Waar Isaac ook zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft al vast een spiegel opgehangen in het kantoor. Je zou die meid toch echt de loods uit trappen
Ja maar, Zoe kan niet zonder spiegel. Snap dat nou! Is haar 1ste levensbehoefte.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft al vast een spiegel opgehangen in het kantoor. Je zou die meid toch echt de loods uit trappen
Komt vast nog wel een plankje onder voor haar make-up (als ze manager wordt, wat ik niet hoop)quote:
Ik hoop juist wél dat Zoe manager wordt. Ben benieuwd wat dat gaat worden dan.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een plankje onder voor haar make-up (als ze manager wordt, wat ik niet hoop)
Ik gun de hele Loods een ZooWieBazinquote:Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een plankje onder voor haar make-up (als ze manager wordt, wat ik niet hoop)
WTF!quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe: in die spiegel zie je alles. OOk als je voorover buigt Isaac. Begrijp je wat ik bedoel?
Geen idee, die is niet te zien.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef mootie het volgende:
Anyway, veel zijn er niet aan het leren.
[/quot edit
Als een man dat tegen een vrouw zou zeggen.. zou de FEBO dan ingrijpen?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe: in die spiegel zie je alles. OOk als je voorover buigt Isaac. Begrijp je wat ik bedoel?
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
Zoals verwachtquote:Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef mootie het volgende:
Anyway, veel zijn er niet aan het leren.
Je was me nét voor.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als een man dat tegen een vrouw zou zeggen.. zou de FEBO dan ingrijpen?
1 coupletje, later op de dag nog een keer even doornemen, meer tijd zullen ze niet nodig hebben (Op Mori na dan)quote:Op woensdag 26 april 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
En de meesten zijn direct begonnen .. vanmorgen om 9 uur
Sas jap jeffquote:Op woensdag 26 april 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 coupletje, later op de dag nog een keer even doornemen, meer tijd zullen ze niet nodig hebben (Op Mori na dan)
Alleen Isaac,Jeff,tiano Rupi en Wen mogen stemmenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
Ik hoop dat ze iedereen (en vooral haarzelf) laten geloven dat Zoë het zal worden, maar dat uit de stemming komt dat het heel iemand anders wordt (wishful thinking)
en dan maar hopen dat zij wel nadenken en een ander zullen kiezenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alleen Isaac,Jeff,tiano Rupi en Wen mogen stemmen
Of juist niet, ze is gemakkelijk te manipuleren, en dat zullen de rokers wel meewegen.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat zij wel nadenken en een ander zullen kiezen
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
Zoë gaat as manager er voor zorgen dat de verdienopdrachten meer opleveren.
Moira is nog niet verder dan 2 regels , ze hebben tot ergens vanavond zei de Stemquote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef Sociologica het volgende:
Ah ik ga mn woorden over Moraima eerder vandaag terugnemen. Ze doet echt haar best en verbaasd me met hoe ver ze is. En ja tuurlijk zouden wij dit allemaal eerder kennen etc etc maar er lopen er daar minstens 5 rond met de joker manager in spe voorop die er niet die moeite insteken die Moraima er wel instopt
Ze geeft vandaag al vast het goede voorbeeldquote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
Nee ze kent alleen de laatste 2 regels nog niet, de rest gaat goedquote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moira is nog niet verder dan 2 regels , ze hebben tot ergens vanavond zei de Stem
Dat dus!quote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze geeft vandaag al vast het goede voorbeeld![]()
![]()
Heeft ze al gepitched?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
Net bij Babs deed ze 6 vd 8. En idd nog tot 5 uur. Nog steeds een prima kans dat ze het niet haalt maar de discussie was hier of ze überhaupt wel haar best zou doen. Dat zie ik haar nu wel echt doenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moira is nog niet verder dan 2 regels , ze hebben tot ergens vanavond zei de Stem
Ze stagneerde 5 min geleden alweer bij regel 3 bij Rupiequote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ze kent alleen de laatste 2 regels nog niet, de rest gaat goed
quote:
Ruppie wil te snel, net bij Babet ging het echt goed, alleen de laatste 2 regels moet ze er nog bij instampenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze stagneerde 5 min geleden alweer bij regel 3 bij Rupie
Welnee, bij Babbel stagneerde ze wel 10x en Babbel maar roepen gaat goed gaat goedquote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Ruppie wil te snel, net bij Babet ging het echt goed, alleen de laatste 2 regels moet ze er nog bij instampen
Ik denk dat je daar toch meer bij bereikt als wat Rupert doet.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, bij Babbel stagneerde ze wel 10x en Babbel maar roepen gaat goed gaat goed
Er moet nog heet water in en dat doen ze vannacht.quote:
Joh wat maakt het uit ze wil graag oefenen en Babs moedigt haar aan om vertrouwen te vergroten. Er zit meer in dan bij bijv Zoe en die zou met 15 stuks bezig moeten zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, bij Babbel stagneerde ze wel 10x en Babbel maar roepen gaat goed gaat goed
De laatste 2 regels gingen niet.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag me af wanneer ze eens die spinnenpoten bij haar ogen verwijderd. Dat deed ze toch nooit? Ze ziet er daardoor nog meer ASO uit dan dat ze al is/doet.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe weer druk met schminken, nu de NL vlag
En dan is het morgen weer afgekoeld, wat een dombo'squote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er moet nog heet water in en dat doen ze vannacht.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
mij is ooit de tip gegeven bij leren van teksten: onderaan beginnenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ze kent alleen de laatste 2 regels nog niet, de rest gaat goed
Logisch in de morgen is het weer afgekoeld. Verstand hebben ze daar totaal nietquote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dacht dat er een machine bij zit die het water warm houdt of iets.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Logisch in de morgen is het weer afgekoeld. Verstand hebben ze daar totaal niet
Nee hadden ze los moeten kopen, maar JW vond het niets en dacht dat het op solar werkte.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat er een machine bij zit die het water warm houdt of iets.
Dat zou best eens kunnen helpen.. bij sommige danquote:Op woensdag 26 april 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Rupie snapt hoe je een couplet oefent![]()
Hoe overdrevener en gekker je zingt, hoe beter het blijft hangen
Dat was een idee van JW dacht ik want in de nacht hebben ze geen heet water nodigquote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Logisch in de morgen is het weer afgekoeld. Verstand hebben ze daar totaal niet
Echt he, ik vind het je reinste verspilling, al dat water waar ze dan toch niet in gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan is het morgen weer afgekoeld, wat een dombo's![]()
Tegen de tijd dat het lekker is dat water is het programma afgelopenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ik vind het je reinste verspilling, al dat water waar ze dan toch niet in gaan
Kent Zoe de tekst zelf welquote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Sociologica het volgende:
Bern dreunt m ff in 1x op, op commando van Zoe. Nu moet Rupert op auditie (ipv audiëntie) komen
Verstandig.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:00 schreef chufi het volgende:
Zoe wil gewoon weten wie het niet goed kent en die zei dan mogelijk als joker moet leren ..
Dat iedereen ook naar haar luistert vind ik raar.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:00 schreef Deisyy het volgende:
Ze mogen bij Zoe examen komen doen.
Maar zelf heeft ze nog niets geleerd.
Ze zouden om een uur of 12 inventariseren hoever iedereen is ja.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat iedereen ook naar haar luistert vind ik raar.
Wendy zou toch iedereen bij elkaar roepen?
Die tijden daar, alsof ze zo druk zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zouden om een uur of 12 inventariseren hoever iedereen is ja.
Only fans accountquote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef freaky40 het volgende:
In elke zin van Zoe zit bijna altijd een zweem van dubbelzinnigheid...dat kind kan aan niets anders denken. Talentje voor Kim Holland straks....
Gewoon een btje pushen dat iedereen alvast begon met oefenenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zouden om een uur of 12 inventariseren hoever iedereen is ja.
Jawelquote:
Heeft Moraima er al wat uit gesputterdquote:Op woensdag 26 april 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Ow Marciano sputtert toch nog wat regels eruit
Ik heb haar nog niet gehoord, maar ik was even weg.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Moraima er al wat uit gesputterd
Dat vroeg ik me net ook al af, waarom niemand haar er op aanspreekt.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wat ik nuniet snap dat er niemand tegen zoe zegt dat ze het zelf eens moet gaan leren ipv iedereen te overhoren.
Niemand trekt z'n mond open tegen haar. Allemaal een beetje lacherig doen.
Ze oefende net met Babette en dat ging eigenlijk best goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gehoord, maar ik was even weg.
Verrassend.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze oefende net met Babette en dat ging eigenlijk best goed.
Moraima gaat ook goed.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Moraima er al wat uit gesputterd
Ik ook, dus even niet meegekregenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ze deed het net vrij goedquote:Op woensdag 26 april 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ging vrij goedquote:Op woensdag 26 april 2023 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, dus even niet meegekregen
Wendy het 1e couplet, Sasha het 6e.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:13 schreef Sociologica het volgende:
Wie hebben eigenlijk de 2 simpele die de doorsnee burger kent?
Ja echt vond het niet verkeerd, de eerste regels gingen goed wonderbaarlijkquote:
Zou maar zo kunnenquote:
Zoe mag weleen een toontje lager zingen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Moraima: houd je mond
Moraima: nee JIJ moet je bek houden!!!!
Heel goed moraima 💪quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Echt onbeschoft om zo tegen een oudere te praten. Die moest eens wat fatsoen lerenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ja echt en ze doet echt haar best en is volop aan het oefenenquote:
En dat wil dan manager worden, iemand die boven de partijen dient te staan....quote:Op woensdag 26 april 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt onbeschoft om zo tegen een oudere te praten. Die moest eens wat fatsoen leren
Maak er maar een octaaf lager van, wat een secreet! (en het lijkt met de dag erger te worden)quote:Op woensdag 26 april 2023 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe mag weleen een toontje lager zingen.
Die Zoe begint steeds meer babbels te krijgen is het niet?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
Willem van Nazzovquote:Op woensdag 26 april 2023 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
Erik heeft een weetje; met elke eerste letter van ieder couplet vorm je 'Wilhelmus van Nassov'
Als zij manager wordt, zullen er nog heel wat ruzies volgen ben ik bangquote:Op woensdag 26 april 2023 14:21 schreef Thorelf het volgende:
Zoe had geen stemmen ze wordt waarschijnlijk manager...ze krijgt hoogmoedswaanzin!! Dom kind
Dat deed Rupert ook toen ze vanmorgen het Wilhelmus kregen te horenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:20 schreef Judiwi het volgende:
Eunice altijd zo overdreven met haar hand op het hart. Sorry echt overdreven.
Ik hoop echt dat die nare betweterige kleuter compleet onderuit gaat als ze manager wordtquote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wat ik nuniet snap dat er niemand tegen zoe zegt dat ze het zelf eens moet gaan leren ipv iedereen te overhoren.
Niemand trekt z'n mond open tegen haar. Allemaal een beetje lacherig doen.
En overal bemoeit ze zich meequote:Op woensdag 26 april 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die nare betweterige kleuter compleet onderuit gaat als ze manager wordt
Want dit is dus Zoe .. ze doet alsof ze alles beter weet , verbetert mensen , zit te drammen, en probeert overal onderuit te komen , ze leest mensen de les ,maar kan zelf bijna niets
Walgelijke kut kleuter
Dat kan ik mij goed voorstellenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen![]()
Maar zonder dolle ik was verbaasd
idd, maar wie uit de loods gaat dat doen, ik zie niemand het doen?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
En overal bemoeit ze zich meeecht een naar kind die eens goed moet worden teruggefloten.
Die gebruikt haar ook als pion voor zijn grotere doel....quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
idd, maar wie uit de loods gaat dat doen, ik zie niemand het doen?
Zou hopen dat Ice haar weer eens goed op haar plaats zet, maar dan ook echt, zodat ze meteen haar 24 uur aanvraagt
Niemand spreekt haar daar niet op aan.. ik snap dat echt niet. Dat voorval met Isaac heeft ook niet veel indruk gemaakt want ze gaat gewoon door. Een paar dagen geleden waarschuwde hij haar weer dat ze normaal moest doen maar het lijkt niet te pakken.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hopen dat Ice haar weer eens goed op haar plaats zet, maar dan ook echt, zodat ze meteen haar 24 uur aanvraagt
Dan rest maar 1 ding, op de stip en naar huis sturenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand spreekt haar daar niet op aan.. ik snap dat echt niet. Dat voorval met Isaac heeft ook niet veel indruk gemaakt want ze gaat gewoon door. Een paar dagen geleden waarschuwde hij haar weer dat ze normaal moest doen maar het lijkt niet te pakken.
Nee , vorige week was een uitgelezen kans om haar eens goed aan te pakkenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Degenen die het wel doen (of deden) hebben het gewoon opgegeven. Valt ook niet mee te praten. Ze antwoordt altijd met iets als 'ja weet ik wel', of 'ja snap ik' om vervolgens gewoon weer hetzelfde te zeggen, waardoor ze gewoon weten dat ze het dus niet weet en/of snapt.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand spreekt haar daar niet op aan.. ik snap dat echt niet. Dat voorval met Isaac heeft ook niet veel indruk gemaakt want ze gaat gewoon door. Een paar dagen geleden waarschuwde hij haar weer dat ze normaal moest doen maar het lijkt niet te pakken.
Ja ik vind het echt ongelofelijkquote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het verlies van Kenzy lijkt er vandaag pas uit te komen......quote:Op woensdag 26 april 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe voelt zich weer vernederd , boos of onterecht bejegend
[ afbeelding ]
Nou ik heb geen verdriet gezien bij haarquote:Op woensdag 26 april 2023 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Het verlies van Kenzy lijkt er vandaag pas uit te komen......
Ik vind dat Mirthe in dit geval gelijk heeft. JW maakt mensen vaak belachelijk en deed dit net ook weer. Snap echt wel dat zij zich aan JW irriteert, nare man. Ik erger me ook regelmatig aan Mirthe, maar dit keer even nietquote:Op woensdag 26 april 2023 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik heb geen verdriet gezien bij haar
Mirthe is vooral boos en vindt dat mensen haar belachelijk maken
Ja , ze was net zo blij en enthousiast maar nu is ze boos en dat is de schuld van JW?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
Mirthe gaat haar nagels doen.. zij heeft het couplet er ook al goed ingestampt?
Dan moet ze er wat van zeggen .. duidelijker zijn en zeggen waar ze voor staat .quote:Op woensdag 26 april 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind dat Mirthe in dit geval gelijk heeft. JW maakt mensen vaak belachelijk en deed dit net ook weer. Snap echt wel dat zij zich aan JW irriteert, nare man. Ik erger me ook regelmatig aan Mirthe, maar dit keer even niet
Ze ziet er de laatste weken sowieso heel vlekkerig uitquote:Op woensdag 26 april 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
Heeft Zoë vandaag per ongeluk de make-up van Moraima gebruikt.. ze wordt met de dag donkerder.
JW heeft lelijk gedaan tegen haar.. achter haar rug zei hij zachtjes tegen Eric en Eunice dat ze altijd moeilijk doet en dat hoorde ze.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , ze was net zo blij en enthousiast maar nu is ze boos en dat is de schuld van JW?
Ze slaat echt door met al die lagen make-up.. elk uur smeert ze er een laag overheen.. ziet er echt niet meer uit. Nog ff en ze heeft ook een unibrow want ze worden steeds dikker en langer.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze ziet er de laatste weken sowieso heel vlekkerig uit
Vanochtend vroeg al.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
Durf t bijna niet te vragen, maar is de zoemer gegaan en moeten ze straks t wilhelmus zingen ofzo?
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
Durf t bijna niet te vragen, maar is de zoemer gegaan en moeten ze straks t wilhelmus zingen ofzo?
Er is gezegd als iemand het fout voordraagt er een joker ingezet mag worden die het dan mag probrerenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef Ebinas het volgende:
Bep geeft aan dat ze vooraf de joker in kunnen zetten en dat ze dat begrijpt.
Maar dan moet zij ze toch vooraf kennen, zegt ze tegen Ice
Is er geen briefing meer geweest?
Wendy stelde eerder 12 uur voor. Dat hebben ze niet gehaald(weet ik)
Maar daarna ook niets meer?
Da's wel onhandig.
Moet bep alleen 15 coupletten stampen
maar dat doet ze vaak toch ook?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
JW heeft lelijk gedaan tegen haar.. achter haar rug zei hij zachtjes tegen Eric en Eunice dat ze altijd moeilijk doet en dat hoorde ze.
Zoemer is idd gegaan. Ze hebben allemaal een couplet gekregen wat ze uit hun hoofd moeten kennen en voor moeten dragen behalve Zoë en Babette. Zij moeten alle coupletten kennen zodat als iemand het fout opnoemt of zingt zij het kunnen overnemen. 25 euro per goed couplet en 10 euro als Zoë of Babette het op moeten zeggen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
Ah ok dank je.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is gezegd als iemand het fout voordraagt er een joker ingezet mag worden die het dan mag probreren
Wat Babette zegt klopt niet
zoequote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoemer is idd gegaan. Ze hebben allemaal een couplet gekregen wat ze uit hun hoofd moeten kennen en voor moeten dragen behalve Zoë en Babette. Zij moeten alle coupletten kennen zodat als iemand het fout opnoemt of zingt zij het kunnen overnemen. 25 euro per goed couplet en 10 euro als Zoë of Babette het op moeten zeggen.
Wat zei ze dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet het nu echt voor Mirthe opnemen, ze heeft helemaal gelijk over JW
Ik vind het ook overdreven want ze doet dit ook heel vaak, laatst nog over Jeff en dan zegt ze het ook niet in het gezicht.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar dat doet ze vaak toch ook?
Mirthe heeft het er altijd over dat ze niet tegen onrecht kan , trek dan je bek los .. wees duidelijk en laat zien waar je voor staat
Maar wat zei Eunice dan over wat JW zei?
Wat Eunice haar reactie was weet ik niet want ik heb het gesprek zelf niet gehoord.. alleen wat Mirthe er zelf over zei.
Want Eunice heeft daar ook een rol in , zeker mbt JW
Dan weet je de uitkomst al wel toch??quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die van de miniplaybackshow? Wilhelmus toch?
Ik vermoed ook, dat Zoe het hele repertoire van Lul Kleine kent. Met name de tekst van Drank en Drugs.quote:
Moet er wel bij zeggen dat ik het wel eens ben met het feit hoe ze JW beschrijft want hij is ook gewoon een oude klagende man die alles beter weet maar zelf heel vaak de opdracht niet haalt.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven want ze doet dit ook heel vaak, laatst nog over Jeff en dan zegt ze het ook niet in het gezicht.
Blijkbaar heeft ze dit al langer bij JW en roept nu tegen meerdere wat hij allemaal fout doet bij opdrachten en zelf niets kan en dat hij weg moet.
Ik heb niets met Mirthe en vind het ook een irritant raar kind. Van mij mag ze zelf heel snel de poort uit en naar Kenzy toe.
Ze heeft een spuughekel aan JW , wat daar precies de reden van is weet ik niet ,maar dat heeft ze al wel een tijdjequote:Op woensdag 26 april 2023 15:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven want ze doet dit ook heel vaak, laatst nog over Jeff en dan zegt ze het ook niet in het gezicht.
Blijkbaar heeft ze dit al langer bij JW en roept nu tegen meerdere wat hij allemaal fout doet bij opdrachten en zelf niets kan en dat hij weg moet.
Ik heb niets met Mirthe en vind het ook een irritant raar kind. Van mij mag ze zelf heel snel de poort uit en naar Kenzy toe.
Ik hoop zo dat Zoe compleet op haar bek gaat .. bahquote:Op woensdag 26 april 2023 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Die gaat echt wel manager worden.
Hoop dat ze jankend de loods uit kruipt
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:13 schreef Silves het volgende:
Begrijp ik het goed, vanaf 8 u deze morgen een paar zinnen uit het hoofd leren, en nu nog aan het stuntelen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En hoe ze de "leiding" heeft overgenomenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:14 schreef Puzzie het volgende:
En Zoe drukt zich weer van haar eigen opdracht
Zou heel goed kunnen dat jaloezie meespeelt en ze was idd al niet zo goed met JW.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft een spuughekel aan JW , wat daar precies de reden van is weet ik niet ,maar dat heeft ze al wel een tijdje
Ik denk dat er misschien ook een klein beetje jaloezie meespeelt ? Eunie zit alleen nog maar met JW te kleven en al haar aandacht gaat naar hem.. Wel altijd roepen dat Mirthe haar zusje is ... maar grote zus vind andere zaken belangrijker
En ik vind Eunie hier ook echt wel vals in
Eunie heeft Mirthe gewoon laten zitten , JW is belangrijker , vals wijfquote:Op woensdag 26 april 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat jaloezie meespeelt en ze was idd al niet zo goed met JW.
Ja en Eunice.. dat is echt een sneak en een vals kreng.
Dat is wel de opdracht die hebben ze zelf niet verzonnen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:21 schreef Silves het volgende:
Bern heeft een punt, waarom moet Babs ze alle 15 weten, als ze zelf nog niet eens hun eigen paar lijntjes weten.
Marciano spoort gewoon niet.. zelf kent hij zijn ene couplet niet maar verwacht wel dat Babette ze ff alle15 uit haar hoofd kent. Wat een mafklapper die gastquote:Op woensdag 26 april 2023 15:21 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano tegen Babs zeuren of zij alles al wel kent want volgens hem doen er maar 4 het goed.
Bern zegt terecht dat ze het niet op de jokers moeten afschuiven wanneer 11 van de 15 man hun tekst niet kent.
Bernquote:Op woensdag 26 april 2023 15:21 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano tegen Babs zeuren of zij alles al wel kent want volgens hem doen er maar 4 het goed.
Bern zegt terecht dat ze het niet op de jokers moeten afschuiven wanneer 11 van de 15 man hun tekst niet kent.
Precies, hij droop ook meteen af nadat Bern die opmerking maakte en direct bijval kreeg van een hoop anderen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano spoort gewoon niet.. zelf kent hij zijn ene couplet niet maar verwacht wel dat Babette ze ff alle15 uit haar hoofd kent. Wat een mafklapper die gast
Ja preciesquote:Op woensdag 26 april 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 zinnetjes, hoe moeilijk kan het zijn?
Te dom om te poepen zijn ze.quote:
Ja ze is echt erg.. ik irriteer me echt aan alles wat ze doet. Altijd de aandacht trekken en op de voorgrond willen zijn. Het verlegen onschuldige vrouwtje spelen maar ondertussen loopt ze de hele dag te kirren en te soppen door de loods.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eunie heeft Mirthe gewoon laten zitten , JW is belangrijker , vals wijf
Ik dacht hoor ik dat nu wel goedquote:
Das dr mindsetquote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moet Eunice het zingen? Wil ze laten horen dat de zanglessen zin hebben gehad? Lekker vals
Ja , en gebruik maken van het rijmschema, visualiserenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te dom om te poepen zijn ze.
Ze moeten lezen wat er staat en het proberen te begrijpen, dan leert het veel makkelijker.
En terechtquote:Op woensdag 26 april 2023 15:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, hij droop ook meteen af nadat Bern die opmerking maakte en direct bijval kreeg van een hoop anderen.
Maar dat werkt juist wel beterquote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moet Eunice het zingen? Wil ze laten horen dat de zanglessen zin hebben gehad? Lekker vals
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 26 april 2023 15:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht hoor ik dat nu wel goedEindelijk geeft hij eens zijn mening over iets.
Als je het zingt blijft het wel beter hangen en je vergeet minder makkelijk woorden, omdat je anders niet uitkomt.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Idd.. meestal staat hij er als een zak hooi bijquote:Op woensdag 26 april 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verwacht het niet
Hij zou het vaker moeten doen.
Ik wil wel meer roast-Bern zien.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. meestal staat hij er als een zak hooi bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |