Verrassend.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze oefende net met Babette en dat ging eigenlijk best goed.
Moraima gaat ook goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Moraima er al wat uit gesputterd
Ik ook, dus even niet meegekregenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gehoord, maar ik was even weg.
Ja ze deed het net vrij goedquote:Op woensdag 26 april 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gehoord, maar ik was even weg.
Ging vrij goedquote:Op woensdag 26 april 2023 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, dus even niet meegekregen
Wendy het 1e couplet, Sasha het 6e.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:13 schreef Sociologica het volgende:
Wie hebben eigenlijk de 2 simpele die de doorsnee burger kent?
Ja echt vond het niet verkeerd, de eerste regels gingen goed wonderbaarlijkquote:
Zou maar zo kunnenquote:
Zoe mag weleen een toontje lager zingen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Moraima: houd je mond
Moraima: nee JIJ moet je bek houden!!!!
Heel goed moraima 💪quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Echt onbeschoft om zo tegen een oudere te praten. Die moest eens wat fatsoen lerenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ja echt en ze doet echt haar best en is volop aan het oefenenquote:
En dat wil dan manager worden, iemand die boven de partijen dient te staan....quote:Op woensdag 26 april 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt onbeschoft om zo tegen een oudere te praten. Die moest eens wat fatsoen leren
Maak er maar een octaaf lager van, wat een secreet! (en het lijkt met de dag erger te worden)quote:Op woensdag 26 april 2023 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe mag weleen een toontje lager zingen.
Die Zoe begint steeds meer babbels te krijgen is het niet?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Willem van Nazzovquote:Op woensdag 26 april 2023 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
Erik heeft een weetje; met elke eerste letter van ieder couplet vorm je 'Wilhelmus van Nassov'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |