Maar dan heb je op weegdag uiteraard een sponsdag en mis je de dagelijkse schommeling om 'm te relativeren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:21 schreef SQ het volgende:
Ik was gisteren beetje gefrustreerd wegens stilstand en stijging (Ja, ik weet dat dit rationeel nergens op slaat) dus ik stopte een overgebleven chocoladeletter in mijn hoofd (Ja ik weet dat dit rationeel nergens op slaat) dus ik ben weer dik (Ja, ik weet dat dit rationeel nergens op slaat)
Nieuwe dag, nieuwe kans.
Als ik toch maar de discipline had om eens in de week te wegen he
Haha ja precies dat is dan mijn angst jongequote:Op donderdag 12 januari 2023 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan heb je op weegdag uiteraard een sponsdag en mis je de dagelijkse schommeling om 'm te relativeren.
Lose-lose
quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:33 schreef Lonaa het volgende:
Eindelijk klats hier. * Lonaa veegt zweet van voorhoofd.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan heb je op weegdag uiteraard een sponsdag en mis je de dagelijkse schommeling om 'm te relativeren.
Lose-lose
Echt!quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:03 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha ja precies dat is dan mijn angst jonge
Och, aardappel andersquote:Op donderdag 12 januari 2023 07:18 schreef SQ het volgende:
Ik doe nog wel aan pakjes en zakjes. Heb soms helemaal geen tijd en zin om alles uit te denkensommige wereldgerechten zijn best te doen en ook pastasauzen en currypasta haal ik meestal kant en klaar.
Maar aardappel anders of chicken tonight heb ik ook al 15 jaar niet meer gehad denk ik.
Ik haal mijn neus niet op voor aardappel anders maar het is me de calorieën ook echt niet meer waardquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, aardappel andersDát is lang geleden, maar ik vond het wel lekker
Het handige hier is wel dat als ik geen tijd/zin om te koken heb dat de man in huis dat wel doet
Ik maak zelf zo nu en dan de ui bacon versie, zonder een pot dus. En dan brocolli erbij voor het idee.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik haal mijn neus niet op voor aardappel anders maar het is me de calorieën ook echt niet meer waard
Recipe please?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik maak zelf zo nu en dan de ui bacon versie, zonder een pot dus. En dan brocolli erbij voor het idee.
Maar ik lees net dat brocolli +0,3 oplevert, dus dat kan volgende keer wel gewoon weggelaten worden.
https://www.leukerecepten(...)tel-met-bacon-en-ui/quote:
Dank! Klinkt heerlijk, ga ik vandaag maken!quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:45 schreef Donna het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten(...)tel-met-bacon-en-ui/
Deze.
En nee valt niet onder de noemer 'healthy food'. Maar met mate en zulks is het zo nu en dan echt wel even lekker.
En wij houden niet van tomaatjes, dus brocolli erbij.
Er is niet heel veel mis mee, maar ik vind het smakeloze slijmerige zooi.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chicken tonight, dat vond ik 25 jaar geleden wel lekkerWat was er mis mee?
(ik zou het nu absoluut niet meer kopen, ik doe al jaren niet meer aan dat soort k&k pakjes, potjes, zakjes)
Voor aardappel anders gebruik ik altijd dit recept wat ik zuivelloos maak: https://www.kooklesthuis.com/recepten/aardappel-anders/quote:
Succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:42 schreef Nanuke het volgende:
Het wordt al bijna weer makkelijker. Morgen verjaardag van mijn schoonpa, eens zien hoe dat gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:42 schreef SQ het volgende:
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.Haha, lekker motiverendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje! Wat fijn dat het helpt. Hopelijk zit je daarna ook weer in de goede flow en kan je het vasthouden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Succes.
Ik had mezelf op 1-1 voorgenomen om strikt te doen tot een bepaalde datum met een feest (volgend weekend). Dat helpt me nu wel.
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.HahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:53 schreef SQ het volgende:
Ik eet altijd stamppot zuurkool door speklap hihaho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |