Ja dan zal je wel moeten dan is het afgelopenquote:
Maar dat zeg ik ook welquote:
misschien wat van Wanda gehoord??quote:Op woensdag 26 april 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Heel irritant Jappie wil zoveel zeggen maar hij kan niets zeggen
Ik heb het gevoel van welquote:Op woensdag 26 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wat van Wanda gehoord??
maar het ziet er niet uit als goed nieuwsquote:
Misschien ook wel , dat hij weg wil maar niet kanquote:Op woensdag 26 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar het ziet er niet uit als goed nieuws
lijkt me sterk tochquote:Op woensdag 26 april 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien ook wel , dat hij weg wil maar niet kan
Mocht toch ff niet meer >? Of is dat al weer opgeheven?quote:Op woensdag 26 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me sterk toch
hij kan zijn 24 uur afvragen
ik zou niet weten waarom dat niet zou mogenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mocht toch ff niet meer >? Of is dat al weer opgeheven?
ik heb het ze ook wel horen zeggen een tijdje geledenquote:Op woensdag 26 april 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen
volgens mij is dat een COS fabeltje die van Freak komt
Hij is vanmiddag achter geweestquote:Op woensdag 26 april 2023 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
Hoorde Jappie net wel bij Mirthe informeren of "Kenzy ook het geurtje van Wanda had gekregen". Daar had Mirthe dan weer niks van meegekregen. Misschien dat ie dat als slecht nieuws heeft opgevat
De weg kwijtquote:Op woensdag 26 april 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag achter geweest
daarna was hij behoorlijk de weg kwijt of boos of ???
Wanda toen welquote:Op woensdag 26 april 2023 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb het ze ook wel horen zeggen een tijdje geleden
Staat me vaag iets van bij dat Madeleine het niet meer mocht.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb het ze ook wel horen zeggen een tijdje geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |