quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)gs-historic-day.html
Ongeveer zo (Nederlandse tijd)
10.30 - 11.45 Aankomst gasten (staatshoofden, politici, koninklijke familie)
11.20 Koning en koningin vertrekken vanaf Buckingham Palace
12.00 De ceremonie begint
14.00 De processie terug naar BP
15.15 Balkonscene vanaf het paleis
Nog niet .....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:02 schreef ChocoFan het volgende:
Spektakeltje hoor, kijk hem stralen, eindelijk koning
Ik kijk uit naar het moment dat hij met champagne mag spuiten op de tonen van de Victory Theme uit Carmen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Champions League hymne wordt straks ook nog gespeeld
Huh?quote:
Dan is het te hopen dat die kroon kogelwerend is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:05 schreef RipCity het volgende:
Snipers gespot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BLM wordt viesmad nuquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Lekker stuk kolonialisme er nog even tussen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:06 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop wel dat ze Mr Bean dadelijk ook in beeld brengen. Die is ook altijd goed in zo'n kerk.
Johnny Englishquote:
Dat was van Mr Mister toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:08 schreef heywoodu het volgende:
Kyrie eleison
Dat komt me bekend voor van vroeger, maar ik weet niet meer of dat bij kerst of pasen ofzo was
Dat was Mr. Mister, najaar 1985…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:08 schreef heywoodu het volgende:
Kyrie eleison
Dat komt me bekend voor van vroeger, maar ik weet niet meer of dat bij kerst of pasen ofzo was
Jazeker, premier van Schotland bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zijn er ook islamitische staatshoofden aanwezig?
foeiquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef superniger het volgende:
Dit kan toch wel wat moderner.
Is er geen hiphop versie?
Beter Elstakquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:09 schreef RipCity het volgende:
Hoop dat Amalia gewoon Armin van Buuren uitnodigt.
Ik zag ze net.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zijn er ook islamitische staatshoofden aanwezig?
#metooquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:10 schreef Blues het volgende:
Willie en Max zitten lekker uit te brakken van gister
Had ik de eerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb voor het eerst door een slotje heen gepost. Jullie waren erbij
'Zo waarlijk helpe mij God almachtig'quote:
Het land van de Teletubbies hèquote:
'wie bent u? 'quote:
Middeleeuwse lepelquote:He will then be anointed with holy oil by the Archbishop of Canterbury, using the ampulla and a medieval spoon
Is de Scone of Stone er ook?quote:
'Pssst, wie is die gozer daar vooraan?'quote:
En meteen William kronen, stuk goedkoper ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:13 schreef Zorro het volgende:
Als ie nu een hartstilstand krijgt kunnen ze meteen de begrafenisceremonie doen, iedereen is er nu toch.
En meteen William die kroon geven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:13 schreef Zorro het volgende:
Als ie nu een hartstilstand krijgt kunnen ze meteen de begrafenisceremonie doen, iedereen is er nu toch.
Gaat ook een stuk langer mee, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
En meteen William kronen, stuk goedkoper ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |