Verstandig.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:00 schreef chufi het volgende:
Zoe wil gewoon weten wie het niet goed kent en die zei dan mogelijk als joker moet leren ..
Dat iedereen ook naar haar luistert vind ik raar.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:00 schreef Deisyy het volgende:
Ze mogen bij Zoe examen komen doen.
Maar zelf heeft ze nog niets geleerd.
Ze zouden om een uur of 12 inventariseren hoever iedereen is ja.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat iedereen ook naar haar luistert vind ik raar.
Wendy zou toch iedereen bij elkaar roepen?
Die tijden daar, alsof ze zo druk zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zouden om een uur of 12 inventariseren hoever iedereen is ja.
Only fans accountquote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef freaky40 het volgende:
In elke zin van Zoe zit bijna altijd een zweem van dubbelzinnigheid...dat kind kan aan niets anders denken. Talentje voor Kim Holland straks....
Gewoon een btje pushen dat iedereen alvast begon met oefenenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zouden om een uur of 12 inventariseren hoever iedereen is ja.
Jawelquote:
Heeft Moraima er al wat uit gesputterdquote:Op woensdag 26 april 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Ow Marciano sputtert toch nog wat regels eruit
Ik heb haar nog niet gehoord, maar ik was even weg.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Moraima er al wat uit gesputterd
Dat vroeg ik me net ook al af, waarom niemand haar er op aanspreekt.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wat ik nuniet snap dat er niemand tegen zoe zegt dat ze het zelf eens moet gaan leren ipv iedereen te overhoren.
Niemand trekt z'n mond open tegen haar. Allemaal een beetje lacherig doen.
Ze oefende net met Babette en dat ging eigenlijk best goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gehoord, maar ik was even weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |