IEDEREEN DUN
Dat zou wel uitstelgedrag ten top zijn: ik ga pas afvallen als 1 januari op maandag valt _O-
  maandag 1 mei 2023 @ 17:53:27 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_208969670
De laatste keer, in 2018, was ik uiteindelijk wel op mijn slankst sinds 2006 :D
disclaimer
pi_208969819
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Henk Grol heeft daar in meerdere podcasts ook wel wat over verteld. Die viel dan toen hij nog niet in zwaargewicht klasse uitkwam in een paar dagen tijd 10+ kilo(!!) af waarvan een aantal in de laatste 24u voor de weging, met zweetpak en al. En dan na de weging zsm eea proberen aan te vullen, maar ook weer niet teveel, want dat viel natuurlijk compleet verkeerd op lege maag en darmen. Volgens mij in de NOS Olympische podcast en ik denk ook in Helden de podcast, en anders in de Drive podcast. Ik vond het intrigerend om te horen (en natuurlijk ontzettend ongezond). Beide interviews met hem waren ook buiten dit onderwerp interessant overigens.
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 19:02:28 #88
382129 crew  Donna
pi_208970429
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat zou wel uitstelgedrag ten top zijn: ik ga pas afvallen als 1 januari op maandag valt _O-
Haha scheelt wel dat dat volgend jaar meteen al zo is. _O-
pi_208970651
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 17:53 schreef SQ het volgende:
De laatste keer, in 2018, was ik uiteindelijk wel op mijn slankst sinds 2006 :D
Oh wow, ik keek toevallig vandaag naar mijn bijgehouden gewichtsdata en ik merkte op dat ik in 2018 van 1 januari t/m augustus het vol had gehouden qua afvallen en ik een gezond gewicht had in augustus (in november weer dik). Maar dat was dus serieus 2018 _O- _O- _O-
  maandag 1 mei 2023 @ 19:21:33 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_208970665
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh wow, ik keek toevallig vandaag naar mijn bijgehouden gewichtsdata en ik merkte op dat ik in 2018 van 1 januari t/m augustus het vol had gehouden qua afvallen en ik een gezond gewicht had in augustus (in november weer dik). Maar dat was dus serieus 2018 _O- _O- _O-
Zie je wel! Point proven 8-)
disclaimer
pi_208970673
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:21 schreef SQ het volgende:
Zie je wel! Point proven 8-)
N=2 ! ^O^ 1 januari 2024 weer dus _O_
  maandag 1 mei 2023 @ 19:23:28 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_208970685
Ik woog op 1 januari 2018 88 kilo en op 6 december 70,6 :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_208970689
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 18:06 schreef vlindertje89 het volgende:

Henk Grol heeft daar in meerdere podcasts ook wel wat over verteld. Die viel dan toen hij nog niet in zwaargewicht klasse uitkwam in een paar dagen tijd 10+ kilo(!!) af waarvan een aantal in de laatste 24u voor de weging, met zweetpak en al. En dan na de weging zsm eea proberen aan te vullen, maar ook weer niet teveel, want dat viel natuurlijk compleet verkeerd op lege maag en darmen. Volgens mij in de NOS Olympische podcast en ik denk ook in Helden de podcast, en anders in de Drive podcast. Ik vond het intrigerend om te horen (en natuurlijk ontzettend ongezond). Beide interviews met hem waren ook buiten dit onderwerp interessant overigens.
Tien kilo. Allemachtig :X
pi_208970711
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:23 schreef SQ het volgende:
Ik woog op 1 januari 2018 88 kilo en op 6 december 70,6 :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 januari 2018 96,5 :X (1 december 2017 blijkbaar 97,5: dus ik was in december een kg afgevallen? _O- )
1 augustus 71,6

1 november 80,7
1 april 2019 (haha) 90,4

:')

Overigens sinds 2019 tussen 86 en 90 kg geschommeld.
  maandag 1 mei 2023 @ 19:28:30 #95
217702 Lonaa
Honger!
pi_208970722
Ik ben geloof ik in 2018 aangekomen, toen ging de hond dood.
pi_208970744
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben geloof ik in 2018 aangekomen, toen ging de hond dood.
Mja, die snap ik wel.
  maandag 1 mei 2023 @ 19:34:06 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_208970793
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
1 januari 2018 96,5 :X (1 december 2017 blijkbaar 97,5: dus ik was in december een kg afgevallen? _O- )
1 augustus 71,6

1 november 80,7
1 april 2019 (haha) 90,4

:')

Overigens sinds 2019 tussen 86 en 90 kg geschommeld.
Ja ik kan me herinneren dat wij toen heel goed gingen en allebei dachten dat het ons eindelijk was gelukt.

Hihaho.

Schommel nu ook rond de 90. :')
disclaimer
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 19:36:06 #98
382129 crew  Donna
pi_208970821
In oktober 2016 woog ik 57 kilo nadat ik er 24 afgevallen was.
Vanaf 2017 tot 2020 afwisselend miskramen en zwangerschappen en na mijn laatste zwangerschap is er iets teveel blijven plakken.
Ben nu, helaas, zwaarder dan ooit. :'(
Net iets onder de 90.

Volgende week woensdag weer wegen bij de diëtist. Ben benieuwd naar de eerste echte weegschaal winst. :lijstje:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')