Waar Isaac ook zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft al vast een spiegel opgehangen in het kantoor. Je zou die meid toch echt de loods uit trappen
Ja maar, Zoe kan niet zonder spiegel. Snap dat nou! Is haar 1ste levensbehoefte.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft al vast een spiegel opgehangen in het kantoor. Je zou die meid toch echt de loods uit trappen
Komt vast nog wel een plankje onder voor haar make-up (als ze manager wordt, wat ik niet hoop)quote:
Ik hoop juist wél dat Zoe manager wordt. Ben benieuwd wat dat gaat worden dan.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een plankje onder voor haar make-up (als ze manager wordt, wat ik niet hoop)
Ik gun de hele Loods een ZooWieBazinquote:Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een plankje onder voor haar make-up (als ze manager wordt, wat ik niet hoop)
WTF!quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe: in die spiegel zie je alles. OOk als je voorover buigt Isaac. Begrijp je wat ik bedoel?
Geen idee, die is niet te zien.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef mootie het volgende:
Anyway, veel zijn er niet aan het leren.
[/quot edit
Als een man dat tegen een vrouw zou zeggen.. zou de FEBO dan ingrijpen?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe: in die spiegel zie je alles. OOk als je voorover buigt Isaac. Begrijp je wat ik bedoel?
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
Zoals verwachtquote:Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef mootie het volgende:
Anyway, veel zijn er niet aan het leren.
Je was me nét voor.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als een man dat tegen een vrouw zou zeggen.. zou de FEBO dan ingrijpen?
1 coupletje, later op de dag nog een keer even doornemen, meer tijd zullen ze niet nodig hebben (Op Mori na dan)quote:Op woensdag 26 april 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
En de meesten zijn direct begonnen .. vanmorgen om 9 uur
Sas jap jeffquote:Op woensdag 26 april 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 coupletje, later op de dag nog een keer even doornemen, meer tijd zullen ze niet nodig hebben (Op Mori na dan)
Alleen Isaac,Jeff,tiano Rupi en Wen mogen stemmenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
Ik hoop dat ze iedereen (en vooral haarzelf) laten geloven dat Zoë het zal worden, maar dat uit de stemming komt dat het heel iemand anders wordt (wishful thinking)
en dan maar hopen dat zij wel nadenken en een ander zullen kiezenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alleen Isaac,Jeff,tiano Rupi en Wen mogen stemmen
Of juist niet, ze is gemakkelijk te manipuleren, en dat zullen de rokers wel meewegen.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat zij wel nadenken en een ander zullen kiezen
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
Zoë gaat as manager er voor zorgen dat de verdienopdrachten meer opleveren.
Moira is nog niet verder dan 2 regels , ze hebben tot ergens vanavond zei de Stemquote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef Sociologica het volgende:
Ah ik ga mn woorden over Moraima eerder vandaag terugnemen. Ze doet echt haar best en verbaasd me met hoe ver ze is. En ja tuurlijk zouden wij dit allemaal eerder kennen etc etc maar er lopen er daar minstens 5 rond met de joker manager in spe voorop die er niet die moeite insteken die Moraima er wel instopt
Ze geeft vandaag al vast het goede voorbeeldquote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
Nee ze kent alleen de laatste 2 regels nog niet, de rest gaat goedquote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moira is nog niet verder dan 2 regels , ze hebben tot ergens vanavond zei de Stem
Dat dus!quote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze geeft vandaag al vast het goede voorbeeld![]()
![]()
Heeft ze al gepitched?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
Net bij Babs deed ze 6 vd 8. En idd nog tot 5 uur. Nog steeds een prima kans dat ze het niet haalt maar de discussie was hier of ze überhaupt wel haar best zou doen. Dat zie ik haar nu wel echt doenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moira is nog niet verder dan 2 regels , ze hebben tot ergens vanavond zei de Stem
Ze stagneerde 5 min geleden alweer bij regel 3 bij Rupiequote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ze kent alleen de laatste 2 regels nog niet, de rest gaat goed
quote:
Ruppie wil te snel, net bij Babet ging het echt goed, alleen de laatste 2 regels moet ze er nog bij instampenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze stagneerde 5 min geleden alweer bij regel 3 bij Rupie
Welnee, bij Babbel stagneerde ze wel 10x en Babbel maar roepen gaat goed gaat goedquote:Op woensdag 26 april 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Ruppie wil te snel, net bij Babet ging het echt goed, alleen de laatste 2 regels moet ze er nog bij instampen
Ik denk dat je daar toch meer bij bereikt als wat Rupert doet.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, bij Babbel stagneerde ze wel 10x en Babbel maar roepen gaat goed gaat goed
Er moet nog heet water in en dat doen ze vannacht.quote:
Joh wat maakt het uit ze wil graag oefenen en Babs moedigt haar aan om vertrouwen te vergroten. Er zit meer in dan bij bijv Zoe en die zou met 15 stuks bezig moeten zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, bij Babbel stagneerde ze wel 10x en Babbel maar roepen gaat goed gaat goed
De laatste 2 regels gingen niet.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag me af wanneer ze eens die spinnenpoten bij haar ogen verwijderd. Dat deed ze toch nooit? Ze ziet er daardoor nog meer ASO uit dan dat ze al is/doet.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe weer druk met schminken, nu de NL vlag
En dan is het morgen weer afgekoeld, wat een dombo'squote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er moet nog heet water in en dat doen ze vannacht.
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
mij is ooit de tip gegeven bij leren van teksten: onderaan beginnenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ze kent alleen de laatste 2 regels nog niet, de rest gaat goed
Logisch in de morgen is het weer afgekoeld. Verstand hebben ze daar totaal nietquote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dacht dat er een machine bij zit die het water warm houdt of iets.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Logisch in de morgen is het weer afgekoeld. Verstand hebben ze daar totaal niet
Nee hadden ze los moeten kopen, maar JW vond het niets en dacht dat het op solar werkte.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat er een machine bij zit die het water warm houdt of iets.
Dat zou best eens kunnen helpen.. bij sommige danquote:Op woensdag 26 april 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Rupie snapt hoe je een couplet oefent![]()
Hoe overdrevener en gekker je zingt, hoe beter het blijft hangen
Dat was een idee van JW dacht ik want in de nacht hebben ze geen heet water nodigquote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Logisch in de morgen is het weer afgekoeld. Verstand hebben ze daar totaal niet
Echt he, ik vind het je reinste verspilling, al dat water waar ze dan toch niet in gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan is het morgen weer afgekoeld, wat een dombo's![]()
Tegen de tijd dat het lekker is dat water is het programma afgelopenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ik vind het je reinste verspilling, al dat water waar ze dan toch niet in gaan
Kent Zoe de tekst zelf welquote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Sociologica het volgende:
Bern dreunt m ff in 1x op, op commando van Zoe. Nu moet Rupert op auditie (ipv audiëntie) komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |