Inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En iedereen die het daar niet mee eens is, heeft het helemaal fout en gaat naar de hel om eeuwig te branden!
Vrijheid
Die van Sia vind ik toch aanstekelijkerquote:
Hier wel een behoorlijk tikkeltje anders dan daar hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef StephanL het volgende:
Vind het raar dat er kennelijk een verband is tussen het koninklijk huis en de kerk. Hier niet anders volgens mij.
@DeHovenierquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef Zorro het volgende:
Ik zou het leuker vinden als ze "In The Hall Of The Mountain King" zouden doen of zo.
Zij zijn automagisch hoofd van de Anglicaanse kerkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef StephanL het volgende:
Vind het raar dat er kennelijk een verband is tussen het koninklijk huis en de kerk. Hier niet anders volgens mij.
Oh daarom heeft Charles zo'n rode loper aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het optreden van Cirque d'Soleil met flik flaks en salto's over de rode loper is vanaf 13.00 uur…
Nogal jaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier wel een behoorlijk tikkeltje anders dan daar hoor
Nogal. De Britse koning is ook hoofd van de Anglicaanse kerk. Hun paus, zeg maar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef StephanL het volgende:
Vind het raar dat er kennelijk een verband is tussen het koninklijk huis en de kerk.
Wat zou het opleveren bij Kunst en Kitsch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef Tijn het volgende:
Boek op een kussentje uit de 6e eeuw, jongens.
is dit beter dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef Tijn het volgende:
Boek op een kussentje uit de 6e eeuw, jongens.
Ik ben gewoon een tradionalist. Anders zou ik niet kijken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga haten dan. Je kan ook niet kijken.
Ze houden het erop dat de koninklijke familie persoonlijk is gekozen door God. En sinds Henry VIII wilde scheiden, dat niet mocht van de katholieke kerk en daarna maar zijn eigen kerk is begonnen zijn de koningen en koninginnen ook automatisch hoofd van de Anglicaanse kerkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef StephanL het volgende:
Is pragmatischquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij zijn automagisch hoofd van de Anglicaanse kerk
Zo'n boek vrij veel mag je hopen, superoude boeken zijn tofquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat zou het opleveren bij Kunst en Kitsch?
Dit verhaal kwam eergisteren nog langs bij Pawn Stars. Iemand zo erg haten dat je een eigen kerk oprichtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze houden het erop dat de koninklijke familie persoonlijk is gekozen door God. En sinds Henry VIII wilde scheiden, dat niet mocht van de katholieke kerk en daarna maar zijn eigen kerk is begonnen zijn de koningen en koninginnen ook automatisch hoofd van de Anglicaanse kerk
Is meer Christmas Carol achtig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:32 schreef Tijn het volgende:
Deze gospel-act deden ze in 1953 niet denk ik.
Thanks. Toch raar, maarja zal wel traditie zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Nogal. De Britse koning is ook hoofd van de Anglicaanse kerk. Hun paus, zeg maar.
Dat is hier niet. WA is geen paus.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
Heb het idee dat geloof hier meer centraal staat dan bij de kroning van Willy
Geloof staat hier meer centraal dan de kroning zelf.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
Heb je die al gezien dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
Dat hebben ze goed geheim weten te houden!quote:
Willy is officieel niet gekroond. Daar doen wij niet aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
Rond deze tijd zou ik ook wel toe zijn aan een 7up en een zakje chipsquote:
Karel is dan ook het hoofd van de Anglicaanse kerk, die zit namens god op de troon. Hendrik wilde namelijke Anne Boleyn neuken, dus dat is logisch.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |