Janet smakt en eet open mond.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:36 schreef Silves het volgende:
Janet laatst tegen Babs in de kas, over irriteren, nee zegt Janet alleen over Erik en zijn eetgedrag, nooit wil ik meer bij hem aan tafel zitten, de schrokker, ik zit te genieten en hij kauwt niet eens en is al op zoek naar zijn 2de bord...
Heerlijk dat ze dit ook in de gaten hebben..
Dat managergedoe doet rare dingen met een Zoe.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze is de laatste paar fagen behoorlijk aanwezig
quote:Op woensdag 26 april 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor me![]()
Links, trek. Rechts, trek. En haar dan even duidelijk maken waar haar plek is
Ja ik snap hetquote:Op woensdag 26 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe snapt geen subtiele opmerkingen, die moet het luid en duidelijk te horen krijgen.
Best wel.En zal je zien dat ze het ook nog gaat worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat managergedoe doet rare dingen met een Zoe.
Tjaquote:Op woensdag 26 april 2023 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel.En zal je zien dat ze het ook nog gaat worden.
Ja en ik geloof niet dat ze haar op haar bek laten gaan, want dan zijn ze allemaal de dupe.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is ook de enige die wilquote:Op woensdag 26 april 2023 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem toch leuk vinden als ze voor Bep gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
De Bro’s willen controle houden
Ik ookquote:Op woensdag 26 april 2023 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem toch leuk vinden als ze voor Bep gaan
Nee alleen Zoe. Als zij zich ook had aangemeld had niet iedereen hoeven pitchten vanmiddagquote:
Er zijn amper eliminaties waardoor Zoe nooit is geëlimineerd. En ondertussen hoort ze bij de meest invloedrijke groep die bovendien in overtal is. Ze heeft een 'relatie' met Isaac, Jeff is haar grote broer én Babs als surrogaatmoeder. Niet heel gek dat je dan in jezelf gaat geloven en extra grofgebekt bent terwijl totaal ongeschikt voor een spelshow. Of zeg ik iets heel geks?quote:Op woensdag 26 april 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Wat een brutale waffel heeft Zoe
Ow nou, dan ben ik het spoor bijster.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee alleen Zoe. Als zij zich ook had aangemeld had niet iedereen hoeven pitchten vanmiddag
Ja echt welquote:Op woensdag 26 april 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen al om het gezicht van zoe
Ik vind het wel een goede analyse.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zijn amper eliminaties waardoor Zoe nooit is geëlimineerd. En ondertussen hoort ze bij de meest invloedrijke groep die bovendien in overtal is. Ze heeft een 'relatie' met Isaac, Jeff is haar grote broer én Babs als surrogaatmoeder. Niet heel gek dat je dan in jezelf gaat geloven en extra grofgebekt bent terwijl totaal ongeschikt voor een spelshow. Of zeg ik iets heel geks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |