Ja die ookquote:Op zondag 7 mei 2023 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb ik met The Voice en al die vergelijkbare baggerprogramma's, maar ik blijf gewoon weg uit die topics ipv er te gaan zitten janken dat die rotzooi wel van TV mag.
Sowieso is dit letterlijk de 2e keer ooit dat dit op TV was en de vorige keer was in 1953. Lekker zeuren over iets dat een keer in de 70 jaar wordt uitgezondenquote:Op zondag 7 mei 2023 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb ik met The Voice en al die vergelijkbare baggerprogramma's, maar ik blijf gewoon weg uit die topics ipv er te gaan zitten janken dat die rotzooi wel van TV mag.
De volgende keer is wel eerder dan over 70 jaarquote:Op zondag 7 mei 2023 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso is dit letterlijk de 2e keer ooit dat dit op TV was en de vorige keer was in 1953. Lekker zeuren over iets dat een keer in de 70 jaar wordt uitgezonden
Ja, dat klopt. Al is het ook een beetje de vraag of het Britse koningshuis dan überhaupt nog bestaatquote:Op zondag 7 mei 2023 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende keer is wel eerder dan over 70 jaar
Sterker nog: de komende 70 jaar zal het nog minstens 2 keer uitgezonden worden.
Tenzij William zijn vader niet overleeft en George ook 96 wordt, dan hebben we er maar 1 de komende 70 jaar.
samequote:
Ach ja joh, mensen roepen al honderden jaren dat de monarchie opgeheven moet worden, maar dat gebeurt niet zomaar.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Al is het ook een beetje de vraag of het Britse koningshuis dan überhaupt nog bestaat
Ik denk ook dat dit vooral een kwestie van een beetje pottenkijken was, ja. No way dat het merendeel van de Nederlandse bevolking dit zou willen voor het Nederlandse koningshuis.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:14 schreef svann het volgende:
Ik denk dat de enorme hoeveelheid nederlandse kijkers het een mooi nostalgisch theaterstuk vond.
Willem-Alexander zou het zich niet kunnen permiteren om zich met zoveel poeha te laten zalven* en kronen, daar moeten wij niets van hebben.
En dan las ik in de krant dat de britse conservatieven dit wel een erg sobere kroning vonden.
Wat me ook tegenstaat is de enorme pracht en praal terwijl er zo'n hoog percentage van de bevolking in armoede leeft.
(Maar ja, ook de arme britten stemmen graag conservatief.)
* zalven - een ritueel waarbij er iets goddelijks aan de koning wordt toegekend.
WA is ook niet het hoofd van de kerk, waar de koning van Engeland dat wel is, soort van Paus en Koning tegelijk.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:14 schreef svann het volgende:
Ik denk dat de enorme hoeveelheid nederlandse kijkers het een mooi nostalgisch theaterstuk vond.
Willem-Alexander zou het zich niet kunnen permiteren om zich met zoveel poeha te laten zalven* en kronen, daar moeten wij niets van hebben.
En dan las ik in de krant dat de britse conservatieven dit wel een erg sobere kroning vonden.
Wat me ook tegenstaat is de enorme pracht en praal terwijl er zo'n hoog percentage van de bevolking in armoede leeft.
(Maar ja, ook de arme britten stemmen graag conservatief.)
* zalven - een ritueel waarbij er iets goddelijks aan de koning wordt toegekend.
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 7 mei 2023 20:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar wel 2 topics gevuld met vragen over paarden met schuddende hoofden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |