abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207553729
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 11:12 schreef SQ het volgende:
Libra was in het verleden wel optimistischer maar ik denk dat ze het algoritme intelligenter hebben gemaakt :')
Als Libra mij 7 jaar geleden had verteld dat ik mijn target pas haalde in 2023 dan was ik daar niet echt enthousiast van geworden. Nu denk ik: was het maar zo'n feest -O-

Hier geen stamppot.

En ik heb een pittenmix over mijn fruit gestrooid. Incl. zonnebloempitten. En in elk partje sinaasappel zitten pitten. En sinaasappelpitjes en zonnebloempitjes lijken op elkaar. Geen succes zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 14 januari 2023 @ 17:04:19 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_207556335
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 14:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als Libra mij 7 jaar geleden had verteld dat ik mijn target pas haalde in 2023 dan was ik daar niet echt enthousiast van geworden. Nu denk ik: was het maar zo'n feest -O-

Hier geen stamppot.

En ik heb een pittenmix over mijn fruit gestrooid. Incl. zonnebloempitten. En in elk partje sinaasappel zitten pitten. En sinaasappelpitjes en zonnebloempitjes lijken op elkaar. Geen succes zo.
Huuu :')
disclaimer
pi_207556466
Ik denk ook dat het perssinaasappelen zijn :') Ze zijn wel lekker en sappig, maar echt serieus in èlk partje 2 pitten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 14 januari 2023 @ 20:48:10 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207560056
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 10:42 schreef SQ het volgende:
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :o
pi_207569732
Gisteren me niet helemaal aan de geen alcohol kunnen houden (2 speciaalbiertjes gehad). Maar goed. Het was wel gezellig.
Vanmorgen geen zin om te trainen, maar zoals ze in de gym zeggen; het is juist belangrijk om te trainen wanneer je geen zin hebt. Dus hup bed uit en gegaan. En tja, achteraf is het weer heerlijk. Lijstje van vandaag:
O: proteinepudding + banaan
S: 75 min boksen
L: tosti ei (2 boterhammen, 2 eieren, ham en kaas)
T: mango
D: orzo met zelfgemaakte tomatensaus en kipgehakt
  zondag 15 januari 2023 @ 13:26:06 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207569833
Gisterenavond chips op. En zelfs 2 schaaltjes! :o
Oh ja, en cafe noirs, maar daar is de receptuur van veranderd en het koekje eronder is ineens heel raar zoet. :? Dus weggekieperd. :@

Vanmorgen al weer 10km gepowerwalked! *O* Toen lekker uitgebreid ontbeten met broodjes en voor de rest van de dag weet ik het nog niet.
pi_207570853
Ook maar even lijstje dan:
O: havermout met blauwe bessen en bramen
B: uur wandelen
L: 4 volkoren en kom bloemkoolpreisoep
D: orzo met kip, courgette en roomkaas
T: misschien nog schaaltje Skyr
pi_207570861
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:21 schreef Pinuts het volgende:
Gisteren me niet helemaal aan de geen alcohol kunnen houden (2 speciaalbiertjes gehad). Maar goed. Het was wel gezellig.
Vanmorgen geen zin om te trainen, maar zoals ze in de gym zeggen; het is juist belangrijk om te trainen wanneer je geen zin hebt. Dus hup bed uit en gegaan. En tja, achteraf is het weer heerlijk. Lijstje van vandaag:
O: proteinepudding + banaan
S: 75 min boksen
L: tosti ei (2 boterhammen, 2 eieren, ham en kaas)
T: mango
D: orzo met zelfgemaakte tomatensaus en kipgehakt
Mag ik vragen welke proteïne pudding jij hebt?
pi_207571233
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:24 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Mag ik vragen welke proteïne pudding jij hebt?
Vaak die van melkunie. 20 gram eiwitten en 148 kcal.

Trouwens ook een aanrader de chocolademousse van Ehrmann. Vergelijkbare voedingswaarde, en wie vind chocolademousse nou niet lekker :P
pi_207571499
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 14:43 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Vaak die van melkunie. 20 gram eiwitten en 148 kcal.

Trouwens ook een aanrader de chocolademousse van Ehrmann. Vergelijkbare voedingswaarde, en wie vind chocolademousse nou niet lekker :P
Thx! Die chocolademousse klinkt goed! Binnenkort eens proberen :)
pi_207572190
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:26 schreef BE het volgende:
Gisterenavond chips op. En zelfs 2 schaaltjes! :o
Oh ja, en cafe noirs, maar daar is de receptuur van veranderd en het koekje eronder is ineens heel raar zoet. :? Dus weggekieperd. :@

Vanmorgen al weer 10km gepowerwalked! *O* Toen lekker uitgebreid ontbeten met broodjes en voor de rest van de dag weet ik het nog niet.
Wie gaat er nou de receptuur veranderen van een koekje wat al heel lekker was :? Wat dom.

Twee schaaltjes chips is beter dan een hele zak, dus nice! *O*

En ik was van alles van plan vanmorgen (een lange wandeling bijv), maar het was zulk vies weer :@ Dus bonuspunten voor jou en de wandeling ^O^
  zondag 15 januari 2023 @ 18:16:16 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207574849
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wie gaat er nou de receptuur veranderen van een koekje wat al heel lekker was :? Wat dom.

Twee schaaltjes chips is beter dan een hele zak, dus nice! *O*

En ik was van alles van plan vanmorgen (een lange wandeling bijv), maar het was zulk vies weer :@ Dus bonuspunten voor jou en de wandeling ^O^
Hier was het onwijs lekker! Één kort buitje maar het waaide zo hard dat die ook weer zo over was. :D
pi_207575124
Hier ging ik ook wandelen. Deur uit, zonnebril op 8-)
En toen, hozen! Een uur lang ;(
pi_207575416
Hier vorige week 1-1-23 begonnen

2 weken bezig 4 kilo eraf maar ik weegde ok 120 doel eind mei/juni
In de 80 wegen bij goed weer fiets ik buiten als ik vrij ben en soms lopen

Ben express na de feestdagen begonnen
  zondag 15 januari 2023 @ 18:52:43 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207575432
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:34 schreef SilverEyes het volgende:
-O-
pi_207575647
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:51 schreef amp25 het volgende:
Hier vorige week 1-1-23 begonnen

2 weken bezig 4 kilo eraf maar ik weegde ok 120 doel eind mei/juni
In de 80 wegen bij goed weer fiets ik buiten als ik vrij ben en soms lopen

Ben express na de feestdagen begonnen
Je wil er dus +30 kg af in een half jaar? 5 kg per maand is echt veeeeel te veel.
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 18:34 schreef SilverEyes het volgende:
Ik hoop ook echt dat het volgend weekend beter weer is. Ik hou van lekker in het bos wandelen, maar mij echt niet gezien met dit weer.
pi_207576345
Verjaardag ging redelijk, thee gedronken en hapjes overgeslagen. Daarna wel aangesloten bij het avondeten wat bestond uit een smulpan van de slager met allerlei vlees, stokbroodjes en een rundvlees salade.

Morgen:
L: salade met tonijn, appel, tomaat en rode ui, dressing en stukje Turks brood erbij.
T: liga of yoghurt
A: zoete aardappel in een ovenschotel met kip, paprika, ui, lenteui en crème fraiche. :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_207580396
Weer een drop van 0.7 8-)
Lekker begin van de week!
pi_207581056
Geen goed weekend maar vanaf vandaag er weer vol tegenaan om mijn doel te halen. Dit regen weer helpt mij totaal niet met motivatie om te sporten, aangezien ik alles buiten doe (hardlopen, wandelen, fietsen ...)

Planning vandaag:
O: kwark, muesli, blauwe bessen en klein beetje hagelslag
T: bloedsinaasappel
L: pastasalade over van gister, aanvullen met extra sla
T: bloedsinaasappel (ik had nog allerlei ander fruit maar de kinderen hebben ineens veel meer uit gegeten dit weekend dus ik ben aangewezen op het opmaken van dit)
D: vriezer - bami met beetje satesaus
B: nog geen idee, het regent veel te hard om naar buiten te gaan en volgens mij wordt dat niet beter vandaag ...

Planning morgen:
O: -
T: - (weer terug naar IF)
L: 2 beterhammen kaas
T: bloedsinaasappel
D: AVG
B: bokszaktraining
  Moderator/colorchick maandag 16 januari 2023 @ 09:25:39 #120
382129 crew  Donna
pi_207581272
Weekendspons, altijd weer. En toch ga ik op maandag altijd even op de weegschaal staan, tegen beter weten in.
pi_207581532
Toch zeker 100gr afgevallen deze week :')
  maandag 16 januari 2023 @ 09:53:24 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207581553
Hier bloed... again... -O- verklaart wel waarom ik ineens weer omhoog sprong, en de koppijn vanmorgen, maar echt... -O-
pi_207601883
Ik wil ook bloed, dat zou mijn eten in elk geval een beetje verklaren. :X

Gisteren redelijk netjes, zelfs met halve eierkoek als 'toetje' nog binnen de normale kcal.
Maar vandaag was het weer bleh.
5 crackers met filet en ei, liga, 3kwart pizza van de pizzaria. En ik weet dat man chocoladepindas heeft gekocht dus die roepen mij. :( Als ik die niet eet noem ik het een overwinning.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 17 januari 2023 @ 22:14:21 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207605580
Het is hier weer tijd voor de 'doorzoek alle keukenkastjes op zoek naar een kruimel'-bui. Fucking irritant. :')

Hij is gelukkig nog niet zó sterk dat ik oude kerstpakket-relieken wil aanbreken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_207606449
Ik ging met een vriendin uit eten en toen had ze auto-pech en toen zat ik alleen in het restaurant en toen bestelde ik alvast maar een broodplankje voor 2 personen en toen heb ik bijna al het brood & smeersels zelf opgegeten en toen me uiteraard ook niet ingehouden bij het hoofdgerecht en toen veel en veel te veel gegeten en toen had ik spijt.

En toen was ik nog steeds dik en ik snap wel waarom _O-

Dus. En toen.

We hebben óók gewandeld. Dus wel mijn stappen etc gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')