Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:23 schreef Ebinas het volgende:
Gooi er maar een brief in.
Iedereen opniew pitchen morgen, net zolang tot jullie het allemaal snappen
Ze zit al voor Joker, maak het nu niet nog erger.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de joker niet inzetten
quote:
Bep haar geduld is bij Zoe oneindig.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:28 schreef Sestra666 het volgende:
De hele fokking dag zoe achter je aan, ik zou er knetter van worden.
babbetttttttttttt je moet ook, nee maar luisterrrrrr
O zie dat je mij ook had gevraagd sorry. Hen hem aangepastquote:Op woensdag 26 april 2023 18:28 schreef Puzzie het volgende:
@:Dotteke kan je mijn TT aanpassen zuzie moet ruzie zijn
Ik had jou ook getaggedquote:Op woensdag 26 april 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik het ook doen, heb er ruzie van gemaakt?
Wat is dit voor eten?quote:
Super dankjewel!!quote:Op woensdag 26 april 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zie dat je mij ook had gevraagd sorry. Hen hem aangepast
Spinazierijst met een drabje hoor ik net.quote:
Jaaannnetttquote:Op woensdag 26 april 2023 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat de F is dat ? en wie heb gekookt!??
De opdracht van achter niet opvolgen en doen waar je zelf zin in hebt?quote:
Hij bukt vast wel.quote:
En wat voor smurrie er boven op dan. Vind het er niet smakelijk uitzien eerlijk gezegd.quote:
Een sausje geen idee watquote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat voor smurrie er boven op dan. Vind het er niet smakelijk uitzien eerlijk gezegd.
Champignonsaus met champignonsquote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat voor smurrie er boven op dan. Vind het er niet smakelijk uitzien eerlijk gezegd.
Paddo saus.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ohnee. Dat mag alleen jeff doenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De opdracht van achter niet opvolgen en doen waar je zelf zin in hebt?
Had hij weer gezegd niet te willen gaan voor manager maar wel in juli.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En welke opdracht van achter heeft Jeff dan niet opgevolgd?quote:
Rijst kwam uit de vriezer, zag haar vanmorgen hakken om het uit elkaar te krijgen, zodat he sneller zou ontdooienquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
En welke opdracht van achter heeft Jeff dan niet opgevolgd?
Ja maar is die kans er dan nog... dat is de vraagquote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Had hij weer gezegd niet te willen gaan voor manager maar wel in juli.
It takes one to know one.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Kakadylo het volgende:
Rupi maakt weer even op zijn manier gehakt van zweefteef Eunice die het achter de ellebogen heeft
Hij is vaaaak zat weggelopen terwijl er een evenement was.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
En welke opdracht van achter heeft Jeff dan niet opgevolgd?
Je hebt het over een opdracht van achter ..quote:Op woensdag 26 april 2023 18:37 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij is vaaaak zat weggelopen terwijl er een evenement was.
Hoe vaak moeten ze hem meesleuren.
Kijk he streams of alleen uitzendingen?
Te laat nu , Zoe wordt hetquote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zich laat intimideren door de mening van de 3 baasjes
Ohja achter, die niet alles laat zienquote:Op woensdag 26 april 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt het over een opdracht van achter ..
Zei ik toch.quote:
Is toch leuk als iemand een beetje opstandig isquote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goed excuusquote:Op woensdag 26 april 2023 18:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ohja achter, die niet alles laat zien
En eerst vond ie het zelf sws een slecht idee dat zwembad ...quote:Op woensdag 26 april 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
199 voor verwarming van het badje heeft jw het over
Het is wat het is.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En eerst vond ie het zelf sws een slecht idee dat zwembad ...
Das best wattquote:Op woensdag 26 april 2023 18:42 schreef Ebinas het volgende:
3000 watt kan altijd.
Lach me een scheur in de buik als het niet kan
Die zijn duurder.quote:
Ik heb ook het idee dat hij dronken is……quote:Op woensdag 26 april 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
Sas gaat wandelen
Jappie moet mee
Jappie lijkt gedronken te hebben
Werd al eerder geopperd.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij dronken is……
Ik gok dat de FEBO heeft gezegdquote:Op woensdag 26 april 2023 18:48 schreef Silves het volgende:
Babs tegen jap...Ben je uitgedacht?, Nee nog niet zegt Jap..toch zijn 24 u..? ik hoop het zo, maar hij zal wel weer een sponsor deal krijgen of een paar flessen ofzo.
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat de FEBO heeft gezegd
Tis klaar
Je hebt je dealtje gehad
Dat idee heb ik omdat hij na een gesprekje redelijk van slag wasquote:
`gaat lekker de laatste dagen met Zoe meer en meer gaan tegen haar in.quote:
Moraima is de enige die Zoe weleens op haar nummer zou kunnen zettenquote:
Oeps,maar denk wel dat je gelijk hebt.quote:
Gisteren ook al, een flinke uitbrander zag ik..maar weet niet meer over wat het ging.iets met hou je bekquote:
Mori heeft zich drukker gemaakt om de opdracht vandaag dan zoequote:Op woensdag 26 april 2023 18:52 schreef ledn81 het volgende:
Don't touch Morrie dr slagbal en dr eigen Morrie regels
Vanmiddag ook:quote:Op woensdag 26 april 2023 18:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Gisteren ook al, een flinke uitbrander zag ik..maar weet niet meer over wat het ging.iets met hou je bek![]()
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Moraima: houd je mond
Moraima: nee JIJ moet je bek houden!!!!
Tochquote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
Morrie floept er even een zacht "idioot" uit en is lekker aan het priegelen op dr schilderij
Ze zouden Zoe eens even aan moeten spreken op haar gedrag, wat een irritant kutkind.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Morgen de hele dag `Zoë die commandeerde ze organiseerde de Koningsdag
Ging niet over het mandje maar over de groene limonade siroop.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:52 schreef danaqui het volgende:
Kenzi had een mandje gekregen van Erik en natuurlijk had Mirthe die weer ingepikt maar ze geeft hem dan wel weer terug aan Erik maar toch hebbe hebbe hebbe
Daar heeft ice een poging toe gedaan vandaagquote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zouden Zoe eens even aan moeten spreke op haar gedrag, wat een irritant kutkind.
Ohhhquote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ging niet over het mandje maar over de groene limonade siroop.
prachtig hoe hij wachtte tot ze ging praten en toen de blender aanzette.. en "wat zeg je?"quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft ice een poging toe gedaan vandaag
Isaac vergat alleen die zak over haar hoofd te trekkenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft ice een poging toe gedaan vandaag
Er zouden er meer moeten zijn die zo duidelijk zijn als Moraima.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Wat een brutale waffel heeft Zoe
Ben alleen bang dat het niet tot haar doordringt.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
prachtig hoe hij wachtte tot ze ging praten en toen de blender aanzette.. en "wat zeg je?"
En zo nog 4 of 5 x
Ja dat vind ik dan wel weer mooi aan Moryquote:Op woensdag 26 april 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zouden er meer moeten zijn die zo duidelijk zijn als Moraima.
Daarmee werd ze wel even op haar plek gezet jaquote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
prachtig hoe hij wachtte tot ze ging praten en toen de blender aanzette.. en "wat zeg je?"
En zo nog 4 of 5 x
Liefst allemaal tegelijkquote:Op woensdag 26 april 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zouden er meer moeten zijn die zo duidelijk zijn als Moraima.
Zoe snapt geen subtiele opmerkingen, die moet het luid en duidelijk te horen krijgen.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het niet tot haar doordringt.
Ja , en dit komt altijd binnen bij Zoequote:Op woensdag 26 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe snapt geen subtiele opmerkingen, die moet het luid en duidelijk te horen krijgen.
Ondanks dat....Ja maar dat snap ik (x2), maar luisterquote:Op woensdag 26 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe snapt geen subtiele opmerkingen, die moet het luid en duidelijk te horen krijgen.
Ja ze is de laatste paar fagen behoorlijk aanwezigquote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zouden Zoe eens even aan moeten spreken op haar gedrag, wat een irritant kutkind.
Ik zie dit nu voor mequote:Op woensdag 26 april 2023 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ondanks dat....Ja maar dat snap ik (x2), maar luister
En dat op repeat.
Toon, luid, duidelijk het maakt allemaal niet uit.
Denk dat je haar aandacht hebt als je eerst die wimpers eraf trekt
Janet smakt en eet open mond.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef Silves het volgende:
Janet laatst tegen Babs in de kas, over irriteren, nee zegt Janet alleen over Erik en zijn eetgedrag, nooit wil ik meer bij hem aan tafel zitten, de schrokker, ik zit te genieten en hij kauwt niet eens en is al op zoek naar zijn 2de bord...
Heerlijk dat ze dit ook in de gaten hebben..
Dat managergedoe doet rare dingen met een Zoe.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze is de laatste paar fagen behoorlijk aanwezig
quote:Op woensdag 26 april 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor me![]()
Links, trek. Rechts, trek. En haar dan even duidelijk maken waar haar plek is
Ja ik snap hetquote:Op woensdag 26 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best wel.En zal je zien dat ze het ook nog gaat worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat managergedoe doet rare dingen met een Zoe.
Tjaquote:Op woensdag 26 april 2023 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel.En zal je zien dat ze het ook nog gaat worden.
Ja en ik geloof niet dat ze haar op haar bek laten gaan, want dan zijn ze allemaal de dupe.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is ook de enige die wilquote:Op woensdag 26 april 2023 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem toch leuk vinden als ze voor Bep gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
De Bro’s willen controle houden
Ik ookquote:Op woensdag 26 april 2023 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem toch leuk vinden als ze voor Bep gaan
Nee alleen Zoe. Als zij zich ook had aangemeld had niet iedereen hoeven pitchten vanmiddagquote:
Er zijn amper eliminaties waardoor Zoe nooit is geëlimineerd. En ondertussen hoort ze bij de meest invloedrijke groep die bovendien in overtal is. Ze heeft een 'relatie' met Isaac, Jeff is haar grote broer én Babs als surrogaatmoeder. Niet heel gek dat je dan in jezelf gaat geloven en extra grofgebekt bent terwijl totaal ongeschikt voor een spelshow. Of zeg ik iets heel geks?quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Wat een brutale waffel heeft Zoe
Ow nou, dan ben ik het spoor bijster.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee alleen Zoe. Als zij zich ook had aangemeld had niet iedereen hoeven pitchten vanmiddag
Ja echt welquote:Op woensdag 26 april 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen al om het gezicht van zoe
Ik vind het wel een goede analyse.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zijn amper eliminaties waardoor Zoe nooit is geëlimineerd. En ondertussen hoort ze bij de meest invloedrijke groep die bovendien in overtal is. Ze heeft een 'relatie' met Isaac, Jeff is haar grote broer én Babs als surrogaatmoeder. Niet heel gek dat je dan in jezelf gaat geloven en extra grofgebekt bent terwijl totaal ongeschikt voor een spelshow. Of zeg ik iets heel geks?
Ik verstond ook 10xquote:Op woensdag 26 april 2023 19:09 schreef Ebinas het volgende:
Bep aan de afwas.
Zoe roept haar.
Bep moet komen
Bep reageert en dan hoor je Zoe: Ik roep je echt al 10x
Alsof de loods in de fik staat of zo
Maar het gaat natuurlijk nergens over.
Ze is echt over het paard getild
-edit- 10x is 4x lees ik nu bij @:Puzzie
Heel geloofwaardigquote:Op woensdag 26 april 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow nou, dan ben ik het spoor bijster.
Ik dacht dat Babette vanmiddag zei dat ze ook wilde.
Ze moesten allemaal een serieuze pitch doen vanmiddag en mochten niet zeggen dat ze geen zin hadden of stem maar op, daar is gisteren een brief over binnen gekomen.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow nou, dan ben ik het spoor bijster.
Ik dacht dat Babette vanmiddag zei dat ze ook wilde.
De FEBO wrijft in hun handjes met Zoequote:Op woensdag 26 april 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
Vind het echt onbegrijpelijk en ook heel niet leuk om naar te kijken.
Hoe kan het dat zo'n monster het hand boven het hoofd wordt gehouden
Wattt??quote:Op woensdag 26 april 2023 19:08 schreef Puzzie het volgende:
Zoe weer aan het schreeuwen Beeepppp ik roep je vier keer
Nee. Alleen Zoe daarom moest iedereen serieus pitchen vandaag Als `Bas en `Zoë zich hadden aangemeld dan hadden vandaag niemand van de anderen hoeve pitchebnquote:
Die sorry ook nog.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Babette: ik dacht dat je riep Jeff, Jeff. Sorry!
Ze krijgt de ruimte, niemand die haar terecht wijst. Behalve Moraima af en toe als die niet aan het kaarten is.quote:
Mwahh wel naar ons.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO wrijft in hun handjes met Zoe
irritatie tv
Dan stop ik met kijken.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die sorry ook nog.
Ze heeft ze allemaal in haar macht
Toch wel knap voor zo'n jong ding.
En ze komt nog ver ook
Zal je zien gaat ze met de poet er van door.
ik denk dat er genoeg zijn die zich daar irriteren aan Zoequote:Op woensdag 26 april 2023 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwahh wel naar ons.
Maar daar niet echt.
Mori net even.
Zou veel leuk zijn als het in de groep gaat jeuken
Heb nu al weer het gevoel dat ik even af ga haken.quote:
Omdat veel langs elkaar heen loopt , ze krijgen niet alles mee ,quote:Op woensdag 26 april 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
Vind het echt onbegrijpelijk en ook heel niet leuk om naar te kijken.
Hoe kan het dat zo'n monster het hand boven het hoofd wordt gehouden
Ze moet alleen nog even snel lesbo worden voor het beste ( Utopia) resultaatquote:Op woensdag 26 april 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO wrijft in hun handjes met Zoe
irritatie tv
Jammer, maar begrijpelijk. Tot gauwquote:Op woensdag 26 april 2023 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb nu al weer het gevoel dat ik even af ga haken.
Zal vast weer een Heintje worden.
Maar dit trek ik zelf niet veel dagen.
Moet wel leuk blijven
Ja dan zal je wel moeten dan is het afgelopenquote:
Maar dat zeg ik ook welquote:
misschien wat van Wanda gehoord??quote:Op woensdag 26 april 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Heel irritant Jappie wil zoveel zeggen maar hij kan niets zeggen
Ik heb het gevoel van welquote:Op woensdag 26 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wat van Wanda gehoord??
Misschien ook wel , dat hij weg wil maar niet kanquote:Op woensdag 26 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar het ziet er niet uit als goed nieuws
lijkt me sterk tochquote:Op woensdag 26 april 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien ook wel , dat hij weg wil maar niet kan
Mocht toch ff niet meer >? Of is dat al weer opgeheven?quote:Op woensdag 26 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me sterk toch
hij kan zijn 24 uur afvragen
ik zou niet weten waarom dat niet zou mogenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mocht toch ff niet meer >? Of is dat al weer opgeheven?
ik heb het ze ook wel horen zeggen een tijdje geledenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen
volgens mij is dat een COS fabeltje die van Freak komt
Hij is vanmiddag achter geweestquote:Op woensdag 26 april 2023 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
Hoorde Jappie net wel bij Mirthe informeren of "Kenzy ook het geurtje van Wanda had gekregen". Daar had Mirthe dan weer niks van meegekregen. Misschien dat ie dat als slecht nieuws heeft opgevat
De weg kwijtquote:Op woensdag 26 april 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag achter geweest
daarna was hij behoorlijk de weg kwijt of boos of ???
Wanda toen welquote:Op woensdag 26 april 2023 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb het ze ook wel horen zeggen een tijdje geleden
Staat me vaag iets van bij dat Madeleine het niet meer mocht.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb het ze ook wel horen zeggen een tijdje geleden
Nee hoor, ze had die van Kenzy gekregen.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ohhhik dacht mandje, sorry foutje van mij, maar het blijft hebbe hebbe hebbe
![]()
Ja , maar pas geleden ook, maar ik weet niet meer wanneer dat ze het daar over haddenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat me vaag iets van bij dat Madeleine het niet meer mocht.
Was dat voor of na het manager pitchen?quote:Op woensdag 26 april 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag achter geweest
daarna was hij behoorlijk de weg kwijt of boos of ???
voorquote:Op woensdag 26 april 2023 19:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Was dat voor of na het manager pitchen?
Zal Jap blij mee zijn.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was nu doorgezet
zei babs straks
gisteren zijn ze daarvoor allemaal achter geweestquote:Op woensdag 26 april 2023 19:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
toen hebben ze gezegd dat ie het serieus moest aanpakken.
Eunicequote:Op woensdag 26 april 2023 19:30 schreef Puzzie het volgende:
De natuur regelt alles , vooral als het gaat om principes
Okay
Maar ze gaan toch voor de pot ,... dat is ook omdat ze daar gelukkig van wordenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
ze kunnen niet begrijpen dat gelukkig kunnen zijn zonder al die extra's
Eunice kun je begrijpen dat een ander daarmee wel gelukkkig kan zijn
en 34 buukenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een geleuter.
Iek heb main principes.
Staatsmongool.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
oeehhh Sas vind het dus niet zo leuk dat Jeff zo tegen haar deed
want zei mocht hem nog![]()
wat was hij ook al weer allemaal?
Jasper heeft een kans gehad, die hij niet kon pakken of zoietsquote:Op woensdag 26 april 2023 19:33 schreef Ebinas het volgende:
Jappie en Sas weer in beeld
Mss wordt er wat meer duidelijk
Bij dat woord moet je opletten.quote:
Sas durft vooral wel in een andere kamer te zeggen wat ze van Jeff vindtquote:Op woensdag 26 april 2023 19:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sas durft gewoon niet het gesprek aan te gaan met Jeffrey
Klopt.Net als Wanda toen.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sas kan geen normaal gesprek voeren.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Vanmiddag tegen elkaar lopen schreeuwenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Leuke ondertitelquote:
Jij weet.quote:
Bij mij gaan de nekharen altijd gelijk overeind staan bij zulke typesquote:Op woensdag 26 april 2023 19:40 schreef Puzzie het volgende:
Eunie is zo vals als de neten bla bla principes ....
verdieping , leiderschap , spiri gezemel ... connecten ,communicatie, vertrouwen
Maar gelukkig heeft ze JW gevonden om mee te spelen
Mirthe kan opzouten
Sas durft dat alleen als Jef er niet bij is , en dan gaat het behoorlijk grofquote:Op woensdag 26 april 2023 19:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sas stond vanmiddag tegen Jeff te schreeuwen.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sas durft dat alleen als Jef er niet bij is , en dan gaat het behoorlijk grof
Prima als je een grote waffel hebt en een mening hebt maar doe dat dan in iemands gezicht
Ze heeft hier echt op gestudeerd.quote:
Of over mij?quote:
Tactisch terugtrekken zie ik eerder amice.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
Maar vervolgens in de blessuretijd opeens gaan aanvallen
Ga dan eens een keer los!!??!quote:Op woensdag 26 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
Bern heeft het moeilijk. Het kost hem heel veel moeite om nog aardig te blijven. Heel lastig om mee om te gaan en hij voelt zich er niet fijn meer bij.
Hij kiest zijn woorden heel voorzichtig maar bedoeld eigenlijk dat Jeff een stomme eikel is
Met sommige mensen valt niet te praten.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
Pffff wat een gezeik !
Ga gewoon elke x een gesprek aan met iemand !
Moet je op je werk toch ook doen want anders is er geen leuke sfeer en zo werkt dat ook in de loods
Tegenwoordig kun je ook gewoon een biertje richting het veld gooienquote:Op woensdag 26 april 2023 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tactisch terugtrekken zie ik eerder amice.
ze wil nu graag een stickerquote:Op woensdag 26 april 2023 19:50 schreef ledn81 het volgende:
Sas heeft Jeff aangekeken toen ze zei : "De tiranie verdrijven".
jeff keek alleen niet
Goed gedaan meid
Ja maar oprecht ligt dat niet in zijn aard.quote:
Oh ja wel hoor !quote:Op woensdag 26 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Met sommige mensen valt niet te praten.
wie was dat in BB die het constant zei?quote:Op woensdag 26 april 2023 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar oprecht ligt dat niet in zijn aard.![]()
![]()
Dan krijg je wel klapjes.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je ook gewoon een biertje richting het veld gooien
Oh oke.Wanda zeker.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
gisteren zijn ze daarvoor allemaal achter geweest
hij was vandaag ook voor wat anders
Billy Batsbak.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie was dat in BB die het constant zei?
Charlotte.quote:
Lees mijn post.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:52 schreef xsaskiax het volgende:
Dat woord 'oprecht', daar krijg ik zo'n jeuk van..... 9 van de 10 keer volgt er dan iets dat totaal niet oprecht is
In Utopia was er ook iemand die dat constant riep, weet ff niet meer wie.....en de rest gaat het overnemen dat is de ellende
BB nathalie daantje etcquote:
Ik vind oprecht dat jullie allemaal heel veel humor hebben en daarvoor een lintje zouden moeten krijgenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:52 schreef xsaskiax het volgende:
Dat woord 'oprecht', daar krijg ik zo'n jeuk van..... 9 van de 10 keer volgt er dan iets dat totaal niet oprecht is
Die is nat gegaan in een Podcast.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB nathalie daantje etc
was het die rode kabouter?
quote:Op woensdag 26 april 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik vind oprecht dat jullie allemaal heel veel humor hebben en daarvoor een lintje zouden moeten krijgen
Wat een stel is dat toch..............quote:Op woensdag 26 april 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
jeezzz bern
praat eens sneller
Sas
ik weet dat hij schijt heeft
zijn hele bek zit er van onder
Geen sorry.quote:
Die vette bek van Sas doet niet onder voor die vette bek van Jeff ,quote:Op woensdag 26 april 2023 19:40 schreef Kakadylo het volgende:
Ze schijten daar allemaal in hun broek voor Jeff terwijl munitie genoeg om hem eens finaal af te branden
Klopt maar Sasha heeft het wel iets beter onder controle als Jeff. Die kan om het minste ineens uit zijn plaat schieten en is dan ook echt helemaal de controle kwijt.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vette bek van Sas doet niet onder voor die vette bek van Jeff ,
Sas is de eerste maanden vooral bezig geweest met het zo min mogelijk opvallen ,.. bij de juiste mensen inlikken en slijmen zich onmisbaar willen maken als de persoonlijke assistent van de manager, waardoor ze alle info kreeg en zich belangrijk voelde.
Altijd vette bek maar nooit direct tegen Ice, Marciano en Jeff .
Ik vraag me wel eens af of Sas ook doorheeft dat ze haar doorhebben.
Maar Sas is net als Jeff erg opgefokt en verbaal best wel agressief ...
Maar dat alleen dan tegen Bern
Vandaag heeft ze het beginnetje gemaakt bij Jeff ..
Ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |