Zwart schaap past ook welquote:Op maandag 1 mei 2023 02:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarheid als een koe momenteel had er wel af gemogen
Vals en dominantquote:Op maandag 1 mei 2023 02:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dominante bitch was ook wel toepasselijk geweest![]()
![]()
lzijn er nog streaming streams?quote:Op maandag 1 mei 2023 02:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb docu's over haar gezien, bijzondere vrouw
Ik wist niet wie dat was, maar lijkt me ook een Eunicequote:Op maandag 1 mei 2023 02:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb docu's over haar gezien, bijzondere vrouw
Eunie mocht willen dat ze zulke kunst kon makenquote:Op maandag 1 mei 2023 03:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik wist niet wie dat was, maar lijkt me ook een Eunice![]()
Denk ook een verdien opdrachtquote:Op maandag 1 mei 2023 07:22 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
alles rustig nog in de loods
wat gaat er vandaag gebeuren in de loods , denk vrij weinig , verdienopdracht komt er wel want is geen geld meer
erger me met de dag meer aan eunice , geslepen dame is het het , geilen en kwijlen met jw , maar er is niks hoor , ook vind ik haar heel dominantquote:Op maandag 1 mei 2023 08:44 schreef Limbus het volgende:
Eunice zoekt steeds meer de camera’s op ze is zich er terdege van bewust dat ze een verhaallijn heeft samen met JW. Geslepen mens
De camera op zoeken doen er wel meer hoor, zie het Moraima ook vaak doen.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:44 schreef Limbus het volgende:
Eunice zoekt steeds meer de camera’s op ze is zich er terdege van bewust dat ze een verhaallijn heeft samen met JW. Geslepen mens
Precies.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De camera op zoeken doen er wel meer hoor, zie het Moraima ook vaak doen.
Ze horen het denk ik wanneer ze gevolgd worden.
Is in alle RLSsen al zo geweest, je ziet ze dan kijken naar de camera ook in het voor bij lopenquote:Op maandag 1 mei 2023 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Zie ze regelmatig kijken welke camera's op hun gericht staan.
Klopt, en er zijn er ook die het alleen doen met omkleden, en dat begrijp ik heel goed.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:13 schreef Harry het volgende:
Mastergluurder naar de camera is Isaac.
Ik denk als hij er straks uit is, en thuis is, in die paar dagen ook naar alle hoeken van de kamers kijkt.
Boeit hemquote:Op maandag 1 mei 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
JW denkt dat volgende maand Babette manager wordt en daarna Imadiddin
Boeit me niet boeit me niet boeit me niet, zegt Eunicequote:
We zullen het zien, wij hoeven het niet te eten.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:24 schreef Judiwi het volgende:
Vraag me af wie vandaag gaat koken. Mirthe met Wendy en ipv Kenzy nu Eunice.
Of Eunice Mirthe en JW, aangezien Eunice dit beloofd heeft aan JW.
Arme Erik, daar gaat z'n bruine bonen met sambal.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:23 schreef pingu66 het volgende:
Oh dus Erik is nou al in paniek want hij kan zijn chili con carne niet maken. (er is geen geld)
Als ze kan zien of hij het nog gebruikt, hoeft ze het toch niet te vragen?quote:Op maandag 1 mei 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Eunice vraagt of JW zijn slaapdrankje nog gebruikt.
JW zegt van niet want hij slaapt goed.
Ze zegt dat ze kan zien wanneer hij het gebruikt dan is zijn hoofd opgezet.
Dan is alles op gezet, zegt JW met een glimlach
Je kan niet zien wat allemaal opgezet is zegt hij.
Eunice hoeft het allemaal niet te weten zegt ze en je weet wat men zegt over mensen met een grote mond.
Ik moet het eerst zien en dan geloven zegt ze terwijl ze doorgaat met haar standjes van de meditatie en zo te zien heeft JW een mooi uitzicht op haar kruis.
quote:Op maandag 1 mei 2023 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze kan zien of hij het nog gebruikt, hoeft ze het toch niet te vragen?
Woensdag barbecuequote:
was het een natte droom mssquote:Op maandag 1 mei 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat is waar.
Ze is nu haar droom aan JW aan het vertellen
En stroop!!quote:Op maandag 1 mei 2023 09:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Arme Erik, daar gaat z'n bruine bonen met sambal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |