Als Libra mij 7 jaar geleden had verteld dat ik mijn target pas haalde in 2023 dan was ik daar niet echt enthousiast van geworden. Nu denk ik: was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:12 schreef SQ het volgende:
Libra was in het verleden wel optimistischer maar ik denk dat ze het algoritme intelligenter hebben gemaakt
Huuuquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als Libra mij 7 jaar geleden had verteld dat ik mijn target pas haalde in 2023 dan was ik daar niet echt enthousiast van geworden. Nu denk ik: was het maar zo'n feest
Hier geen stamppot.
En ik heb een pittenmix over mijn fruit gestrooid. Incl. zonnebloempitten. En in elk partje sinaasappel zitten pitten. En sinaasappelpitjes en zonnebloempitjes lijken op elkaar. Geen succes zo.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:42 schreef SQ het volgende:
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik vragen welke proteïne pudding jij hebt?quote:Op zondag 15 januari 2023 13:21 schreef Pinuts het volgende:
Gisteren me niet helemaal aan de geen alcohol kunnen houden (2 speciaalbiertjes gehad). Maar goed. Het was wel gezellig.
Vanmorgen geen zin om te trainen, maar zoals ze in de gym zeggen; het is juist belangrijk om te trainen wanneer je geen zin hebt. Dus hup bed uit en gegaan. En tja, achteraf is het weer heerlijk. Lijstje van vandaag:
O: proteinepudding + banaan
S: 75 min boksen
L: tosti ei (2 boterhammen, 2 eieren, ham en kaas)
T: mango
D: orzo met zelfgemaakte tomatensaus en kipgehakt
Vaak die van melkunie. 20 gram eiwitten en 148 kcal.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:24 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke proteïne pudding jij hebt?
Thx! Die chocolademousse klinkt goed! Binnenkort eens proberenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:43 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Vaak die van melkunie. 20 gram eiwitten en 148 kcal.
Trouwens ook een aanrader de chocolademousse van Ehrmann. Vergelijkbare voedingswaarde, en wie vind chocolademousse nou niet lekker
Wie gaat er nou de receptuur veranderen van een koekje wat al heel lekker wasquote:Op zondag 15 januari 2023 13:26 schreef BE het volgende:
Gisterenavond chips op. En zelfs 2 schaaltjes!
Oh ja, en cafe noirs, maar daar is de receptuur van veranderd en het koekje eronder is ineens heel raar zoet.Dus weggekieperd.
![]()
Vanmorgen al weer 10km gepowerwalked!Toen lekker uitgebreid ontbeten met broodjes en voor de rest van de dag weet ik het nog niet.
Hier was het onwijs lekker! Één kort buitje maar het waaide zo hard dat die ook weer zo over was.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie gaat er nou de receptuur veranderen van een koekje wat al heel lekker wasWat dom.
Twee schaaltjes chips is beter dan een hele zak, dus nice!![]()
En ik was van alles van plan vanmorgen (een lange wandeling bijv), maar het was zulk vies weerDus bonuspunten voor jou en de wandeling
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:34 schreef SilverEyes het volgende:
Hier ging ik ook wandelen. Deur uit, zonnebril op![]()
En toen, hozen! Een uur lang
Je wil er dus +30 kg af in een half jaar? 5 kg per maand is echt veeeeel te veel.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:51 schreef amp25 het volgende:
Hier vorige week 1-1-23 begonnen
2 weken bezig 4 kilo eraf maar ik weegde ok 120 doel eind mei/juni
In de 80 wegen bij goed weer fiets ik buiten als ik vrij ben en soms lopen
Ben express na de feestdagen begonnen
Ik hoop ook echt dat het volgend weekend beter weer is. Ik hou van lekker in het bos wandelen, maar mij echt niet gezien met dit weer.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:34 schreef SilverEyes het volgende:
Hier ging ik ook wandelen. Deur uit, zonnebril op![]()
En toen, hozen! Een uur lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |