Leven die dan nog?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom is de cast van Coronation Street en Eastenders niet uitgenodigd? Of zitten die op de achterste rij?
Dat wordt een rebelprins net als zijn oom Harryquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:37 schreef zipcon het volgende:
Prins Louis is weer zonder schroom in beeld:
[ afbeelding ]
Andrew is aanwezigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Als er toch een gospelkoor was ipv een kinderkoor hadden ze prins Andrew ook wel uit kunnen nodigen.
Die is er ook gewoon.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Als er toch een gospelkoor was ipv een kinderkoor hadden ze prins Andrew ook wel uit kunnen nodigen.
En van Goede Tijden, Slechte Tijden?!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom is de cast van Coronation Street en Eastenders niet uitgenodigd? Of zitten die op de achterste rij?
Wat ben je toch ook een droeftoeterquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij is wel OBEquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
The Dames en Sirs zijn inmiddels dood.
Tenzij Ken uit Corry een Sir is
Die rommel kijk ik niet. Alleen Britse kwaliteitssoapsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En van Goede Tijden, Slechte Tijden?!
Hij gaat vanavond Camilla eens van wat heilige olie voorzien, haha!quote:
De schermen voor de interviews worden al opgesteldquote:
Dat wist ik niet. Hij is ook gewoon een held. Ruim 60 jaar in een soap acteren. Ik moest huilen toen Eckles doodging. SoapTeckelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |