Jeff doet het dag in dag uit sinds Kim weg is, hij zit daar met tegen zin.Beter gaat hij dan naar huis. Hij zit zichzelf in de wegquote:Op maandag 1 mei 2023 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom mogen ze er niet over praten hoe Jeff zich voelt? Meerdere beginnen problemen te krijgen met het opgesloten zijn, de verveling. Alleen van Jeff wordt het meer uitgelicht. Sasha was vorige week nog van plan haar 24 uur aan te vragen. Van sommigen laten ze het niet zien. Bern loopt ook met de ziel onder de arm.
HIj heeft volgens mij iedereen al gehad toch?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat Jeff zijn podcasts weer op pakt.
Babette niet die kan weer voor psycoloogje spelen. Ze heeft weer een patientquote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn medebewoners zijn dat negatieve gedrag ook zat inmiddels.
Als iemand zo graag naar huis wil , ga dan , het beïnvloed de sfeer in de loods ookquote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn medebewoners zijn dat negatieve gedrag ook zat inmiddels.
Hij heeft altijd een weerwoordquote:Op maandag 1 mei 2023 11:37 schreef pingu66 het volgende:
Bep probeert Jeff er weer bovenop op te krijgen door bijv. te zeggen, je bent niet de enige die het moeilijk vindt dat hier niets te doen is. Of die de spellen kut vindt of...
Maar Jeff zegt de hele tijd: ja maar dut ja maar dat ja maar zus. Ja maar zo.
Beetje jammer....vind ik.
Niet voor iedereen is 24 uur lopen een uitdaging. Van Mirthe had ik ook verwacht als sportieveling dat ze mee zou doen, maar zij vond er ook niets aan. Ik zou ook gek worden van steeds datzelfde korte rondje lopen, maar goed. Jeff moet dus meedoen, omdat hij dan wat te doen heeft?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn niet genoeg prikkels voor Jeff
Ik snap dan niet dat hij zaterdag niet mee heeft gedaan met die 24 uursloop dat was een mooie uitdaging voor hem geweest.
Nee Jappie moest hij nog doen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft volgens mij iedereen al gehad toch?
Ja ,maar het boeit hem niet .Eunie heeft dat ding nu toegeëigend voor haar spirituele hoorspelenquote:Op maandag 1 mei 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft volgens mij iedereen al gehad toch?
Snap even niet wat Mirthe hier mee heeft te doen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dat Jeff regelmatig aangeeft dat hij weet dat hij het moet accepteren en anders moet aanpakken zal ik dan maar even uitlichten. Kunnen we daarna weer roepen dat ie naar huis moet en verder met Mirthe aanbidden
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Merk wel dat de dipjes van Jeff steeds korter duren en later inzetten. Gisteren begon het pas, eerder al vrijdagmiddag. Zijn ergste periode zit er op, er is weer een stijgende lijn te zien.
Ik noem Mirthe als voorbeeld dat zij heel erg sportief is en het ook niet leuk vond. Waarom moet iedereen alles leuk vinden? Het was voor sommigen een uitdaging en erg leuk. Jeff zag die uitdaging niet en deed niet mee, net als een paar anderen. ik zie dat probleem niet.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap even niet wat Mirthe hier mee heeft te doen.
Hij is die eeuwig zeikt over alles, maar zelf weinig doet.
Aanbidden??quote:Op maandag 1 mei 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Dat Jeff regelmatig aangeeft dat hij weet dat hij het moet accepteren en anders moet aanpakken zal ik dan maar even uitlichten. Kunnen we daarna weer roepen dat ie naar huis moet en verder met Mirthe aanbidden
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ik heb jou dan ook niet geciteerdquote:Op maandag 1 mei 2023 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik noem Mirthe als voorbeeld dat zij heel erg sportief is en het ook niet leuk vond. Waarom moet iedereen alles leuk vinden? Het was voor sommigen een uitdaging en erg leuk. Jeff zag die uitdaging niet en deed niet mee, net als een paar anderen. ik zie dat probleem niet.
sorry hoorquote:Op maandag 1 mei 2023 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ik heb jou dan ook niet geciteerd
Ik heb zo vermoeden dat Jeff zich daar niet door tegen laat houdenquote:Op maandag 1 mei 2023 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ,maar het boeit hem niet .Eunie heeft dat ding nu toegeëigend voor haar spirituele hoorspelen![]()
Van mij hoeft hij niets, maar dan moet hij ook niet klagen als er niets te doen isquote:Op maandag 1 mei 2023 11:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet voor iedereen is 24 uur lopen een uitdaging. Van Mirthe had ik ook verwacht als sportieveling dat ze mee zou doen, maar zij vond er ook niets aan. Ik zou ook gek worden van steeds datzelfde korte rondje lopen, maar goed. Jeff moet dus meedoen, omdat hij dan wat te doen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |