Ja maar is die kans er dan nog... dat is de vraagquote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Had hij weer gezegd niet te willen gaan voor manager maar wel in juli.
It takes one to know one.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Kakadylo het volgende:
Rupi maakt weer even op zijn manier gehakt van zweefteef Eunice die het achter de ellebogen heeft
Hij is vaaaak zat weggelopen terwijl er een evenement was.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
En welke opdracht van achter heeft Jeff dan niet opgevolgd?
Je hebt het over een opdracht van achter ..quote:Op woensdag 26 april 2023 18:37 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij is vaaaak zat weggelopen terwijl er een evenement was.
Hoe vaak moeten ze hem meesleuren.
Kijk he streams of alleen uitzendingen?
Te laat nu , Zoe wordt hetquote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zich laat intimideren door de mening van de 3 baasjes
Ohja achter, die niet alles laat zienquote:Op woensdag 26 april 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt het over een opdracht van achter ..
Zei ik toch.quote:
Is toch leuk als iemand een beetje opstandig isquote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De opdracht van achter niet opvolgen en doen waar je zelf zin in hebt?
Goed excuusquote:Op woensdag 26 april 2023 18:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ohja achter, die niet alles laat zien
En eerst vond ie het zelf sws een slecht idee dat zwembad ...quote:Op woensdag 26 april 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
199 voor verwarming van het badje heeft jw het over
Het is wat het is.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En eerst vond ie het zelf sws een slecht idee dat zwembad ...
Das best wattquote:Op woensdag 26 april 2023 18:42 schreef Ebinas het volgende:
3000 watt kan altijd.
Lach me een scheur in de buik als het niet kan
Die zijn duurder.quote:
Ik heb ook het idee dat hij dronken is……quote:Op woensdag 26 april 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
Sas gaat wandelen
Jappie moet mee
Jappie lijkt gedronken te hebben
Werd al eerder geopperd.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij dronken is……
Ik gok dat de FEBO heeft gezegdquote:Op woensdag 26 april 2023 18:48 schreef Silves het volgende:
Babs tegen jap...Ben je uitgedacht?, Nee nog niet zegt Jap..toch zijn 24 u..? ik hoop het zo, maar hij zal wel weer een sponsor deal krijgen of een paar flessen ofzo.
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat de FEBO heeft gezegd
Tis klaar
Je hebt je dealtje gehad
Dat idee heb ik omdat hij na een gesprekje redelijk van slag wasquote:
`gaat lekker de laatste dagen met Zoe meer en meer gaan tegen haar in.quote:
Moraima is de enige die Zoe weleens op haar nummer zou kunnen zettenquote:
Oeps,maar denk wel dat je gelijk hebt.quote:
Gisteren ook al, een flinke uitbrander zag ik..maar weet niet meer over wat het ging.iets met hou je bekquote:
Mori heeft zich drukker gemaakt om de opdracht vandaag dan zoequote:Op woensdag 26 april 2023 18:52 schreef ledn81 het volgende:
Don't touch Morrie dr slagbal en dr eigen Morrie regels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |