Ja maar is die kans er dan nog... dat is de vraagquote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Had hij weer gezegd niet te willen gaan voor manager maar wel in juli.
It takes one to know one.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Kakadylo het volgende:
Rupi maakt weer even op zijn manier gehakt van zweefteef Eunice die het achter de ellebogen heeft
Hij is vaaaak zat weggelopen terwijl er een evenement was.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
En welke opdracht van achter heeft Jeff dan niet opgevolgd?
Je hebt het over een opdracht van achter ..quote:Op woensdag 26 april 2023 18:37 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij is vaaaak zat weggelopen terwijl er een evenement was.
Hoe vaak moeten ze hem meesleuren.
Kijk he streams of alleen uitzendingen?
Te laat nu , Zoe wordt hetquote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zich laat intimideren door de mening van de 3 baasjes
Ohja achter, die niet alles laat zienquote:Op woensdag 26 april 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt het over een opdracht van achter ..
Zei ik toch.quote:
Is toch leuk als iemand een beetje opstandig isquote:Op woensdag 26 april 2023 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De opdracht van achter niet opvolgen en doen waar je zelf zin in hebt?
Goed excuusquote:Op woensdag 26 april 2023 18:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ohja achter, die niet alles laat zien
En eerst vond ie het zelf sws een slecht idee dat zwembad ...quote:Op woensdag 26 april 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
199 voor verwarming van het badje heeft jw het over
Het is wat het is.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En eerst vond ie het zelf sws een slecht idee dat zwembad ...
Das best wattquote:Op woensdag 26 april 2023 18:42 schreef Ebinas het volgende:
3000 watt kan altijd.
Lach me een scheur in de buik als het niet kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |