Zwart schaap past ook welquote:Op maandag 1 mei 2023 02:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarheid als een koe momenteel had er wel af gemogen
Vals en dominantquote:Op maandag 1 mei 2023 02:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dominante bitch was ook wel toepasselijk geweest![]()
![]()
lzijn er nog streaming streams?quote:Op maandag 1 mei 2023 02:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb docu's over haar gezien, bijzondere vrouw
Ik wist niet wie dat was, maar lijkt me ook een Eunicequote:Op maandag 1 mei 2023 02:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb docu's over haar gezien, bijzondere vrouw
Eunie mocht willen dat ze zulke kunst kon makenquote:Op maandag 1 mei 2023 03:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik wist niet wie dat was, maar lijkt me ook een Eunice![]()
Denk ook een verdien opdrachtquote:Op maandag 1 mei 2023 07:22 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
alles rustig nog in de loods
wat gaat er vandaag gebeuren in de loods , denk vrij weinig , verdienopdracht komt er wel want is geen geld meer
erger me met de dag meer aan eunice , geslepen dame is het het , geilen en kwijlen met jw , maar er is niks hoor , ook vind ik haar heel dominantquote:Op maandag 1 mei 2023 08:44 schreef Limbus het volgende:
Eunice zoekt steeds meer de camera’s op ze is zich er terdege van bewust dat ze een verhaallijn heeft samen met JW. Geslepen mens
De camera op zoeken doen er wel meer hoor, zie het Moraima ook vaak doen.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:44 schreef Limbus het volgende:
Eunice zoekt steeds meer de camera’s op ze is zich er terdege van bewust dat ze een verhaallijn heeft samen met JW. Geslepen mens
Precies.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De camera op zoeken doen er wel meer hoor, zie het Moraima ook vaak doen.
Ze horen het denk ik wanneer ze gevolgd worden.
Is in alle RLSsen al zo geweest, je ziet ze dan kijken naar de camera ook in het voor bij lopenquote:Op maandag 1 mei 2023 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Zie ze regelmatig kijken welke camera's op hun gericht staan.
Klopt, en er zijn er ook die het alleen doen met omkleden, en dat begrijp ik heel goed.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:13 schreef Harry het volgende:
Mastergluurder naar de camera is Isaac.
Ik denk als hij er straks uit is, en thuis is, in die paar dagen ook naar alle hoeken van de kamers kijkt.
Boeit hemquote:Op maandag 1 mei 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
JW denkt dat volgende maand Babette manager wordt en daarna Imadiddin
Boeit me niet boeit me niet boeit me niet, zegt Eunicequote:
We zullen het zien, wij hoeven het niet te eten.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:24 schreef Judiwi het volgende:
Vraag me af wie vandaag gaat koken. Mirthe met Wendy en ipv Kenzy nu Eunice.
Of Eunice Mirthe en JW, aangezien Eunice dit beloofd heeft aan JW.
Arme Erik, daar gaat z'n bruine bonen met sambal.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:23 schreef pingu66 het volgende:
Oh dus Erik is nou al in paniek want hij kan zijn chili con carne niet maken. (er is geen geld)
Als ze kan zien of hij het nog gebruikt, hoeft ze het toch niet te vragen?quote:Op maandag 1 mei 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Eunice vraagt of JW zijn slaapdrankje nog gebruikt.
JW zegt van niet want hij slaapt goed.
Ze zegt dat ze kan zien wanneer hij het gebruikt dan is zijn hoofd opgezet.
Dan is alles op gezet, zegt JW met een glimlach
Je kan niet zien wat allemaal opgezet is zegt hij.
Eunice hoeft het allemaal niet te weten zegt ze en je weet wat men zegt over mensen met een grote mond.
Ik moet het eerst zien en dan geloven zegt ze terwijl ze doorgaat met haar standjes van de meditatie en zo te zien heeft JW een mooi uitzicht op haar kruis.
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze kan zien of hij het nog gebruikt, hoeft ze het toch niet te vragen?
Woensdag barbecuequote:
was het een natte droom mssquote:Op maandag 1 mei 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat is waar.
Ze is nu haar droom aan JW aan het vertellen
En stroop!!quote:Op maandag 1 mei 2023 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Arme Erik, daar gaat z'n bruine bonen met sambal.
Anders koffiequote:
Ze droomde wel dat ze verliefd was en met een man in een mooi hotel was, hij de armen om haar heen sloeg en wat er toen gebeurde hoefde ze niet te vertellen dat wist JW wel. Die hield zich van de domme en zei, nee vertelquote:
Dat weet ik niet maar ik heb Wendy horen zeggen dat ze woensdag een barbecue doet als ze vandaag geld verdienen.quote:
Mirthe mag het uitzoeken van Eunice zoals Erik het mag uitzoeken van Janwillem,echte vriendenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe moet een paar jaar in de wei staan ( om iets te leren denk ik) zegt de levenservaren JW.
Ik ben Eunice en ik ontvang U met open armen.....en open benenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:02 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Eunice op dit moment redelijk onderdanig![]()
[ afbeelding ]
bah, vies spelletje van Eunice, goed dat mirthe het inmiddels doorheeft. Nu maar hopen dat mirthe het volhoudt, maar dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:06 schreef Puzzie het volgende:
Eunie komt er zelf niet uit bij JW
dus gooien we het maar op Mirthe
Eunie vult het verhaal in, terwijl ze zelf ook weet hoe JW reageert en waardoor Mirthe alweer als het probleem wordt neergezet
Eunie onder het mom van Mirthe helpen maar haar niet serieus nemen
![]()
Dat was een vreemde knuffelquote:Op maandag 1 mei 2023 10:14 schreef Flow3r het volgende:
Jeff kwam even iets pakken in de kas
"wat de fuck "
kan eunice zelf eens geen eten gaan halen , ze gebruikt jw en die opa trapt haar dan nog in ookquote:Op maandag 1 mei 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Beetje overdreven JW lag helemaal opgevouwen in de kas zegt Babet
Euh hij lag gewoon voor over gebogen op zijn knieen over Eunice
Hij komt weer wat te eten voor Eunice pakken in de keuken
Bij Esther kreeg hij alles voorgeschoteld, nu is hij de dienendequote:Op maandag 1 mei 2023 10:17 schreef Flow3r het volgende:
De koningin blijft liggen nadat ze aan JW de opdracht heeft gegeven aan Wendy te vragen wat zij kan eten
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de anderen erop zitten te wachten om met Eunice te kaartenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Mensen klaverjassen niet omdat ze het leuk vinden maar omdat ze erbij willen horen volgens Eunice
Alleen zij wil het leren om sociaal te doen, niet perse om erbij te horen
is toch leukkk , kir , kir HahAAAAAAAAAquote:Op maandag 1 mei 2023 10:32 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de anderen erop zitten te wachten om met Eunice te kaarten
Zal Wendy dan zijn, die weet meer als manager.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:34 schreef Flow3r het volgende:
gemist
iemand over dat er veel gestolen was door Rupert
[ afbeelding ]
Nee, Zoe zei dat, Wendy zit er naastquote:Op maandag 1 mei 2023 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal Wendy dan zijn, die weet meer als manager.
Janet is meer van het keukengerei vernielen.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, Zoe zei dat, Wendy zit er naast
Denk dat het over Janet ging
Dat is toch ook zo? Ik zou het voor de vorm achterovergedrukt noemenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:34 schreef Flow3r het volgende:
gemist
iemand over dat er veel gestolen was door Rupert
[ afbeelding ]
Ik kwam er in toen Zoe zei iets als : "dan heeft ze het er over dat Rupert steelt"quote:Op maandag 1 mei 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Ik zou het voor de vorm achterovergedrukt noemen![]()
Of bedoel je wat anders?
Eunice over dr etenquote:
verschrikkleijkquote:Op maandag 1 mei 2023 10:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik stoort zich aan de troep bij het bed van Babet en Marciano in de vensterbank. Ze moeten het opruimen zegt hij want als de zoemer gaat kan het gordijn niet dicht
Ik kan die 2 niet meer zien of horen, hele dag stream op JW en Eunicequote:Op maandag 1 mei 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice over dr eten
had ze het zelf moeten pakken
maar ze verwacht dat iedereen alles komt aandragen
Dat kan kloppenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:20 schreef Flow3r het volgende:
JW heeft 20 jaar lang een spastische darm gehad, tot hij ophield met melk drinken, toen was het klaar
Erik vertelde ooit eens dat hij bij iedere controle een berg gaatjes had , ..slecht gebit , veel snoepen en ongezond eten , cola etc .dus ik ga er vanuit dat ze Erik bedoeldequote:Op maandag 1 mei 2023 10:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb je zijn tanden gezien vraagt Mirthe, helemaal verrot en met gaten erin en hij stinkt uit zijn mond. (denk over Erik)
Maar hij eet wel yoghurt?quote:
Ik vind ze wel leuk samen, beter dan al dat klaverjas, roken, schilderen….quote:Op maandag 1 mei 2023 10:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan die 2 niet meer zien of horen, hele dag stream op JW en Eunice
JW en Eunice zitten nu in de kas te klaverjassenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk samen, beter dan al dat klaverjas, roken, schilderen….
Vind ze ook wel leuk. Allebei om elkaar heen draaienquote:Op maandag 1 mei 2023 10:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk samen, beter dan al dat klaverjas, roken, schilderen….
Weet ikquote:Op maandag 1 mei 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW en Eunice zitten nu in de kas te klaverjassen![]()
![]()
Zoe vertelde gisteren tegen Janet dat zij altijd tegen Bep zei dat Bep blij moest zijn dat ze geen relaties of liefde heeft in de loods ,want dat kan alleen maar giftig worden als het mis gaatquote:Op maandag 1 mei 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
blij dat ik niks hoef te slikken(zoals Tiano voor zijn Hart)
Zoe
dat zei ik gisteren ook tegen isaak
Mirthe
huh
zoe
ja die heeft hooikoorts
Zoe is een wandelde tegenstellingquote:Op maandag 1 mei 2023 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe vertelde gisteren tegen Janet dat zij altijd tegen Bep zei dat Bep blij moest zijn dat ze geen relaties of liefde heeft in de loods ,want dat kan alleen maar giftig worden als het mis gaat
Grappig dat Bep juist degene is die dat al vanaf het begin tegen Zoe zei , als die weer werd afgewezen door een Martin,Jappie, Nadir
Ik walg steeds meer van die valse claimende jaloerse kleuterquote:Op maandag 1 mei 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is een wandelde tegenstelling
blaat iedereen na en doet zelf het tegenovergestelde
En zoe zei tegen Erik dan moet je het tegen hun zeggen ipv lopen mopperen, als ze het niet weten ruimen ze het ook niet op.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik stoort zich aan de troep bij het bed van Babet en Marciano in de vensterbank. Ze moeten het opruimen zegt hij want als de zoemer gaat kan het gordijn niet dicht
ze moeten daar toch ook helemaal klaar zijn met dat portretquote:Op maandag 1 mei 2023 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik walg steeds meer van die valse claimende jaloerse kleuter
Ja dat is raar hč.quote:
Omdat ze honger heeft?quote:
Ahquote:Op maandag 1 mei 2023 11:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat er geen yoghurt met cruesli meer was toch?
ze hadden yoghurt met cruesliquote:Op maandag 1 mei 2023 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat ze honger heeft?![]()
Ik zie Mory ook yoghurt eten
Grote kansquote:Op maandag 1 mei 2023 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt vandaag vast wel weer een opdrachtje
Nee.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Ben dat geklaag van Jeff zo ondertussen ook wel zat, ga dan gewoon naar huis man.
Hij promoot met die 800 kleding die medebewoners enkel om die reden ook mogen dragen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie zit in de loods om zijn sport te promoten, enige wat hij promoot is Wijn, Vodka, Wiskey en hoe je een relatie kan verknallen
quote:
Waarom mogen ze er niet over praten hoe Jeff zich voelt? Meerdere beginnen problemen te krijgen met het opgesloten zijn, de verveling. Alleen van Jeff wordt het meer uitgelicht. Sasha was vorige week nog van plan haar 24 uur aan te vragen. Van sommigen laten ze het niet zien. Bern loopt ook met de ziel onder de arm.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Ben dat geklaag van Jeff zo ondertussen ook wel zat, ga dan gewoon naar huis man.
Dat hij zijn podcast niet oppakt bedoel je?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat Jeff zijn podcasts weer op pakt.
Zijn medebewoners zijn dat negatieve gedrag ook zat inmiddels.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Aannamequote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn medebewoners zijn dat negatieve gedrag ook zat inmiddels.
Jeff doet het dag in dag uit sinds Kim weg is, hij zit daar met tegen zin.Beter gaat hij dan naar huis. Hij zit zichzelf in de wegquote:Op maandag 1 mei 2023 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom mogen ze er niet over praten hoe Jeff zich voelt? Meerdere beginnen problemen te krijgen met het opgesloten zijn, de verveling. Alleen van Jeff wordt het meer uitgelicht. Sasha was vorige week nog van plan haar 24 uur aan te vragen. Van sommigen laten ze het niet zien. Bern loopt ook met de ziel onder de arm.
HIj heeft volgens mij iedereen al gehad toch?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat Jeff zijn podcasts weer op pakt.
Babette niet die kan weer voor psycoloogje spelen. Ze heeft weer een patientquote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Als iemand zo graag naar huis wil , ga dan , het beïnvloed de sfeer in de loods ookquote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een weerwoordquote:Op maandag 1 mei 2023 11:37 schreef pingu66 het volgende:
Bep probeert Jeff er weer bovenop op te krijgen door bijv. te zeggen, je bent niet de enige die het moeilijk vindt dat hier niets te doen is. Of die de spellen kut vindt of...
Maar Jeff zegt de hele tijd: ja maar dut ja maar dat ja maar zus. Ja maar zo.
Beetje jammer....vind ik.
Niet voor iedereen is 24 uur lopen een uitdaging. Van Mirthe had ik ook verwacht als sportieveling dat ze mee zou doen, maar zij vond er ook niets aan. Ik zou ook gek worden van steeds datzelfde korte rondje lopen, maar goed. Jeff moet dus meedoen, omdat hij dan wat te doen heeft?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn niet genoeg prikkels voor Jeff
Ik snap dan niet dat hij zaterdag niet mee heeft gedaan met die 24 uursloop dat was een mooie uitdaging voor hem geweest.
Nee Jappie moest hij nog doen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft volgens mij iedereen al gehad toch?
Ja ,maar het boeit hem niet .Eunie heeft dat ding nu toegeëigend voor haar spirituele hoorspelenquote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft volgens mij iedereen al gehad toch?
Snap even niet wat Mirthe hier mee heeft te doen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dat Jeff regelmatig aangeeft dat hij weet dat hij het moet accepteren en anders moet aanpakken zal ik dan maar even uitlichten. Kunnen we daarna weer roepen dat ie naar huis moet en verder met Mirthe aanbidden
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Merk wel dat de dipjes van Jeff steeds korter duren en later inzetten. Gisteren begon het pas, eerder al vrijdagmiddag. Zijn ergste periode zit er op, er is weer een stijgende lijn te zien.
Ik noem Mirthe als voorbeeld dat zij heel erg sportief is en het ook niet leuk vond. Waarom moet iedereen alles leuk vinden? Het was voor sommigen een uitdaging en erg leuk. Jeff zag die uitdaging niet en deed niet mee, net als een paar anderen. ik zie dat probleem niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap even niet wat Mirthe hier mee heeft te doen.
Hij is die eeuwig zeikt over alles, maar zelf weinig doet.
Aanbidden??quote:Op maandag 1 mei 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dat Jeff regelmatig aangeeft dat hij weet dat hij het moet accepteren en anders moet aanpakken zal ik dan maar even uitlichten. Kunnen we daarna weer roepen dat ie naar huis moet en verder met Mirthe aanbidden
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ik heb jou dan ook niet geciteerdquote:Op maandag 1 mei 2023 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik noem Mirthe als voorbeeld dat zij heel erg sportief is en het ook niet leuk vond. Waarom moet iedereen alles leuk vinden? Het was voor sommigen een uitdaging en erg leuk. Jeff zag die uitdaging niet en deed niet mee, net als een paar anderen. ik zie dat probleem niet.
sorry hoorquote:Op maandag 1 mei 2023 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ik heb jou dan ook niet geciteerd
Ik heb zo vermoeden dat Jeff zich daar niet door tegen laat houdenquote:Op maandag 1 mei 2023 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ,maar het boeit hem niet .Eunie heeft dat ding nu toegeëigend voor haar spirituele hoorspelen![]()
Van mij hoeft hij niets, maar dan moet hij ook niet klagen als er niets te doen isquote:Op maandag 1 mei 2023 11:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet voor iedereen is 24 uur lopen een uitdaging. Van Mirthe had ik ook verwacht als sportieveling dat ze mee zou doen, maar zij vond er ook niets aan. Ik zou ook gek worden van steeds datzelfde korte rondje lopen, maar goed. Jeff moet dus meedoen, omdat hij dan wat te doen heeft?
Dus datquote:Op maandag 1 mei 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Merk wel dat de dipjes van Jeff steeds korter duren en later inzetten. Gisteren begon het pas, eerder al vrijdagmiddag. Zijn ergste periode zit er op, er is weer een stijgende lijn te zien.
Nu ik hetzelfde doe als de constante 'ja maar Jeff' roepers wanneer Jeff uren niet te zien is geweest wordt dat uiteraard niet begrepen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook iets doen wat je echt niet leuk vindt, om je maar niet te vervelen? Dat is toch een rare redenatie? Omdat hij 24 uur rondjes kan lopen, mag hij niet zeggen dat hij zich verveelt of heimwee heeft?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij niets, maar dan moet hij ook niet klagen als er niets te doen is
Hij roeptoetert toch altijd dat hij overal de beste in is, laat het zien ipv dat constante geklaag
nee, je mag je niet vervelen, er is daar genoeg te doenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
Erik hangt wat rond op kamer 2. Hij wacht op de zoemer zegt ie. Zelfs Erik lijkt zich wat te vervelen.
de nieuwe john en yokoquote:Op maandag 1 mei 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
"Grappig" dat de grootste tegenstanders van de verandering kasin een relaxruimte, het meeste in de kas zitten ( Eunice en JW).
Jappie deed toch ook niet mee?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook iets doen wat je echt niet leuk vindt, om je maar niet te vervelen? Dat is toch een rare redenatie? Omdat hij 24 uur rondjes kan lopen, mag hij niet zeggen dat hij zich verveelt of heimwee heeft?
Jeff zit erin om agressie en roken aan te moedigen. Zo heeft elke bewoner zijn of haar doelenquote:Op maandag 1 mei 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie zit in de loods om zijn sport te promoten, enige wat hij promoot is Wijn, Vodka, Wiskey en hoe je een relatie kan verknallen
Ja maar Jeff....😉quote:Op maandag 1 mei 2023 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee, je mag je niet vervelen, er is daar genoeg te doen
Ik vind dat Sas en Bern er ook wel erg vaak zitten.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
"Grappig" dat de grootste tegenstanders van de verandering kasin een relaxruimte, het meeste in de kas zitten ( Eunice en JW).
Janet zit er om keuken gereedschap te verklotenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff zit erin om agressie en roken aan te moedigen. Zo heeft elke bewoner zijn of haar doelen
Ik wet niet of zij er tegen warenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind dat Sas en Bern er ook wel erg vaak zitten.
Dat moeten ze toch allemaal op een gegeven moment. Dingen doen die je misschien niet leuk vindt, maar om maar iets te doen te hebben?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook iets doen wat je echt niet leuk vindt, om je maar niet te vervelen? Dat is toch een rare redenatie? Omdat hij 24 uur rondjes kan lopen, mag hij niet zeggen dat hij zich verveelt of heimwee heeft?
allemaal sjonnies en yoko'squote:Op maandag 1 mei 2023 12:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind dat Sas en Bern er ook wel erg vaak zitten.
en vuilnisbakken leeg te rovenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Janet zit er om keuken gereedschap te verkloten
Veel te lief. Laat maar lekker zelf uitzoeken.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:13 schreef Flow3r het volgende:
Lief van Babs, ze bekommert zich onopvallend over Jeffrey, kletsen, hem meenemen naar de keuken om tosti's te maken, afleiding geven
Jappie en Babet zeiden hetzelfdequote:Op maandag 1 mei 2023 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja as je nu gaat belle.. ben je weg Aldus Sjeffie![]()
Ga belle Eikel
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 mei 2023 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bern en Sas mochten van dat bed gebruikmaken, zo sociaal is ze dus.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Wat een privileges heeft Mirthe sinds ze van kamer gewisseld heeft een "groot" bed een muur met extra plankjes waar ze al haar eigen frutsels kan neerleggen. Een eigen plekje vrij haar alleen
Masr daar hoor je haar niet over.
ze is er heel blij mee hoorquote:Op maandag 1 mei 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Wat een privileges heeft Mirthe sinds ze van kamer gewisseld heeft een "groot" bed een muur met extra plankjes waar ze al haar eigen frutsels kan neerleggen. Een eigen plekje vrij haar alleen
Je klinkt een beetje jaloersquote:Op maandag 1 mei 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Moet ze de loods elke dag op haar knietjes bedanken omdat ze toevallig een fijne plek heeft?quote:Op maandag 1 mei 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Ze had dat bed verbreed om daar met kenzy te slapen, maar net als Esther bij JW, de volgende dag moest ze vertrekken.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is er heel blij mee hoor
En het grotere bed is fijn, een plekje voor wat frustels hebben ze allemaal wel En ze hebben allemaal een eigen plekje in een bed, dus dat is voor mirthe niet anders geworden dan het al was
Ik hoor andere loodsbewoners meer klagen dan Mirthe. Kan wel weer voorbeelden noemen, maar dan stoot ik meerdere users hier weer tegen zijn of haar borstquote:Op maandag 1 mei 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Maar zeg nou zelf : dit gaat nergens meer overquote:Op maandag 1 mei 2023 12:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze had dat bed verbreed om daar met kenzy te slapen, maar net als Esther bij JW, de volgende dag moest ze vertrekken.
Ik begrijp dit niet eens. Wat is het privilege? Een eigen bed? Een plankje voor wat spullen? Ze hebben toch allemaal eigen plankjes of bovenkanten van een kast voor eigen spullen?quote:Op maandag 1 mei 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
En het dan een ander niet gunnen. Eunice wilde ook maar is afgehaakt om het Zoë te gunnen.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
Of Wendie niet een maandje verlengen wil... Aldus ZooWie
Zo graag wil ze Manager worden
Jaquote:Op maandag 1 mei 2023 12:38 schreef pingu66 het volgende:
Zei Sasha nou dat ze focking opvliegers heeft?
Jeff is toch mooi uit zijn dipjequote:Op maandag 1 mei 2023 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Veel te lief. Laat maar lekker zelf uitzoeken.
voor hoelangquote:Op maandag 1 mei 2023 12:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff is toch mooi uit zijn dipje
[ afbeelding ]
Allemaal stoerdoenerij ..beetje onverschillig doen ,.............maar Zoe kan niet wachten tot zij de baas kan spelenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
Of Wendie niet een maandje verlengen wil... Aldus ZooWie
Zo graag wil ze Manager worden
Ik hoor ze er in de loods niet over klagen en zie ook het probleem niet. Lekker haar eigen hoekje houdenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf : dit gaat nergens meer over
Kamer drie moest dicht , dus moesten de plekken opnieuw verdeeld worden
Mirthe ligt eindelijk in de kamer waar ze wilde slapen .. net als de rest
zoals ik het lees is het voornamelijk afgunst dat Mirthe haar eigen hoekje heeft
Daar komt ze nog wel achterquote:Op maandag 1 mei 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Allemaal stoerdoenerij ..beetje onverschillig doen ,.............maar Zoe kan niet wachten tot zij de baas kan spelen
een beetje op kantoor de boodschappen regelen , zo moeilijk is dat allemaal niet aldus Zoe
Is het ook niet, zodra ze de inlog code heeft bepaalt Achter precies wat ZooWie doen moetquote:Op maandag 1 mei 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Allemaal stoerdoenerij ..beetje onverschillig doen ,maar Zoe kan niet wachten tot zij de baas kan spelen
een beetje op kantoor de boodschappen regelen , zo moeilijk is dat allemaal niet aldus Zoe
Ohhw was dat Eucalypta gekrijs kirren?quote:Op maandag 1 mei 2023 12:50 schreef Sestra666 het volgende:
eunie is weer aan het kirren
erik wil klaverjassen dadelijk
Denk het niet hoor. Ze is gister in de zon verbrand en daar krijg je ook opvliegers van, of te wel, af en toe erg warm. Zij noemt het opvliegers.quote:
Gebeurde wel meer dat het wat later op de dag afging.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:43 schreef 5thencounter het volgende:
Zier er niet naar uit dat er nog een zoemer komt
daar ga ik wel vanuitquote:
Nee dat ze nog veel in de wereld moet rond lopen ( om net zo ervaren als hij te worden) lammetjes lopen ook in de wei ( te dartelen) 😉quote:Op maandag 1 mei 2023 12:46 schreef Judiwi het volgende:
Bedoelde JW toen hij zei dat Mirthe langer in de wei moest staan. Dat ze een koe is.
Dat is wat ze zei, maar of ze het echt is geen idee.quote:
Vanmorgen zei Moraima tegen Zoë hou je dit aan we krijgen toch...................quote:Op maandag 1 mei 2023 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gebeurde wel meer dat het wat later op de dag afging.
Erik om aan te tonen dat je eigen lichaamsfrutjes eten echt heel erg vies isquote:Op maandag 1 mei 2023 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oké, niet slim om Je niet in te smeren. Ze heeft al zo weinig weerstand.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Ze is gister in de zon verbrand en daar krijg je ook opvliegers van, of te wel, af en toe erg warm. Zij noemt het opvliegers.
kan ook te snelle schildklier zijn , heb je het warm , zweten en ook moe zijn heb ik ooit gehadquote:Op maandag 1 mei 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat ze zei, maar of ze het echt is geen idee.
Ik heb wel gezien dat ze iets gesmeerd heeft want iemand deelde zonnebrand uit maar zoals ze zelf al zei, 5 minuten in die klote zon en ik ben al verbrand.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oké, niet slim om Je niet in te smeren. Ze heeft al zo weinig weerstand.
Ja dit dus. Daardoor krijg je het ook warm en koud, dat weet ik nog wel van de tijden dat ik verbrande in de zon.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
of ze is gewoon gisteren iets verbrand en daardoor heeft ze het nu iets warmer
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
wat ben je rood geworden sas
echt heel mooi
hier nog een tomaatjequote:Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus. Daardoor krijg je het ook warm en koud, dat weet ik nog wel van de tijden dat ik verbrande in de zon.
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier nog een tomaatje
dus ja warm en koud
lolquote:Op maandag 1 mei 2023 12:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het ook niet, zodra ze de inlog code heeft bepaalt Achter precies wat ZooWie doen moet
Maar de vraag is dan... hebben ze wel verf daarvoor dan. Tijd genoeg inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat opzetstukje voor de bank mag ook wel een likje verf krijgen. Ze hebben toch niets te doen...
Dacht het wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan... hebben ze wel verf daarvoor dan. Tijd genoeg inderdaad.
Dan zullen ze wel geen zin hebben of ze zitten al zolang in de tyfuszooi daar dat ze het niet meer zien.quote:
Allemaal lekker boerenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:02 schreef Charmian het volgende:
Lekkerrrrrrrr cola!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een feest
jammer dat kenzy er niet meer isquote:
Ze had bij de Etos factor 50 kunnen kopenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Daarom blijf ik zoveel mogelijk uit die hoerenzon, Sas haar woord.
quote:
ik kan ook smeren wat ik wil maar verbrand tochquote:Op maandag 1 mei 2023 13:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze had bij de Etos factor 50 kunnen kopen
na 3 maandenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ze hebben er van die elastieken aan vast gemaakt om oefeningen mee te doen.
Ja... maar.... dat kost geld he.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze had bij de Etos factor 50 kunnen kopen
Dezelfde oefeningen de ze al tijden binnen doen, kunnen nu ook buiten.quote:
Oke dat dan als je niet tegen die "hoeren zon" kan. Of lange mouwen.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan ook smeren wat ik wil maar verbrand toch
beste is geen zon
Lol, ik heb ze er vaker aan zien hangen maar dan komen ze aanlopen en springen in het rek, klauteren naar het einde en lopen weer verder en weg, lijkt meer gewoon een leuk iets dan denk ik altijd, want maar 1 keer heen en niet terug doet niet veel, anderzijds zijn sportstreams kut dus misschien houd de regie daarom wel rekening ermee door dat klimrek niet in beeld te brengen als ze het gebruiken. Dat laatste is een dikke aanname he. Ff erbij vermelden weer.quote:
Dat weet ze toch al heel haar leven? Of komt dit ook door de longcovid? Het kan ook uit de prijzenpot.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja... maar.... dat kost geld he.
Tja, weet ik veel, ze wist wel dat ze snel kan verbranden maar toen ze erachter kwam na 5 minuten was alles al te laat. Zij verbrand schijnbaar super snel.
Ja maar als het pokkeheet is ga je niet in lange mouwen lopen ook al is dat wel verstandiger, voor nu heeft ze iig weer geleerd dat ze inderdaad die hoerenzon moet ontwijken.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oke dat dan als je niet tegen die "hoeren zon" kan. Of lange mouwen.
Ja weet ik veel wat Sas denkt en waardoor het komt.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ze toch al heel haar leven? Of komt dit ook door de longcovid? Het kan ook uit de prijzenpot.
zegt Zoequote:Op maandag 1 mei 2023 13:17 schreef Puzzie het volgende:
Toen Marciano alles fout deed heb ik ook niets gezegd , en toen Jeff en Rupie fouten maakten ..bla bla
Zucht
Nou ja zo heet was het gisteren ook weer niet tis geen Spanje...quote:Op maandag 1 mei 2023 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar als het pokkeheet is ga je niet in lange mouwen lopen ook al is dat wel verstandiger, voor nu heeft ze iig weer geleerd dat ze inderdaad die hoerenzon moet ontwijken.
Nou in de zon uit de wind was het gister best warm, vandaag trouwens ookquote:Op maandag 1 mei 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ja zo heet was het gisteren ook weer niet tis geen Spanje...
Maar goed ze wil graag er wel tegen kunnen ....en lekker in de zon zitten.
ik verwacht een dikke opdracht voor Zoequote:
Tja, dat wil iedereen toch wel maar voor de meeste mensen is het gewoon niet goed en sommige verbranden ook heel snel.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ja zo heet was het gisteren ook weer niet tis geen Spanje...
Maar goed ze wil graag er wel tegen kunnen ....en lekker in de zon zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |