Ze droomde wel dat ze verliefd was en met een man in een mooi hotel was, hij de armen om haar heen sloeg en wat er toen gebeurde hoefde ze niet te vertellen dat wist JW wel. Die hield zich van de domme en zei, nee vertelquote:
Dat weet ik niet maar ik heb Wendy horen zeggen dat ze woensdag een barbecue doet als ze vandaag geld verdienen.quote:
Mirthe mag het uitzoeken van Eunice zoals Erik het mag uitzoeken van Janwillem,echte vriendenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe moet een paar jaar in de wei staan ( om iets te leren denk ik) zegt de levenservaren JW.
Ik ben Eunice en ik ontvang U met open armen.....en open benenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:02 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Eunice op dit moment redelijk onderdanig![]()
[ afbeelding ]
bah, vies spelletje van Eunice, goed dat mirthe het inmiddels doorheeft. Nu maar hopen dat mirthe het volhoudt, maar dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:06 schreef Puzzie het volgende:
Eunie komt er zelf niet uit bij JW
dus gooien we het maar op Mirthe
Eunie vult het verhaal in, terwijl ze zelf ook weet hoe JW reageert en waardoor Mirthe alweer als het probleem wordt neergezet
Eunie onder het mom van Mirthe helpen maar haar niet serieus nemen
![]()
Dat was een vreemde knuffelquote:Op maandag 1 mei 2023 10:14 schreef Flow3r het volgende:
Jeff kwam even iets pakken in de kas
"wat de fuck "
kan eunice zelf eens geen eten gaan halen , ze gebruikt jw en die opa trapt haar dan nog in ookquote:Op maandag 1 mei 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Beetje overdreven JW lag helemaal opgevouwen in de kas zegt Babet
Euh hij lag gewoon voor over gebogen op zijn knieen over Eunice
Hij komt weer wat te eten voor Eunice pakken in de keuken
Bij Esther kreeg hij alles voorgeschoteld, nu is hij de dienendequote:Op maandag 1 mei 2023 10:17 schreef Flow3r het volgende:
De koningin blijft liggen nadat ze aan JW de opdracht heeft gegeven aan Wendy te vragen wat zij kan eten
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de anderen erop zitten te wachten om met Eunice te kaartenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Mensen klaverjassen niet omdat ze het leuk vinden maar omdat ze erbij willen horen volgens Eunice
Alleen zij wil het leren om sociaal te doen, niet perse om erbij te horen
is toch leukkk , kir , kir HahAAAAAAAAAquote:Op maandag 1 mei 2023 10:32 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de anderen erop zitten te wachten om met Eunice te kaarten
Zal Wendy dan zijn, die weet meer als manager.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:34 schreef Flow3r het volgende:
gemist
iemand over dat er veel gestolen was door Rupert
[ afbeelding ]
Nee, Zoe zei dat, Wendy zit er naastquote:Op maandag 1 mei 2023 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal Wendy dan zijn, die weet meer als manager.
Janet is meer van het keukengerei vernielen.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, Zoe zei dat, Wendy zit er naast
Denk dat het over Janet ging
Dat is toch ook zo? Ik zou het voor de vorm achterovergedrukt noemenquote:Op maandag 1 mei 2023 10:34 schreef Flow3r het volgende:
gemist
iemand over dat er veel gestolen was door Rupert
[ afbeelding ]
Ik kwam er in toen Zoe zei iets als : "dan heeft ze het er over dat Rupert steelt"quote:Op maandag 1 mei 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Ik zou het voor de vorm achterovergedrukt noemen![]()
Of bedoel je wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |