Vanmiddag ook:quote:Op woensdag 26 april 2023 18:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Gisteren ook al, een flinke uitbrander zag ik..maar weet niet meer over wat het ging.iets met hou je bek![]()
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Moraima: houd je mond
Moraima: nee JIJ moet je bek houden!!!!
Tochquote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
Morrie floept er even een zacht "idioot" uit en is lekker aan het priegelen op dr schilderij
Ze zouden Zoe eens even aan moeten spreken op haar gedrag, wat een irritant kutkind.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Morgen de hele dag `Zoë die commandeerde ze organiseerde de Koningsdag
Ging niet over het mandje maar over de groene limonade siroop.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:52 schreef danaqui het volgende:
Kenzi had een mandje gekregen van Erik en natuurlijk had Mirthe die weer ingepikt maar ze geeft hem dan wel weer terug aan Erik maar toch hebbe hebbe hebbe
Daar heeft ice een poging toe gedaan vandaagquote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zouden Zoe eens even aan moeten spreke op haar gedrag, wat een irritant kutkind.
Ohhhquote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ging niet over het mandje maar over de groene limonade siroop.
prachtig hoe hij wachtte tot ze ging praten en toen de blender aanzette.. en "wat zeg je?"quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft ice een poging toe gedaan vandaag
Isaac vergat alleen die zak over haar hoofd te trekkenquote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft ice een poging toe gedaan vandaag
Er zouden er meer moeten zijn die zo duidelijk zijn als Moraima.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Wat een brutale waffel heeft Zoe
Ben alleen bang dat het niet tot haar doordringt.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
prachtig hoe hij wachtte tot ze ging praten en toen de blender aanzette.. en "wat zeg je?"
En zo nog 4 of 5 x
Ja dat vind ik dan wel weer mooi aan Moryquote:Op woensdag 26 april 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zouden er meer moeten zijn die zo duidelijk zijn als Moraima.
Daarmee werd ze wel even op haar plek gezet jaquote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
prachtig hoe hij wachtte tot ze ging praten en toen de blender aanzette.. en "wat zeg je?"
En zo nog 4 of 5 x
Liefst allemaal tegelijkquote:Op woensdag 26 april 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zouden er meer moeten zijn die zo duidelijk zijn als Moraima.
Zoe snapt geen subtiele opmerkingen, die moet het luid en duidelijk te horen krijgen.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het niet tot haar doordringt.
Ja , en dit komt altijd binnen bij Zoequote:Op woensdag 26 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe snapt geen subtiele opmerkingen, die moet het luid en duidelijk te horen krijgen.
Ondanks dat....Ja maar dat snap ik (x2), maar luisterquote:Op woensdag 26 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe snapt geen subtiele opmerkingen, die moet het luid en duidelijk te horen krijgen.
Ja ze is de laatste paar fagen behoorlijk aanwezigquote:Op woensdag 26 april 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zouden Zoe eens even aan moeten spreken op haar gedrag, wat een irritant kutkind.
Ik zie dit nu voor mequote:Op woensdag 26 april 2023 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ondanks dat....Ja maar dat snap ik (x2), maar luister
En dat op repeat.
Toon, luid, duidelijk het maakt allemaal niet uit.
Denk dat je haar aandacht hebt als je eerst die wimpers eraf trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |