Die tekst hebben ze vooraf al he?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Knap dat ze bij NOS de tekst van dit gezang kunnen vertalen. Ik vind het altijd onverstaanbaar
Tekst krijgen ze al eerder.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Knap dat ze bij NOS de tekst van dit gezang kunnen vertalen. Ik vind het altijd onverstaanbaar
Iddquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warner Bros weet waar ze moeten casten voor de serie versie
Lekker hequote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Godver, wat hou ik van dit soort ceremoniële (of hoe je dit ook schrijft) shit
Zeg jij nu dat we over een aantal jaar nog steeds FOK! hebben?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Momo het volgende:
Zou mij niet verbazen als we de volgende kroning weer over een aantal jaar op fok hebben
Het zijn ook gewoon de bekende nummersquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die tekst hebben ze vooraf al he?
Er wordt ook gewoon een script afgewerktquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die tekst hebben ze vooraf al he?
Ook dat inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon de bekende nummers
Er gaan jaren voorbij dat ik ze niet beluister…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon de bekende nummers
Harry Spotterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warner Bros weet waar ze moeten casten voor de serie versie
Momo heeft er alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat we over een aantal jaar nog steeds FOK! hebben?
Er werd uitgelegd door @Blues dat het protesteren is tegen vastbinden, en het bit in hun mond.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom schudden die koppen van de paarden steeds zo? Is dat enthousiasme of omdat er aan de teugels getrokken werd?
@:bloodymary1 weet jij dit?
Ach kom, Gloria In Excelsis Deo komt toch regelmatig langs op Spotify of niet dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaan jaren voorbij dat ik ze niet beluister…
Niet in mijn Discovery Weekly…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach kom, Gloria In Excelsis Deo komt toch regelmatig langs op Spotify of niet dan?
De paarden waren net. Dit zijn de gasten in de kerk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom schudden die koppen van de paarden steeds zo? Is dat enthousiasme of omdat er aan de teugels getrokken werd?
@:bloodymary1 weet jij dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |