Dan weet je de uitkomst al wel toch??quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die van de miniplaybackshow? Wilhelmus toch?
Ik vermoed ook, dat Zoe het hele repertoire van Lul Kleine kent. Met name de tekst van Drank en Drugs.quote:
Moet er wel bij zeggen dat ik het wel eens ben met het feit hoe ze JW beschrijft want hij is ook gewoon een oude klagende man die alles beter weet maar zelf heel vaak de opdracht niet haalt.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven want ze doet dit ook heel vaak, laatst nog over Jeff en dan zegt ze het ook niet in het gezicht.
Blijkbaar heeft ze dit al langer bij JW en roept nu tegen meerdere wat hij allemaal fout doet bij opdrachten en zelf niets kan en dat hij weg moet.
Ik heb niets met Mirthe en vind het ook een irritant raar kind. Van mij mag ze zelf heel snel de poort uit en naar Kenzy toe.
Ze heeft een spuughekel aan JW , wat daar precies de reden van is weet ik niet ,maar dat heeft ze al wel een tijdjequote:Op woensdag 26 april 2023 15:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven want ze doet dit ook heel vaak, laatst nog over Jeff en dan zegt ze het ook niet in het gezicht.
Blijkbaar heeft ze dit al langer bij JW en roept nu tegen meerdere wat hij allemaal fout doet bij opdrachten en zelf niets kan en dat hij weg moet.
Ik heb niets met Mirthe en vind het ook een irritant raar kind. Van mij mag ze zelf heel snel de poort uit en naar Kenzy toe.
Ik hoop zo dat Zoe compleet op haar bek gaat .. bahquote:Op woensdag 26 april 2023 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Die gaat echt wel manager worden.
Hoop dat ze jankend de loods uit kruipt
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:13 schreef Silves het volgende:
Begrijp ik het goed, vanaf 8 u deze morgen een paar zinnen uit het hoofd leren, en nu nog aan het stuntelen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |