Succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:42 schreef Nanuke het volgende:
Het wordt al bijna weer makkelijker. Morgen verjaardag van mijn schoonpa, eens zien hoe dat gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:42 schreef SQ het volgende:
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.Haha, lekker motiverendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje! Wat fijn dat het helpt. Hopelijk zit je daarna ook weer in de goede flow en kan je het vasthouden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Succes.
Ik had mezelf op 1-1 voorgenomen om strikt te doen tot een bepaalde datum met een feest (volgend weekend). Dat helpt me nu wel.
Libra voorspelt dat ik mijn target haal op 20 mei.HahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:53 schreef SQ het volgende:
Ik eet altijd stamppot zuurkool door speklap hihaho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |