Als zij manager wordt, zullen er nog heel wat ruzies volgen ben ik bangquote:Op woensdag 26 april 2023 14:21 schreef Thorelf het volgende:
Zoe had geen stemmen ze wordt waarschijnlijk manager...ze krijgt hoogmoedswaanzin!! Dom kind
Dat deed Rupert ook toen ze vanmorgen het Wilhelmus kregen te horenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:20 schreef Judiwi het volgende:
Eunice altijd zo overdreven met haar hand op het hart. Sorry echt overdreven.
Ik hoop echt dat die nare betweterige kleuter compleet onderuit gaat als ze manager wordtquote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wat ik nuniet snap dat er niemand tegen zoe zegt dat ze het zelf eens moet gaan leren ipv iedereen te overhoren.
Niemand trekt z'n mond open tegen haar. Allemaal een beetje lacherig doen.
En overal bemoeit ze zich meequote:Op woensdag 26 april 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die nare betweterige kleuter compleet onderuit gaat als ze manager wordt
Want dit is dus Zoe .. ze doet alsof ze alles beter weet , verbetert mensen , zit te drammen, en probeert overal onderuit te komen , ze leest mensen de les ,maar kan zelf bijna niets
Walgelijke kut kleuter
Dat kan ik mij goed voorstellenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen![]()
Maar zonder dolle ik was verbaasd
idd, maar wie uit de loods gaat dat doen, ik zie niemand het doen?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
En overal bemoeit ze zich meeecht een naar kind die eens goed moet worden teruggefloten.
Die gebruikt haar ook als pion voor zijn grotere doel....quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
idd, maar wie uit de loods gaat dat doen, ik zie niemand het doen?
Zou hopen dat Ice haar weer eens goed op haar plaats zet, maar dan ook echt, zodat ze meteen haar 24 uur aanvraagt
Niemand spreekt haar daar niet op aan.. ik snap dat echt niet. Dat voorval met Isaac heeft ook niet veel indruk gemaakt want ze gaat gewoon door. Een paar dagen geleden waarschuwde hij haar weer dat ze normaal moest doen maar het lijkt niet te pakken.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hopen dat Ice haar weer eens goed op haar plaats zet, maar dan ook echt, zodat ze meteen haar 24 uur aanvraagt
Dan rest maar 1 ding, op de stip en naar huis sturenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand spreekt haar daar niet op aan.. ik snap dat echt niet. Dat voorval met Isaac heeft ook niet veel indruk gemaakt want ze gaat gewoon door. Een paar dagen geleden waarschuwde hij haar weer dat ze normaal moest doen maar het lijkt niet te pakken.
Nee , vorige week was een uitgelezen kans om haar eens goed aan te pakkenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Degenen die het wel doen (of deden) hebben het gewoon opgegeven. Valt ook niet mee te praten. Ze antwoordt altijd met iets als 'ja weet ik wel', of 'ja snap ik' om vervolgens gewoon weer hetzelfde te zeggen, waardoor ze gewoon weten dat ze het dus niet weet en/of snapt.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand spreekt haar daar niet op aan.. ik snap dat echt niet. Dat voorval met Isaac heeft ook niet veel indruk gemaakt want ze gaat gewoon door. Een paar dagen geleden waarschuwde hij haar weer dat ze normaal moest doen maar het lijkt niet te pakken.
Ja ik vind het echt ongelofelijkquote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het verlies van Kenzy lijkt er vandaag pas uit te komen......quote:Op woensdag 26 april 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe voelt zich weer vernederd , boos of onterecht bejegend
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |