Kan gebeuren! Volgende keer vast beter!quote:
Wel de smaak, niet de calorieën (van 3 schaaltjes).quote:Op zondag 14 mei 2023 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Op mijn werk waren hapjes (kaas, div. worstsoorten), gebak met bedankt (hmpf), bolletje Goed Bezig repen, cake en....chocolademousse uit onze keuken gemaakt door onze koks voor een diner. Mijn hart maakte een ouderwets sprongetje bij het zien van de mousse in de koelkastIk ben zo ontzettend dol op chocolademousse. Er stonden 3 fancy schaaltjes met aardbeien er op. Ik besloot dat ik er één mocht. Dat is alleen een moeilijk concept voor mij, één. Resultaten uit het verleden leerden me dat ik dan los ga en Eat All the Things doe
Maar niet vannacht! Ik nam er één. En dat was het
Gewoon in shock hier dat dat plan lukte! Ik weet/begrijp alleen nog steeds niet waarom
Doorzetter!quote:Op maandag 15 mei 2023 10:00 schreef BE het volgende:
Idd wel even uitkijken daarmee dan...
Ik zit moed te verzamelen om te gaan lopen. Ik zit al dik 1,5u achter mijn laptop een andere auto uit te zoeken terwijl ik eigenlijk zou gaan lopen en nu ben ik koud en heb ik geen zin meer.
Maar ik ga toch maar wel!
Google is je vriend! En Jumbo ook!quote:Op maandag 15 mei 2023 20:32 schreef Nober het volgende:
Is de Zeeuwse meisje light smeerboter nog ergens te koop?
Een onverwachte brouwsessie zorgde er voor dat het proteïne toetje 2,5 biertje werdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Weegschaal viel eigenlijk niet tegen. Na 3 maanden alles eten (en vooral drinken) is er 300gr bijgekomen.
Maar goed er mag dus wel 2 kilo af en 4 kilo zou helemaal mooi zijn want dan kan ik wat schommelen.
Lijstje van vandaag:
L: pastasalade met pesto, zongedroogde tomaatjes, feta en puntpaprika
D: verspakket van de AH: chili sin carne
T: proteïne toetje
B: zoals altijd minstens 10k stappen
Veel daarvan zal vocht zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:02 schreef SilverEyes het volgende:
Goed, eerste 800 gram is er weer af. Vind het knap hoe ik er in 12 dagen weer 2,5 kilo heb aangevreten. Hopelijk loos ik nog wat vocht vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |