kan ook te snelle schildklier zijn , heb je het warm , zweten en ook moe zijn heb ik ooit gehadquote:Op maandag 1 mei 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat ze zei, maar of ze het echt is geen idee.
Ik heb wel gezien dat ze iets gesmeerd heeft want iemand deelde zonnebrand uit maar zoals ze zelf al zei, 5 minuten in die klote zon en ik ben al verbrand.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oké, niet slim om Je niet in te smeren. Ze heeft al zo weinig weerstand.
Ja dit dus. Daardoor krijg je het ook warm en koud, dat weet ik nog wel van de tijden dat ik verbrande in de zon.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
of ze is gewoon gisteren iets verbrand en daardoor heeft ze het nu iets warmer
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
wat ben je rood geworden sas
echt heel mooi
hier nog een tomaatjequote:Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dit dus. Daardoor krijg je het ook warm en koud, dat weet ik nog wel van de tijden dat ik verbrande in de zon.
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier nog een tomaatje
dus ja warm en koud
lolquote:Op maandag 1 mei 2023 12:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het ook niet, zodra ze de inlog code heeft bepaalt Achter precies wat ZooWie doen moet
Maar de vraag is dan... hebben ze wel verf daarvoor dan. Tijd genoeg inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat opzetstukje voor de bank mag ook wel een likje verf krijgen. Ze hebben toch niets te doen...
Dacht het wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan... hebben ze wel verf daarvoor dan. Tijd genoeg inderdaad.
Dan zullen ze wel geen zin hebben of ze zitten al zolang in de tyfuszooi daar dat ze het niet meer zien.quote:
Allemaal lekker boerenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:02 schreef Charmian het volgende:
Lekkerrrrrrrr cola!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een feest
jammer dat kenzy er niet meer isquote:
Ze had bij de Etos factor 50 kunnen kopenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Daarom blijf ik zoveel mogelijk uit die hoerenzon, Sas haar woord.
quote:
ik kan ook smeren wat ik wil maar verbrand tochquote:Op maandag 1 mei 2023 13:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze had bij de Etos factor 50 kunnen kopen
na 3 maandenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ze hebben er van die elastieken aan vast gemaakt om oefeningen mee te doen.
Ja... maar.... dat kost geld he.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze had bij de Etos factor 50 kunnen kopen
Dezelfde oefeningen de ze al tijden binnen doen, kunnen nu ook buiten.quote:
Oke dat dan als je niet tegen die "hoeren zon" kan. Of lange mouwen.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan ook smeren wat ik wil maar verbrand toch
beste is geen zon
Lol, ik heb ze er vaker aan zien hangen maar dan komen ze aanlopen en springen in het rek, klauteren naar het einde en lopen weer verder en weg, lijkt meer gewoon een leuk iets dan denk ik altijd, want maar 1 keer heen en niet terug doet niet veel, anderzijds zijn sportstreams kut dus misschien houd de regie daarom wel rekening ermee door dat klimrek niet in beeld te brengen als ze het gebruiken. Dat laatste is een dikke aanname he. Ff erbij vermelden weer.quote:
Dat weet ze toch al heel haar leven? Of komt dit ook door de longcovid? Het kan ook uit de prijzenpot.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja... maar.... dat kost geld he.
Tja, weet ik veel, ze wist wel dat ze snel kan verbranden maar toen ze erachter kwam na 5 minuten was alles al te laat. Zij verbrand schijnbaar super snel.
Ja maar als het pokkeheet is ga je niet in lange mouwen lopen ook al is dat wel verstandiger, voor nu heeft ze iig weer geleerd dat ze inderdaad die hoerenzon moet ontwijken.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oke dat dan als je niet tegen die "hoeren zon" kan. Of lange mouwen.
Ja weet ik veel wat Sas denkt en waardoor het komt.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ze toch al heel haar leven? Of komt dit ook door de longcovid? Het kan ook uit de prijzenpot.
zegt Zoequote:Op maandag 1 mei 2023 13:17 schreef Puzzie het volgende:
Toen Marciano alles fout deed heb ik ook niets gezegd , en toen Jeff en Rupie fouten maakten ..bla bla
Zucht
Nou ja zo heet was het gisteren ook weer niet tis geen Spanje...quote:Op maandag 1 mei 2023 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar als het pokkeheet is ga je niet in lange mouwen lopen ook al is dat wel verstandiger, voor nu heeft ze iig weer geleerd dat ze inderdaad die hoerenzon moet ontwijken.
Nou in de zon uit de wind was het gister best warm, vandaag trouwens ookquote:Op maandag 1 mei 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ja zo heet was het gisteren ook weer niet tis geen Spanje...
Maar goed ze wil graag er wel tegen kunnen ....en lekker in de zon zitten.
ik verwacht een dikke opdracht voor Zoequote:
Tja, dat wil iedereen toch wel maar voor de meeste mensen is het gewoon niet goed en sommige verbranden ook heel snel.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ja zo heet was het gisteren ook weer niet tis geen Spanje...
Maar goed ze wil graag er wel tegen kunnen ....en lekker in de zon zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |