Dus datquote:Op maandag 1 mei 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap even niet wat Mirthe hier mee heeft te doen.
Hij is die eeuwig zeikt over alles, maar zelf weinig doet.
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Merk wel dat de dipjes van Jeff steeds korter duren en later inzetten. Gisteren begon het pas, eerder al vrijdagmiddag. Zijn ergste periode zit er op, er is weer een stijgende lijn te zien.
Nu ik hetzelfde doe als de constante 'ja maar Jeff' roepers wanneer Jeff uren niet te zien is geweest wordt dat uiteraard niet begrepen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap even niet wat Mirthe hier mee heeft te doen.
Hij is die eeuwig zeikt over alles, maar zelf weinig doet.
Dus jij gaat ook iets doen wat je echt niet leuk vindt, om je maar niet te vervelen? Dat is toch een rare redenatie? Omdat hij 24 uur rondjes kan lopen, mag hij niet zeggen dat hij zich verveelt of heimwee heeft?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij niets, maar dan moet hij ook niet klagen als er niets te doen is
Hij roeptoetert toch altijd dat hij overal de beste in is, laat het zien ipv dat constante geklaag
nee, je mag je niet vervelen, er is daar genoeg te doenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
Erik hangt wat rond op kamer 2. Hij wacht op de zoemer zegt ie. Zelfs Erik lijkt zich wat te vervelen.
de nieuwe john en yokoquote:Op maandag 1 mei 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
"Grappig" dat de grootste tegenstanders van de verandering kasin een relaxruimte, het meeste in de kas zitten ( Eunice en JW).
Jappie deed toch ook niet mee?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook iets doen wat je echt niet leuk vindt, om je maar niet te vervelen? Dat is toch een rare redenatie? Omdat hij 24 uur rondjes kan lopen, mag hij niet zeggen dat hij zich verveelt of heimwee heeft?
Jeff zit erin om agressie en roken aan te moedigen. Zo heeft elke bewoner zijn of haar doelenquote:Op maandag 1 mei 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie zit in de loods om zijn sport te promoten, enige wat hij promoot is Wijn, Vodka, Wiskey en hoe je een relatie kan verknallen
Ja maar Jeff....😉quote:Op maandag 1 mei 2023 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee, je mag je niet vervelen, er is daar genoeg te doen
Ik vind dat Sas en Bern er ook wel erg vaak zitten.quote:Op maandag 1 mei 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
"Grappig" dat de grootste tegenstanders van de verandering kasin een relaxruimte, het meeste in de kas zitten ( Eunice en JW).
Janet zit er om keuken gereedschap te verklotenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff zit erin om agressie en roken aan te moedigen. Zo heeft elke bewoner zijn of haar doelen
Ik wet niet of zij er tegen warenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind dat Sas en Bern er ook wel erg vaak zitten.
Dat moeten ze toch allemaal op een gegeven moment. Dingen doen die je misschien niet leuk vindt, maar om maar iets te doen te hebben?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook iets doen wat je echt niet leuk vindt, om je maar niet te vervelen? Dat is toch een rare redenatie? Omdat hij 24 uur rondjes kan lopen, mag hij niet zeggen dat hij zich verveelt of heimwee heeft?
allemaal sjonnies en yoko'squote:Op maandag 1 mei 2023 12:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind dat Sas en Bern er ook wel erg vaak zitten.
en vuilnisbakken leeg te rovenquote:Op maandag 1 mei 2023 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Janet zit er om keuken gereedschap te verkloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |