Die tekst hebben ze vooraf al he?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Knap dat ze bij NOS de tekst van dit gezang kunnen vertalen. Ik vind het altijd onverstaanbaar
Tekst krijgen ze al eerder.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Knap dat ze bij NOS de tekst van dit gezang kunnen vertalen. Ik vind het altijd onverstaanbaar
Iddquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warner Bros weet waar ze moeten casten voor de serie versie
Lekker hequote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Godver, wat hou ik van dit soort ceremoniële (of hoe je dit ook schrijft) shit
Zeg jij nu dat we over een aantal jaar nog steeds FOK! hebben?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Momo het volgende:
Zou mij niet verbazen als we de volgende kroning weer over een aantal jaar op fok hebben
Het zijn ook gewoon de bekende nummersquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die tekst hebben ze vooraf al he?
Er wordt ook gewoon een script afgewerktquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die tekst hebben ze vooraf al he?
Ook dat inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon de bekende nummers
Er gaan jaren voorbij dat ik ze niet beluister…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon de bekende nummers
Harry Spotterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Warner Bros weet waar ze moeten casten voor de serie versie
Momo heeft er alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat we over een aantal jaar nog steeds FOK! hebben?
Er werd uitgelegd door @Blues dat het protesteren is tegen vastbinden, en het bit in hun mond.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom schudden die koppen van de paarden steeds zo? Is dat enthousiasme of omdat er aan de teugels getrokken werd?
@:bloodymary1 weet jij dit?
Ach kom, Gloria In Excelsis Deo komt toch regelmatig langs op Spotify of niet dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaan jaren voorbij dat ik ze niet beluister…
Niet in mijn Discovery Weekly…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach kom, Gloria In Excelsis Deo komt toch regelmatig langs op Spotify of niet dan?
De paarden waren net. Dit zijn de gasten in de kerk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom schudden die koppen van de paarden steeds zo? Is dat enthousiasme of omdat er aan de teugels getrokken werd?
@:bloodymary1 weet jij dit?
Tuurlijk, de kroning is op tv en dat mist ze nu!quote:
Je kan moeilijk met zijn dertigen een en dezelfde jurk aanhebben he. Dat geeft nogal gedoe met de mouwen en waar laat je je hoofd?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:24 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom hebben die koorkinderen verschillende pakjes aan?
In de loop der jaren waren er wat van die jurkjes door de motten aangevreten en dus heeft een deel een nood pakje aan…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:24 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom hebben die koorkinderen verschillende pakjes aan?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
De paarden waren net. Dit zijn de gasten in de kerk.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef Zorro het volgende:
Ik zou het leuker vinden als ze "In The Hall Of The Mountain King" zouden doen of zo.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Er werd uitgelegd door @:Blues dat het protesteren is tegen vastbinden, en het bit in hun mond.
Krijg je ervan als je ouders je nooit naar buiten laten gaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef Rianne84 het volgende:
Sommige koorknaapjes zijn net zo wit als hun gewaad
't is nog niet klaar hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef HiZ het volgende:
Ze hebben de ceremonie ietsje teveel vereenvoudigd voor mijn smaak.
Idd, waar is alle pracht en praal gebleven?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef HiZ het volgende:
Het optreden van Cirque d'Soleil met flik flaks en salto's over de rode loper is vanaf 13.00 uur…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:25 schreef HiZ het volgende:
quote:
quote:Paarden zijn van nature claustrofobische dieren. Ze hebben problemen met opsluiting en daar is te strakke teugels een vorm van. Veel paarden lopen met hun hoofd omhoog als reactie op te strakke teugels of een niet comfortabel bit. Het paard ervaart dit als beperking en opsluiting. Het type paard dat het meest het hoofd opgooit, is meestal een voorwaarts paard met veel energie. Mensen merken vaak dat ze in de teugels gaan hangen om het paard onder controle te krijgen, maar hoe meer ze de teugels aanhalen, hoe erger het paard het hoofd opgooit. Dit kan zelfs leiden tot steigeren of vallen omdat het paard verwoed probeert zichzelf te bevrijden van deze restrictie
je zou toch minimaal een USB poortje verwachten tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:27 schreef H_T het volgende:
Is dat spreekgestoelte nou voorzien van een asbak? Links in beeld, op de onderste plank
En iedereen die het daar niet mee eens is, heeft het helemaal fout en gaat naar de hel om eeuwig te branden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |