Denk dat in de laatste maand niemand onschendbaar zal zijn.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
Jeff heeft wel gelijk , ze willen op het laatst manager worden .omdat ze denken dat ze daar voordeel bij hebben , dus ik ben benieuwd
Dat denk ik ook , maar een aantal daar denken dat nietquote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat in de laatste maand niemand onschendbaar zal zijn.
Laatste maand (augustus) inderdaad nietquote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat in de laatste maand niemand onschendbaar zal zijn.
Dat dacht ik ook .. dan kan ie later niet meer... Of de @FEBO moet de immuniteiten van de manager afhalen ..quote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik zou nu juist Bern Manager maken
Zodat hij in de finale komt.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatste maand (augustus) inderdaad niet
Bern wil juli toch?
SPOILER: Haar tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik snap niet dat ze de joker niet inzettenquote:
En dan rolt hij zo de finalemaand inquote:Op woensdag 26 april 2023 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatste maand (augustus) inderdaad niet
Bern wil juli toch?
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe ging toch echt de fout in.
Ze zei groten ipv genen en begon daarna opnieuw.
Ze begon toen niet met Voor God maar met God en begon toen weer opnieuw.
Filmpje: https://streamable.com/759lx8Ja blijkbaar heeft de Febo hele andere teksten bij sommige deelnemers...SPOILER: Haar tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Omdat zoe toch niks wistquote:Op woensdag 26 april 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de joker niet inzetten
Babs deed het goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat zoe toch niks wist
En dan kost ze dus geld
Nu leverde ze nog wat op
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe ging toch echt de fout in.
Ze zei groten ipv genen en begon daarna opnieuw.
Ze begon toen niet met Voor God maar met God en begon toen weer opnieuw.
Filmpje: https://streamable.com/759lx8Het is haar vergeven.SPOILER: Haar tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had niet anders verwachtquote:
Ja Ice heeft gelijk , een aantal wilden heel graag manager worden, en nu haken ze afquote:
Nou ze willen nog steeds maar nu niet omdat ze denken dat dat een voordeel isquote:Op woensdag 26 april 2023 18:15 schreef Juud79 het volgende:
Manager zijn is toch gewoon een klote taak. Ik begrijp wel dat mensen niet meer willen. Telkens gezeur met de boodschappen en nu weer van die Zalando bestellingen. Ondankbaar rotwerk.
En Isaac hangt weer de moraalridder uit, spreekbuis van de Febo.
Die deed het juiste door vooral dat couplet van Moriama te leren, omdat het falen wel voorspelbaar wasquote:Op woensdag 26 april 2023 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht
Die heeft wel degelijk zitten leren
Je kan niet geelimineerd worden, daarom wil hij laterquote:Op woensdag 26 april 2023 18:15 schreef Juud79 het volgende:
Manager zijn is toch gewoon een klote taak. Ik begrijp wel dat mensen niet meer willen. Telkens gezeur met de boodschappen en nu weer van die Zalando bestellingen. Ondankbaar rotwerk.
En Isaac hangt weer de moraalridder uit, spreekbuis van de Febo.
Nee maar er zijn er nog een paar die heel graag willenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:16 schreef engine het volgende:
Er heeft nergens gestaan dat je manager moest willen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |