mij is ooit de tip gegeven bij leren van teksten: onderaan beginnenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ze kent alleen de laatste 2 regels nog niet, de rest gaat goed
Logisch in de morgen is het weer afgekoeld. Verstand hebben ze daar totaal nietquote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er moet nog heet water in en dat doen ze vannacht.
Dacht dat er een machine bij zit die het water warm houdt of iets.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Logisch in de morgen is het weer afgekoeld. Verstand hebben ze daar totaal niet
Nee hadden ze los moeten kopen, maar JW vond het niets en dacht dat het op solar werkte.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat er een machine bij zit die het water warm houdt of iets.
Dat zou best eens kunnen helpen.. bij sommige danquote:Op woensdag 26 april 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Rupie snapt hoe je een couplet oefent![]()
Hoe overdrevener en gekker je zingt, hoe beter het blijft hangen
Dat was een idee van JW dacht ik want in de nacht hebben ze geen heet water nodigquote:Op woensdag 26 april 2023 13:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Logisch in de morgen is het weer afgekoeld. Verstand hebben ze daar totaal niet
Echt he, ik vind het je reinste verspilling, al dat water waar ze dan toch niet in gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan is het morgen weer afgekoeld, wat een dombo's![]()
Tegen de tijd dat het lekker is dat water is het programma afgelopenquote:Op woensdag 26 april 2023 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ik vind het je reinste verspilling, al dat water waar ze dan toch niet in gaan
Kent Zoe de tekst zelf welquote:Op woensdag 26 april 2023 13:49 schreef Sociologica het volgende:
Bern dreunt m ff in 1x op, op commando van Zoe. Nu moet Rupert op auditie (ipv audiëntie) komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |