Zeker weten! Zou ik ook wel eens willen zien.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik zou nu juist Bern Manager maken
Klopt, maar er is WEL gezegd dat ze de pitch serieus moesten nemen en niet mochten zeggen dat ze geen manager wilden worden of stem niet op mij.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:16 schreef engine het volgende:
Er heeft nergens gestaan dat je manager moest willen worden.
dan moesten die zich maar aanmelden , dan had je dit hele gedoe nietquote:Op woensdag 26 april 2023 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar er zijn er nog een paar die heel graag willen
Oh ja dat klopt idd, dat was ik vergetenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar er is WEL gezegd dat ze de pitch serieus moesten nemen en niet mochten zeggen dat ze geen manager wilden worden of stem niet op mij.
Helaas zit er weer geen enkele consequentie aan en dat weten ze dondersgoedquote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar er is WEL gezegd dat ze de pitch serieus moesten nemen en niet mochten zeggen dat ze geen manager wilden worden of stem niet op mij.
Ik denk dat engie bedoeld bij aanvang van het programmaquote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was toch eerder ook niet zo? En waarom zou iemand uit het andere kamp er voor gaan, als er 9 zijn die bepalen wie het gaat worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop toch alsnog op een gele kaart en 10.000 uit de pot, juist voor die 2, Bern en JWquote:Op woensdag 26 april 2023 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helaas zit er weer geen enkele consequentie aan en dat weten ze dondersgoed
Wendy gewoon tot augustus managerquote:Op woensdag 26 april 2023 18:18 schreef Ebinas het volgende:
of idd nu helemaal geen manager meer maken
Al is hij de enige
Ik ookquote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop toch alsnog op een gele kaart en 10.000 uit de pot, juist voor die 2, Bern en JW
Wat hebben zij gedaan dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik hoop toch alsnog op een gele kaart en 10.000 uit de pot, juist voor die 2, Bern en JW
De ex managers kiezen de volgende manager, iedereen die verkiesbaar is, mag niet stemmenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat was toch eerder ook niet zo? En waarom zou iemand uit het andere kamp er voor gaan, als er 9 zijn die bepalen wie het gaat worden.
Ik hoop het ook, maar dat is niet gezegd helaasquote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dan mogen ze voor ergere dingen ookquote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welnee, Bern is een nono. (Opvulling)quote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef Silves het volgende:
Bern gaat er al vanuit dat hij de enige die de laatste maand wil...dit is een aanname maar zou hij dit hebben aangeboden gekregen van de febo..ik denk het haast wel.
Benieuwd hoe JW zich hier uit gaat lullen.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook
Faal voor JW vandaag en 10000
Boeit me niksquote:Op woensdag 26 april 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd hoe JW zich hier uit gaat lullen.
Het is wat het isquote:Op woensdag 26 april 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd hoe JW zich hier uit gaat lullen.
Een toontje lager zou hem sieren.quote:
Zekerquote:Op woensdag 26 april 2023 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een toontje lager zou hem sieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |