SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ik ben altijd zo jaloers op vrouwen met mooie smalle schoudersquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Die brede schouders heb ik ook, gecombineerd met een hoge borstinplant, dus het oogt zo lekker massief
Ik heb deze nu:quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:33 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Woorden die ik nog nooit zei.
Ik moet dat merk misschien eens proberen..?
Klinkt goed. De buik is waar het bij mij altijd mis gaan. Moet ik weer staan hijsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb deze nu:
https://www.strongerlabel.com/nl/game-tights-black
Lekkere high waist, zit ook erg fijn om de benen. De hoge tailleband is voor mij net iets te hoog, maar als ik hem dubbelvouw, blijft ie perfect zitten.
Ja maar jij bent ook gewoon een spierbundelquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:43 schreef Lonaa het volgende:
BMI is een debiel ding. De mijne is 33 hihaho. Ik moet nog 24 kilo afvallen voor een BMI van 25. Nou ben ik de beroerdste niet om toe te geven dat ik best nog wel wat vet heb dat eraf kan en dat ik eraf wil, maar nog 24 kilo eraf? Kom nou, ik heb heupen, een bips en tetten. Oh en spieren.
Dat maakt BMI dus niet per se een goeie tooly voor iedereen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon een spierbundel![]()
Ik denk dat ik best 20 kilo buikvet kwijt kan.
Nee dat weet ik. Ik hecht vnl waarde aan het geluid dat mijn buik maakt bij doggy.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat maakt BMI dus niet per se een goeie tooly voor iedereen.![]()
Ik ben gewoon ontzettend compact en sterk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Ik hecht vnl waarde aan het geluid dat mijn buik maakt bij doggy.
Je denkt dat de mijne dat niet doet?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Ik hecht vnl waarde aan het geluid dat mijn buik maakt bij doggy.
Maar dat is toch ook heel mooi. Stabiliteitquote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik viel ooit 20 kg af. En mijn body & mind zijn nu overeen gekomen dat dit nu mijn gewicht is. Wat nog steeds te zwaar is. En ik doe al jaren mijn best dat omlaag te krijgen en mijn lichaam doet al jaren haar best het zo te houden. Zo voelt het althans.
Dik stabiel, SQ. Dik stabielquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:04 schreef SQ het volgende:
Maar dat is toch ook heel mooi. Stabiliteit
Zijn er foto's?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:53 schreef SQ het volgende:
ik las een oud topic uit 2016 terug toen ik echt een hot babe was en in bodycon jurkjes naar buiten ging enzo![]()
![]()
!!!
(vlak voordat ik dus zwanger werd van kind 2....)
Mooie tijden waren dat. Dang.
ik begin niet aan die zelfkastijdingquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn er foto's?![]()
jij hebt nog zwangerschappen om je achter te verschuilen![]()
Boks.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:33 schreef Donna het volgende:
Pwoah. 2016. Toen was ik 30 kilo lichter dan nu.
Dan kom je uit bij psyllium, maar dat zou ik niet permanent nemenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit echt bomvolWant ik probeer meer vezels te eten en nu een overdosis groente gehad. Zijn er ook goede vezels in pilvorm?
Nee, dat lijkt me ook niet handig. Ik was ook niet serieus. Wel dat ik bomvol zit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan kom je uit bij psyllium, maar dat zou ik niet permanent nemen
Daar heb ik dan ondertussen wel sch*t aan. Ik loop rustig na het powerwalken de supermarkt hier in het winkelcentrum door en laatst ben ik zelfs tijdens een van mijn loopjes even bij een familie die ik begeleidde langs gegaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:48 schreef Hupje het volgende:
Een sportlegging. No way dat ik dat draagDat durf ik niet. Ik kies ook voor anoniem in m'n uppie hardlopen
![]()
Lekker!quote:
Ik vind dat echt zo stom, maar heel herkenbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:15 schreef BE het volgende:
Ontbijten omdat dat verstandig is en ik straks moet werken met weinig tijd om te eten tot een uur of 13.30 en dan dus ineens onwijze honger hebben.
Was griekse yoghurt met blauwe bessen, keto-granola en een halve banaan.
Normaal doen hoort ook bij de dieetclub!quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:21 schreef Nanuke het volgende:
Vroege lunch: 3 crackers met gebraden gehakt en yoghurt
T: fruitsalade
A: pasta met 7-groentesaus en champignons.
Ik wil niet wegen. Normaal doen is moeilijk.
En voor de statistieken, ik hoor hier eigenlijk helemaal niet (meer) met mijn gezonde bmi van 23. Maar tegelijkertijd was mijn begin van dit jaar hetzelfde ()als vorig jaar en ik weet dat ik me lekkerder voel als ik 'normaal' doe en een kilo of 5 minder meesjouw. Dus daar gaan we weer aan werken.
Wow, das vet!quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:15 schreef Tink89 het volgende:
Ik realiseerde me door dit bmi-gedoe: ik heb m'n bmi omgedraaid van 42 naar 24
Chicken tonight, dat vond ik 25 jaar geleden wel lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2023 18:57 schreef BE het volgende:
Lijstje werd uiteindelijk:
O: Bak yoghurt met bessen, banaan en granola
L: kopje tomatensoep
T: boterham met kaas
D: paar happen chicken tonight1 snack a jack BBQ
en
2 sneetjes roggebrood
En daar kieper ik zo nog wel wat meer yoghurt of roggebrood achteraan.
Ik ben al weer sinds tweede kerstdag non-stop aan het werk en het houdt gewoon niet op.Zo druk! En nee zeggen ben ik niet goed in.
![]()
Brein.quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:21 schreef SQ het volgende:
Ik was gisteren beetje gefrustreerd wegens stilstand en stijging (Ja, ik weet dat dit rationeel nergens op slaat) dus ik stopte een overgebleven chocoladeletter in mijn hoofd (Ja ik weet dat dit rationeel nergens op slaat) dus ik ben weer dik (Ja, ik weet dat dit rationeel nergens op slaat)
Nieuwe dag, nieuwe kans.
Als ik toch maar de discipline had om eens in de week te wegen he
Maar dan heb je op weegdag uiteraard een sponsdag en mis je de dagelijkse schommeling om 'm te relativeren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:21 schreef SQ het volgende:
Ik was gisteren beetje gefrustreerd wegens stilstand en stijging (Ja, ik weet dat dit rationeel nergens op slaat) dus ik stopte een overgebleven chocoladeletter in mijn hoofd (Ja ik weet dat dit rationeel nergens op slaat) dus ik ben weer dik (Ja, ik weet dat dit rationeel nergens op slaat)
Nieuwe dag, nieuwe kans.
Als ik toch maar de discipline had om eens in de week te wegen he
Haha ja precies dat is dan mijn angst jongequote:Op donderdag 12 januari 2023 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan heb je op weegdag uiteraard een sponsdag en mis je de dagelijkse schommeling om 'm te relativeren.
Lose-lose
quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:33 schreef Lonaa het volgende:
Eindelijk klats hier. * Lonaa veegt zweet van voorhoofd.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan heb je op weegdag uiteraard een sponsdag en mis je de dagelijkse schommeling om 'm te relativeren.
Lose-lose
Echt!quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:03 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha ja precies dat is dan mijn angst jonge
Och, aardappel andersquote:Op donderdag 12 januari 2023 07:18 schreef SQ het volgende:
Ik doe nog wel aan pakjes en zakjes. Heb soms helemaal geen tijd en zin om alles uit te denkensommige wereldgerechten zijn best te doen en ook pastasauzen en currypasta haal ik meestal kant en klaar.
Maar aardappel anders of chicken tonight heb ik ook al 15 jaar niet meer gehad denk ik.
Ik haal mijn neus niet op voor aardappel anders maar het is me de calorieën ook echt niet meer waardquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, aardappel andersDát is lang geleden, maar ik vond het wel lekker
Het handige hier is wel dat als ik geen tijd/zin om te koken heb dat de man in huis dat wel doet
Ik maak zelf zo nu en dan de ui bacon versie, zonder een pot dus. En dan brocolli erbij voor het idee.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik haal mijn neus niet op voor aardappel anders maar het is me de calorieën ook echt niet meer waard
Recipe please?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik maak zelf zo nu en dan de ui bacon versie, zonder een pot dus. En dan brocolli erbij voor het idee.
Maar ik lees net dat brocolli +0,3 oplevert, dus dat kan volgende keer wel gewoon weggelaten worden.
https://www.leukerecepten(...)tel-met-bacon-en-ui/quote:
Dank! Klinkt heerlijk, ga ik vandaag maken!quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:45 schreef Donna het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten(...)tel-met-bacon-en-ui/
Deze.
En nee valt niet onder de noemer 'healthy food'. Maar met mate en zulks is het zo nu en dan echt wel even lekker.
En wij houden niet van tomaatjes, dus brocolli erbij.
Er is niet heel veel mis mee, maar ik vind het smakeloze slijmerige zooi.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chicken tonight, dat vond ik 25 jaar geleden wel lekkerWat was er mis mee?
(ik zou het nu absoluut niet meer kopen, ik doe al jaren niet meer aan dat soort k&k pakjes, potjes, zakjes)
Voor aardappel anders gebruik ik altijd dit recept wat ik zuivelloos maak: https://www.kooklesthuis.com/recepten/aardappel-anders/quote:
Succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:42 schreef Nanuke het volgende:
Het wordt al bijna weer makkelijker. Morgen verjaardag van mijn schoonpa, eens zien hoe dat gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:42 schreef SQ het volgende:
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.Haha, lekker motiverendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje! Wat fijn dat het helpt. Hopelijk zit je daarna ook weer in de goede flow en kan je het vasthouden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Succes.
Ik had mezelf op 1-1 voorgenomen om strikt te doen tot een bepaalde datum met een feest (volgend weekend). Dat helpt me nu wel.
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.HahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:53 schreef SQ het volgende:
Ik eet altijd stamppot zuurkool door speklap hihaho
Als Libra mij 7 jaar geleden had verteld dat ik mijn target pas haalde in 2023 dan was ik daar niet echt enthousiast van geworden. Nu denk ik: was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:12 schreef SQ het volgende:
Libra was in het verleden wel optimistischer maar ik denk dat ze het algoritme intelligenter hebben gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |