Vrijdagquote:Op woensdag 26 april 2023 17:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kunnen ze snel weer een verdienopdracht spelen, niets op tegen.
Het jokertje van dienst Zoe is niet ingezet dus heeft ze ook niets gekost omdat ze het toch fout zou hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Net het begin gemist denk ik. "ff roken" en "ff naar de wc" hoorde ik.quote:
Oh waarover.. ze hadden van de week ook al een openhartig gesprek (waar Sas helemaal niet blij mee was )quote:
Kleed halen,wat vroeg Mirthe?quote:
Nee febo gaat boodschappen doenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:00 schreef Silves het volgende:
Dus ze hebben wel zo,n abbo, die zorgt voor de boodschappen vandaag?
Dat weet ik niet.quote:
Ik miste ook het begin, alleen toen Jeff zei:"straks even praten"quote:Op woensdag 26 april 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Net het begin gemist denk ik. "ff roken" en "ff naar de wc" hoorde ik.
Wat een toeval.quote:
Ik hoorde Jef idd iets zeggen over vandaag laten bezorgen, en hoor Ice net zeggen ja door .....achter dus..quote:
klopt, ik zat er vandaag naar te luisteren en ze blijft doorgaan, ik vind haar een eng persoonquote:
Ze heeft geen fout gemaaktquote:Op woensdag 26 april 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. halverwege wacht effe overnieuw roepen
ik dacht dat ze iets fout begon te zeggen, het woord dus niet afmaakte en ineens zei " opnieuw" ja zo kom je er dus blijkbaar mee wegquote:
Wat vindt jij hiervan Puzzie?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus Bern vindt dat hij , ondanks vooraf opgelegde regels, zelf mag bepalen en gewoon doet waar hij zin in heeft en de opdracht negeert
Als Jeff dat doet is ie pissedquote:Op woensdag 26 april 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus Bern vindt dat hij , ondanks vooraf opgelegde regels, zelf mag bepalen en gewoon doet waar hij zin in heeft en de opdracht negeert
Duidelijk klemgeluld.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik zou nu juist Bern Manager maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |