SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En hoe ze de "leiding" heeft overgenomenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:14 schreef Puzzie het volgende:
En Zoe drukt zich weer van haar eigen opdracht
Zou heel goed kunnen dat jaloezie meespeelt en ze was idd al niet zo goed met JW.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft een spuughekel aan JW , wat daar precies de reden van is weet ik niet ,maar dat heeft ze al wel een tijdje
Ik denk dat er misschien ook een klein beetje jaloezie meespeelt ? Eunie zit alleen nog maar met JW te kleven en al haar aandacht gaat naar hem.. Wel altijd roepen dat Mirthe haar zusje is ... maar grote zus vind andere zaken belangrijker
En ik vind Eunie hier ook echt wel vals in
Eunie heeft Mirthe gewoon laten zitten , JW is belangrijker , vals wijfquote:Op woensdag 26 april 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat jaloezie meespeelt en ze was idd al niet zo goed met JW.
Ja en Eunice.. dat is echt een sneak en een vals kreng.
Dat is wel de opdracht die hebben ze zelf niet verzonnen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:21 schreef Silves het volgende:
Bern heeft een punt, waarom moet Babs ze alle 15 weten, als ze zelf nog niet eens hun eigen paar lijntjes weten.
Marciano spoort gewoon niet.. zelf kent hij zijn ene couplet niet maar verwacht wel dat Babette ze ff alle15 uit haar hoofd kent. Wat een mafklapper die gastquote:Op woensdag 26 april 2023 15:21 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano tegen Babs zeuren of zij alles al wel kent want volgens hem doen er maar 4 het goed.
Bern zegt terecht dat ze het niet op de jokers moeten afschuiven wanneer 11 van de 15 man hun tekst niet kent.
Bernquote:Op woensdag 26 april 2023 15:21 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano tegen Babs zeuren of zij alles al wel kent want volgens hem doen er maar 4 het goed.
Bern zegt terecht dat ze het niet op de jokers moeten afschuiven wanneer 11 van de 15 man hun tekst niet kent.
Precies, hij droop ook meteen af nadat Bern die opmerking maakte en direct bijval kreeg van een hoop anderen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano spoort gewoon niet.. zelf kent hij zijn ene couplet niet maar verwacht wel dat Babette ze ff alle15 uit haar hoofd kent. Wat een mafklapper die gast
Ja preciesquote:Op woensdag 26 april 2023 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 zinnetjes, hoe moeilijk kan het zijn?
Te dom om te poepen zijn ze.quote:
Ja ze is echt erg.. ik irriteer me echt aan alles wat ze doet. Altijd de aandacht trekken en op de voorgrond willen zijn. Het verlegen onschuldige vrouwtje spelen maar ondertussen loopt ze de hele dag te kirren en te soppen door de loods.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eunie heeft Mirthe gewoon laten zitten , JW is belangrijker , vals wijf
Ik dacht hoor ik dat nu wel goedquote:
Das dr mindsetquote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moet Eunice het zingen? Wil ze laten horen dat de zanglessen zin hebben gehad? Lekker vals
Ja , en gebruik maken van het rijmschema, visualiserenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te dom om te poepen zijn ze.
Ze moeten lezen wat er staat en het proberen te begrijpen, dan leert het veel makkelijker.
En terechtquote:Op woensdag 26 april 2023 15:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, hij droop ook meteen af nadat Bern die opmerking maakte en direct bijval kreeg van een hoop anderen.
Maar dat werkt juist wel beterquote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom moet Eunice het zingen? Wil ze laten horen dat de zanglessen zin hebben gehad? Lekker vals
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 26 april 2023 15:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht hoor ik dat nu wel goedEindelijk geeft hij eens zijn mening over iets.
Als je het zingt blijft het wel beter hangen en je vergeet minder makkelijk woorden, omdat je anders niet uitkomt.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Idd.. meestal staat hij er als een zak hooi bijquote:Op woensdag 26 april 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verwacht het niet
Hij zou het vaker moeten doen.
Ik wil wel meer roast-Bern zien.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. meestal staat hij er als een zak hooi bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |