quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)gs-historic-day.html
Ongeveer zo (Nederlandse tijd)
10.30 - 11.45 Aankomst gasten (staatshoofden, politici, koninklijke familie)
11.20 Koning en koningin vertrekken vanaf Buckingham Palace
12.00 De ceremonie begint
14.00 De processie terug naar BP
15.15 Balkonscene vanaf het paleis
Nog niet .....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:02 schreef ChocoFan het volgende:
Spektakeltje hoor, kijk hem stralen, eindelijk koning
Ik kijk uit naar het moment dat hij met champagne mag spuiten op de tonen van de Victory Theme uit Carmen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Champions League hymne wordt straks ook nog gespeeld
Huh?quote:
Dan is het te hopen dat die kroon kogelwerend is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:05 schreef RipCity het volgende:
Snipers gespot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BLM wordt viesmad nuquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Lekker stuk kolonialisme er nog even tussen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:06 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop wel dat ze Mr Bean dadelijk ook in beeld brengen. Die is ook altijd goed in zo'n kerk.
Johnny Englishquote:
Dat was van Mr Mister toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:08 schreef heywoodu het volgende:
Kyrie eleison
Dat komt me bekend voor van vroeger, maar ik weet niet meer of dat bij kerst of pasen ofzo was
Dat was Mr. Mister, najaar 1985…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:08 schreef heywoodu het volgende:
Kyrie eleison
Dat komt me bekend voor van vroeger, maar ik weet niet meer of dat bij kerst of pasen ofzo was
Jazeker, premier van Schotland bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zijn er ook islamitische staatshoofden aanwezig?
foeiquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef superniger het volgende:
Dit kan toch wel wat moderner.
Is er geen hiphop versie?
Beter Elstakquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:09 schreef RipCity het volgende:
Hoop dat Amalia gewoon Armin van Buuren uitnodigt.
Ik zag ze net.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zijn er ook islamitische staatshoofden aanwezig?
#metooquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:10 schreef Blues het volgende:
Willie en Max zitten lekker uit te brakken van gister
Had ik de eerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb voor het eerst door een slotje heen gepost. Jullie waren erbij
'Zo waarlijk helpe mij God almachtig'quote:
Het land van de Teletubbies hèquote:
'wie bent u? 'quote:
Middeleeuwse lepelquote:He will then be anointed with holy oil by the Archbishop of Canterbury, using the ampulla and a medieval spoon
Is de Scone of Stone er ook?quote:
'Pssst, wie is die gozer daar vooraan?'quote:
En meteen William kronen, stuk goedkoper ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:13 schreef Zorro het volgende:
Als ie nu een hartstilstand krijgt kunnen ze meteen de begrafenisceremonie doen, iedereen is er nu toch.
En meteen William die kroon geven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:13 schreef Zorro het volgende:
Als ie nu een hartstilstand krijgt kunnen ze meteen de begrafenisceremonie doen, iedereen is er nu toch.
Gaat ook een stuk langer mee, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En meteen William kronen, stuk goedkoper ook
"Jezus was een keiharde G"quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:15 schreef MorganLeFay het volgende:
Een herdruk van de Bijbel nog wel...uit 2023
Dan blijkt maar weer dat Nederland toch een lekker progressief land is.quote:
Terwijl het eigenlijk gewoon het accepteren van de gebruiksvoorwaarden isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:14 schreef Tijn het volgende:
Hij heb het niet eens uit z'n hoofd geleerd, nou ja zeg.
Met het logo van Charles eropquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:15 schreef MorganLeFay het volgende:
Een herdruk van de Bijbel nog wel...uit 2023
Ja, en waarschijnlijk is het nu helemaal ergquote:
will you accept the Terms and Conditions of this i-Nation and all overseas i-Territories?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk gewoon het accepteren van de gebruiksvoorwaarden is
even op de onderkant van dat boek voor hem dat ze dar boek elke keer omhoog houden, dan valt het ook niet opquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:17 schreef maily het volgende:
kunnen ze dat briefje niet gewoon voor zijn gezicht houden?
Nieuwe fotoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk is het nu helemaal erg
Deze hele dag is een kerkelijke aangelegenheid. En dan vinden ze het raar dat het koningshuis onder druk staat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:17 schreef heywoodu het volgende:
De bijbel kussen
Dit is wel het meest bizarre stuk van het hele gebeuren. Als niet-christen in het VK is dit toch vrij pijnlijk/storend allemaal lijkt me
Hij wordt nu ook hoofd van de Anglicaanse kerkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:17 schreef heywoodu het volgende:
De bijbel kussen
Dit is wel het meest bizarre stuk van het hele gebeuren. Als niet-christen in het VK is dit toch vrij pijnlijk/storend allemaal lijkt me
hij heeft gisteren nog geoefend.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij doet dit rollenspel niet elke dag…
Of die nemen dit stuk ook niet zo serieusquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:17 schreef heywoodu het volgende:
De bijbel kussen
Vind het allemaal erg moeizaam overkomen, straks valt hij neer on the spot.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef AgnesGru het volgende:
Het lijkt wel of Charles er niet zoveel zin in heeft
Tuurlijk, maar met de hele optocht enzo merk je daar natuurlijk niks van en is het gewoon decoratie en traditie en alles. Het is vooral de laatste 5-10 minuten dat het full-on godsdienst isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze hele dag is een kerkelijke aangelegenheid. En dan vinden ze het raar dat het koningshuis onder druk staat.
2 op de eerste rijquote:
Warner Bros weet waar ze moeten casten voor de serie versiequote:
Hoofd van de Anglicaanse kerk, he. Dit is een kroning en aanstelling van een nieuwe paus in een.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze hele dag is een kerkelijke aangelegenheid. En dan vinden ze het raar dat het koningshuis onder druk staat.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wordt nu ook hoofd van de Anglicaanse kerk
Idd. Hij oefent dit toch al sinds z'n 18de ofzo voor de spiegel, zou je denken.quote:
Die tekst hebben ze vooraf al he?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Knap dat ze bij NOS de tekst van dit gezang kunnen vertalen. Ik vind het altijd onverstaanbaar
Tekst krijgen ze al eerder.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Knap dat ze bij NOS de tekst van dit gezang kunnen vertalen. Ik vind het altijd onverstaanbaar
Iddquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warner Bros weet waar ze moeten casten voor de serie versie
Lekker hequote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Godver, wat hou ik van dit soort ceremoniële (of hoe je dit ook schrijft) shit
Zeg jij nu dat we over een aantal jaar nog steeds FOK! hebben?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Momo het volgende:
Zou mij niet verbazen als we de volgende kroning weer over een aantal jaar op fok hebben
Het zijn ook gewoon de bekende nummersquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die tekst hebben ze vooraf al he?
Er wordt ook gewoon een script afgewerktquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die tekst hebben ze vooraf al he?
Ook dat inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon de bekende nummers
Er gaan jaren voorbij dat ik ze niet beluister…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon de bekende nummers
Harry Spotterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warner Bros weet waar ze moeten casten voor de serie versie
Momo heeft er alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat we over een aantal jaar nog steeds FOK! hebben?
Er werd uitgelegd door @Blues dat het protesteren is tegen vastbinden, en het bit in hun mond.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom schudden die koppen van de paarden steeds zo? Is dat enthousiasme of omdat er aan de teugels getrokken werd?
@:bloodymary1 weet jij dit?
Ach kom, Gloria In Excelsis Deo komt toch regelmatig langs op Spotify of niet dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaan jaren voorbij dat ik ze niet beluister…
Niet in mijn Discovery Weekly…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach kom, Gloria In Excelsis Deo komt toch regelmatig langs op Spotify of niet dan?
De paarden waren net. Dit zijn de gasten in de kerk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom schudden die koppen van de paarden steeds zo? Is dat enthousiasme of omdat er aan de teugels getrokken werd?
@:bloodymary1 weet jij dit?
Tuurlijk, de kroning is op tv en dat mist ze nu!quote:
Je kan moeilijk met zijn dertigen een en dezelfde jurk aanhebben he. Dat geeft nogal gedoe met de mouwen en waar laat je je hoofd?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:24 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom hebben die koorkinderen verschillende pakjes aan?
In de loop der jaren waren er wat van die jurkjes door de motten aangevreten en dus heeft een deel een nood pakje aan…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:24 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom hebben die koorkinderen verschillende pakjes aan?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
De paarden waren net. Dit zijn de gasten in de kerk.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef Zorro het volgende:
Ik zou het leuker vinden als ze "In The Hall Of The Mountain King" zouden doen of zo.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Er werd uitgelegd door @:Blues dat het protesteren is tegen vastbinden, en het bit in hun mond.
Krijg je ervan als je ouders je nooit naar buiten laten gaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef Rianne84 het volgende:
Sommige koorknaapjes zijn net zo wit als hun gewaad
't is nog niet klaar hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef HiZ het volgende:
Ze hebben de ceremonie ietsje teveel vereenvoudigd voor mijn smaak.
Idd, waar is alle pracht en praal gebleven?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef HiZ het volgende:
Het optreden van Cirque d'Soleil met flik flaks en salto's over de rode loper is vanaf 13.00 uur…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef HiZ het volgende:
quote:
quote:Paarden zijn van nature claustrofobische dieren. Ze hebben problemen met opsluiting en daar is te strakke teugels een vorm van. Veel paarden lopen met hun hoofd omhoog als reactie op te strakke teugels of een niet comfortabel bit. Het paard ervaart dit als beperking en opsluiting. Het type paard dat het meest het hoofd opgooit, is meestal een voorwaarts paard met veel energie. Mensen merken vaak dat ze in de teugels gaan hangen om het paard onder controle te krijgen, maar hoe meer ze de teugels aanhalen, hoe erger het paard het hoofd opgooit. Dit kan zelfs leiden tot steigeren of vallen omdat het paard verwoed probeert zichzelf te bevrijden van deze restrictie
je zou toch minimaal een USB poortje verwachten tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:27 schreef H_T het volgende:
Is dat spreekgestoelte nou voorzien van een asbak? Links in beeld, op de onderste plank
En iedereen die het daar niet mee eens is, heeft het helemaal fout en gaat naar de hel om eeuwig te branden!quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En iedereen die het daar niet mee eens is, heeft het helemaal fout en gaat naar de hel om eeuwig te branden!
Vrijheid
Die van Sia vind ik toch aanstekelijkerquote:
Hier wel een behoorlijk tikkeltje anders dan daar hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef StephanL het volgende:
Vind het raar dat er kennelijk een verband is tussen het koninklijk huis en de kerk. Hier niet anders volgens mij.
@DeHovenierquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef Zorro het volgende:
Ik zou het leuker vinden als ze "In The Hall Of The Mountain King" zouden doen of zo.
Zij zijn automagisch hoofd van de Anglicaanse kerkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef StephanL het volgende:
Vind het raar dat er kennelijk een verband is tussen het koninklijk huis en de kerk. Hier niet anders volgens mij.
Oh daarom heeft Charles zo'n rode loper aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het optreden van Cirque d'Soleil met flik flaks en salto's over de rode loper is vanaf 13.00 uur…
Nogal jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier wel een behoorlijk tikkeltje anders dan daar hoor
Nogal. De Britse koning is ook hoofd van de Anglicaanse kerk. Hun paus, zeg maar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef StephanL het volgende:
Vind het raar dat er kennelijk een verband is tussen het koninklijk huis en de kerk.
Wat zou het opleveren bij Kunst en Kitsch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef Tijn het volgende:
Boek op een kussentje uit de 6e eeuw, jongens.
is dit beter dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef Tijn het volgende:
Boek op een kussentje uit de 6e eeuw, jongens.
Ik ben gewoon een tradionalist. Anders zou ik niet kijken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga haten dan. Je kan ook niet kijken.
Ze houden het erop dat de koninklijke familie persoonlijk is gekozen door God. En sinds Henry VIII wilde scheiden, dat niet mocht van de katholieke kerk en daarna maar zijn eigen kerk is begonnen zijn de koningen en koninginnen ook automatisch hoofd van de Anglicaanse kerkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef StephanL het volgende:
Is pragmatischquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij zijn automagisch hoofd van de Anglicaanse kerk
Zo'n boek vrij veel mag je hopen, superoude boeken zijn tofquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat zou het opleveren bij Kunst en Kitsch?
Dit verhaal kwam eergisteren nog langs bij Pawn Stars. Iemand zo erg haten dat je een eigen kerk oprichtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze houden het erop dat de koninklijke familie persoonlijk is gekozen door God. En sinds Henry VIII wilde scheiden, dat niet mocht van de katholieke kerk en daarna maar zijn eigen kerk is begonnen zijn de koningen en koninginnen ook automatisch hoofd van de Anglicaanse kerk
Is meer Christmas Carol achtig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:32 schreef Tijn het volgende:
Deze gospel-act deden ze in 1953 niet denk ik.
Thanks. Toch raar, maarja zal wel traditie zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Nogal. De Britse koning is ook hoofd van de Anglicaanse kerk. Hun paus, zeg maar.
Dat is hier niet. WA is geen paus.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
Heb het idee dat geloof hier meer centraal staat dan bij de kroning van Willy
Geloof staat hier meer centraal dan de kroning zelf.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
Heb je die al gezien dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
Dat hebben ze goed geheim weten te houden!quote:
Willy is officieel niet gekroond. Daar doen wij niet aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
Rond deze tijd zou ik ook wel toe zijn aan een 7up en een zakje chipsquote:
Karel is dan ook het hoofd van de Anglicaanse kerk, die zit namens god op de troon. Hendrik wilde namelijke Anne Boleyn neuken, dus dat is logisch.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
'Service' gaat het heten, gok ikquote:
Leven die dan nog?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom is de cast van Coronation Street en Eastenders niet uitgenodigd? Of zitten die op de achterste rij?
Dat wordt een rebelprins net als zijn oom Harryquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:37 schreef zipcon het volgende:
Prins Louis is weer zonder schroom in beeld:
[ afbeelding ]
Andrew is aanwezigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Als er toch een gospelkoor was ipv een kinderkoor hadden ze prins Andrew ook wel uit kunnen nodigen.
Die is er ook gewoon.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Als er toch een gospelkoor was ipv een kinderkoor hadden ze prins Andrew ook wel uit kunnen nodigen.
En van Goede Tijden, Slechte Tijden?!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom is de cast van Coronation Street en Eastenders niet uitgenodigd? Of zitten die op de achterste rij?
Wat ben je toch ook een droeftoeterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij is wel OBEquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
The Dames en Sirs zijn inmiddels dood.
Tenzij Ken uit Corry een Sir is
Die rommel kijk ik niet. Alleen Britse kwaliteitssoapsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En van Goede Tijden, Slechte Tijden?!
Hij gaat vanavond Camilla eens van wat heilige olie voorzien, haha!quote:
De schermen voor de interviews worden al opgesteldquote:
Dat wist ik niet. Hij is ook gewoon een held. Ruim 60 jaar in een soap acteren. Ik moest huilen toen Eckles doodging. SoapTeckelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |