Ik kan niet eens meer naar haar kijken, wat een walgelijk grietjequote:Op woensdag 26 april 2023 17:37 schreef Puzzie het volgende:
Wat is Zoe een smerig wijf met telkens Bep aanspreken tussendoor![]()
Ook echt niet ff nadenken dat je nu ff niet moet doen , dat Bep zo ook nog moet concentreren
Egocentrisch
Dat dusquote:Op woensdag 26 april 2023 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
Waar slaan die jokers op? Behalve voor joker zitten...
Ik zal 'm zelf invullen, die waren het niet waard om in de loods te zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
Wat zei JW ook alweer over mensen die nog geen gedichtje konden opzeggen?
Jawel, die worden straks nog wel ingezet.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar het slaat dus gewoon helemaal nergens op
quote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik zal 'm zelf invullen, die waren het niet waard om in de loods te zijn
quote:
En die kennen uiteraard al die teksten van iedereenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, die worden straks nog wel ingezet.
Nee dat nietquote:Op woensdag 26 april 2023 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En die kennen uiteraard al die teksten van iedereen
Die Ī10 is een joker waard als er 1 overblijft.quote:
Dat hoopt ze.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op deze manier komt Zoe niet eens aan de beurt
Zoe wel, die heeft de hele dag geoefend voor de spiegel met kwasten en lippenstiftquote:Op woensdag 26 april 2023 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En die kennen uiteraard al die teksten van iedereen
Jaquote:Op woensdag 26 april 2023 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe wel, die heeft de hele dag geoefend voor de spiegel met kwasten en lippenstift
Ja zeker, dit soort opdrachten zouden ze vaker moeten doen.quote:
NEE.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
Mag Iek nog een keer?
[ afbeelding ]
@DGK_Tegengasquote:
Snap ik wel.quote:
Dat is Marciano toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Huh ik dacht dat hij niet meer mee zou doen
Jammer voor jou.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik hoop dat hij faalt ..............
Jammer voor je.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere inmiddelsquote:
jammer danquote:Op woensdag 26 april 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
de druk speelt haar partenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
jammer, Morrie heeft hard geoefend
Die zou ik helemaal niet inzetten. Word hem ook nietquote:
Dan nog moet je het natuurlijk nog wel even doenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:51 schreef Kakadylo het volgende:
Het scheelt dat ze er al rekening mee hield
De groep heeft haar afgestoten.quote:
Een puike prestatiequote:Op woensdag 26 april 2023 17:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog moet je het natuurlijk nog wel even doen
Ah ok,jammer wel had haar wel weer willen zien falenquote:
Dit hoeft nu ook weer nietquote:Op woensdag 26 april 2023 17:53 schreef Springisintheair49 het volgende:
Wat ziet zoowie eruit, een dooie met een dag verlof is nog knapper
Maar weet wel heel goed hoe ze andere moet commanderen.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Joker (zoe) inzetten heeft geen zin, die kent geen 1 couplet
Eigenlijk te belachelijk voor woorden als je erover nadenktquote:Op woensdag 26 april 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Joker (zoe) inzetten heeft geen zin, die kent geen 1 couplet
op deze manier krijgen ze nog 10 euro voor die Joker van Zoequote:Op woensdag 26 april 2023 17:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano faalt en zet geen joker in. Ze sparen Zoe
Eens,laten we een beetje niveau houden.Rotkop ,Blobbek en zulks hoeft voor mij ook niet.quote:
A Okayquote:Op woensdag 26 april 2023 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
op deze manier krijgen ze nog 10 euro voor die Joker van Zoe
kan ze straks opscheppen dat zij toch maar mooi voor 10 euro heeft gezorgd
Mochten anderen ook nietquote:Op woensdag 26 april 2023 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Fout...goed??
Wacheffe overnieuw?? Wtf
[ afbeelding ]
Bij Jappie vond ik het ook twijfelachtig. Bewaarden zij hij maar het is bewaren.quote:
Jawel dat mocht Eunice ook.quote:
Vrijdagquote:Op woensdag 26 april 2023 17:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kunnen ze snel weer een verdienopdracht spelen, niets op tegen.
Het jokertje van dienst Zoe is niet ingezet dus heeft ze ook niets gekost omdat ze het toch fout zou hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Net het begin gemist denk ik. "ff roken" en "ff naar de wc" hoorde ik.quote:
Oh waarover.. ze hadden van de week ook al een openhartig gesprek (waar Sas helemaal niet blij mee was )quote:
Kleed halen,wat vroeg Mirthe?quote:
Nee febo gaat boodschappen doenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:00 schreef Silves het volgende:
Dus ze hebben wel zo,n abbo, die zorgt voor de boodschappen vandaag?
Dat weet ik niet.quote:
Ik miste ook het begin, alleen toen Jeff zei:"straks even praten"quote:Op woensdag 26 april 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Net het begin gemist denk ik. "ff roken" en "ff naar de wc" hoorde ik.
Wat een toeval.quote:
Ik hoorde Jef idd iets zeggen over vandaag laten bezorgen, en hoor Ice net zeggen ja door .....achter dus..quote:
klopt, ik zat er vandaag naar te luisteren en ze blijft doorgaan, ik vind haar een eng persoonquote:
Ze heeft geen fout gemaaktquote:Op woensdag 26 april 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. halverwege wacht effe overnieuw roepen
ik dacht dat ze iets fout begon te zeggen, het woord dus niet afmaakte en ineens zei " opnieuw" ja zo kom je er dus blijkbaar mee wegquote:
Wat vindt jij hiervan Puzzie?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus Bern vindt dat hij , ondanks vooraf opgelegde regels, zelf mag bepalen en gewoon doet waar hij zin in heeft en de opdracht negeert
Als Jeff dat doet is ie pissedquote:Op woensdag 26 april 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus Bern vindt dat hij , ondanks vooraf opgelegde regels, zelf mag bepalen en gewoon doet waar hij zin in heeft en de opdracht negeert
Duidelijk klemgeluld.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik zou nu juist Bern Manager maken
Denk dat in de laatste maand niemand onschendbaar zal zijn.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
Jeff heeft wel gelijk , ze willen op het laatst manager worden .omdat ze denken dat ze daar voordeel bij hebben , dus ik ben benieuwd
Dat denk ik ook , maar een aantal daar denken dat nietquote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat in de laatste maand niemand onschendbaar zal zijn.
Laatste maand (augustus) inderdaad nietquote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat in de laatste maand niemand onschendbaar zal zijn.
Dat dacht ik ook .. dan kan ie later niet meer... Of de @FEBO moet de immuniteiten van de manager afhalen ..quote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zodat hij in de finale komt.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatste maand (augustus) inderdaad niet
Bern wil juli toch?
SPOILER: Haar tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik snap niet dat ze de joker niet inzettenquote:
En dan rolt hij zo de finalemaand inquote:Op woensdag 26 april 2023 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatste maand (augustus) inderdaad niet
Bern wil juli toch?
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe ging toch echt de fout in.
Ze zei groten ipv genen en begon daarna opnieuw.
Ze begon toen niet met Voor God maar met God en begon toen weer opnieuw.
Filmpje: https://streamable.com/759lx8Ja blijkbaar heeft de Febo hele andere teksten bij sommige deelnemers...SPOILER: Haar tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Omdat zoe toch niks wistquote:Op woensdag 26 april 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze de joker niet inzetten
Babs deed het goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat zoe toch niks wist
En dan kost ze dus geld
Nu leverde ze nog wat op
Filmpje: https://streamable.com/759lx8Het is haar vergeven.SPOILER: Haar tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had niet anders verwachtquote:
Ja Ice heeft gelijk , een aantal wilden heel graag manager worden, en nu haken ze afquote:
Nou ze willen nog steeds maar nu niet omdat ze denken dat dat een voordeel isquote:Op woensdag 26 april 2023 18:15 schreef Juud79 het volgende:
Manager zijn is toch gewoon een klote taak. Ik begrijp wel dat mensen niet meer willen. Telkens gezeur met de boodschappen en nu weer van die Zalando bestellingen. Ondankbaar rotwerk.
En Isaac hangt weer de moraalridder uit, spreekbuis van de Febo.
Die deed het juiste door vooral dat couplet van Moriama te leren, omdat het falen wel voorspelbaar wasquote:Op woensdag 26 april 2023 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht
Die heeft wel degelijk zitten leren
Je kan niet geelimineerd worden, daarom wil hij laterquote:Op woensdag 26 april 2023 18:15 schreef Juud79 het volgende:
Manager zijn is toch gewoon een klote taak. Ik begrijp wel dat mensen niet meer willen. Telkens gezeur met de boodschappen en nu weer van die Zalando bestellingen. Ondankbaar rotwerk.
En Isaac hangt weer de moraalridder uit, spreekbuis van de Febo.
Nee maar er zijn er nog een paar die heel graag willenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:16 schreef engine het volgende:
Er heeft nergens gestaan dat je manager moest willen worden.
Zeker weten! Zou ik ook wel eens willen zien.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Klopt, maar er is WEL gezegd dat ze de pitch serieus moesten nemen en niet mochten zeggen dat ze geen manager wilden worden of stem niet op mij.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:16 schreef engine het volgende:
Er heeft nergens gestaan dat je manager moest willen worden.
dan moesten die zich maar aanmelden , dan had je dit hele gedoe nietquote:Op woensdag 26 april 2023 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar er zijn er nog een paar die heel graag willen
Oh ja dat klopt idd, dat was ik vergetenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar er is WEL gezegd dat ze de pitch serieus moesten nemen en niet mochten zeggen dat ze geen manager wilden worden of stem niet op mij.
Helaas zit er weer geen enkele consequentie aan en dat weten ze dondersgoedquote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar er is WEL gezegd dat ze de pitch serieus moesten nemen en niet mochten zeggen dat ze geen manager wilden worden of stem niet op mij.
Ik denk dat engie bedoeld bij aanvang van het programmaquote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was toch eerder ook niet zo? En waarom zou iemand uit het andere kamp er voor gaan, als er 9 zijn die bepalen wie het gaat worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop toch alsnog op een gele kaart en 10.000 uit de pot, juist voor die 2, Bern en JWquote:Op woensdag 26 april 2023 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helaas zit er weer geen enkele consequentie aan en dat weten ze dondersgoed
Wendy gewoon tot augustus managerquote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Ebinas het volgende:
of idd nu helemaal geen manager meer maken
Al is hij de enige
Ik ookquote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop toch alsnog op een gele kaart en 10.000 uit de pot, juist voor die 2, Bern en JW
Wat hebben zij gedaan dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop toch alsnog op een gele kaart en 10.000 uit de pot, juist voor die 2, Bern en JW
De ex managers kiezen de volgende manager, iedereen die verkiesbaar is, mag niet stemmenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat was toch eerder ook niet zo? En waarom zou iemand uit het andere kamp er voor gaan, als er 9 zijn die bepalen wie het gaat worden.
Ik hoop het ook, maar dat is niet gezegd helaasquote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dan mogen ze voor ergere dingen ookquote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welnee, Bern is een nono. (Opvulling)quote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Silves het volgende:
Bern gaat er al vanuit dat hij de enige die de laatste maand wil...dit is een aanname maar zou hij dit hebben aangeboden gekregen van de febo..ik denk het haast wel.
Benieuwd hoe JW zich hier uit gaat lullen.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook
Faal voor JW vandaag en 10000
Boeit me niksquote:Op woensdag 26 april 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd hoe JW zich hier uit gaat lullen.
Het is wat het isquote:Op woensdag 26 april 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd hoe JW zich hier uit gaat lullen.
Een toontje lager zou hem sieren.quote:
Zekerquote:Op woensdag 26 april 2023 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een toontje lager zou hem sieren.
Filmpje: https://streamable.com/759lx8Zie je wel, ze zei het foutSPOILER: Haar tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |