Als zij manager wordt, zullen er nog heel wat ruzies volgen ben ik bangquote:Op woensdag 26 april 2023 14:21 schreef Thorelf het volgende:
Zoe had geen stemmen ze wordt waarschijnlijk manager...ze krijgt hoogmoedswaanzin!! Dom kind
Dat deed Rupert ook toen ze vanmorgen het Wilhelmus kregen te horenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:20 schreef Judiwi het volgende:
Eunice altijd zo overdreven met haar hand op het hart. Sorry echt overdreven.
Ik hoop echt dat die nare betweterige kleuter compleet onderuit gaat als ze manager wordtquote:Op woensdag 26 april 2023 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wat ik nuniet snap dat er niemand tegen zoe zegt dat ze het zelf eens moet gaan leren ipv iedereen te overhoren.
Niemand trekt z'n mond open tegen haar. Allemaal een beetje lacherig doen.
En overal bemoeit ze zich meequote:Op woensdag 26 april 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die nare betweterige kleuter compleet onderuit gaat als ze manager wordt
Want dit is dus Zoe .. ze doet alsof ze alles beter weet , verbetert mensen , zit te drammen, en probeert overal onderuit te komen , ze leest mensen de les ,maar kan zelf bijna niets
Walgelijke kut kleuter
Dat kan ik mij goed voorstellenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen![]()
Maar zonder dolle ik was verbaasd
idd, maar wie uit de loods gaat dat doen, ik zie niemand het doen?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
En overal bemoeit ze zich meeecht een naar kind die eens goed moet worden teruggefloten.
Die gebruikt haar ook als pion voor zijn grotere doel....quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
idd, maar wie uit de loods gaat dat doen, ik zie niemand het doen?
Zou hopen dat Ice haar weer eens goed op haar plaats zet, maar dan ook echt, zodat ze meteen haar 24 uur aanvraagt
Niemand spreekt haar daar niet op aan.. ik snap dat echt niet. Dat voorval met Isaac heeft ook niet veel indruk gemaakt want ze gaat gewoon door. Een paar dagen geleden waarschuwde hij haar weer dat ze normaal moest doen maar het lijkt niet te pakken.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hopen dat Ice haar weer eens goed op haar plaats zet, maar dan ook echt, zodat ze meteen haar 24 uur aanvraagt
Dan rest maar 1 ding, op de stip en naar huis sturenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand spreekt haar daar niet op aan.. ik snap dat echt niet. Dat voorval met Isaac heeft ook niet veel indruk gemaakt want ze gaat gewoon door. Een paar dagen geleden waarschuwde hij haar weer dat ze normaal moest doen maar het lijkt niet te pakken.
Nee , vorige week was een uitgelezen kans om haar eens goed aan te pakkenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Degenen die het wel doen (of deden) hebben het gewoon opgegeven. Valt ook niet mee te praten. Ze antwoordt altijd met iets als 'ja weet ik wel', of 'ja snap ik' om vervolgens gewoon weer hetzelfde te zeggen, waardoor ze gewoon weten dat ze het dus niet weet en/of snapt.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand spreekt haar daar niet op aan.. ik snap dat echt niet. Dat voorval met Isaac heeft ook niet veel indruk gemaakt want ze gaat gewoon door. Een paar dagen geleden waarschuwde hij haar weer dat ze normaal moest doen maar het lijkt niet te pakken.
Ja ik vind het echt ongelofelijkquote:Op woensdag 26 april 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het verlies van Kenzy lijkt er vandaag pas uit te komen......quote:Op woensdag 26 april 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe voelt zich weer vernederd , boos of onterecht bejegend
[ afbeelding ]
Nou ik heb geen verdriet gezien bij haarquote:Op woensdag 26 april 2023 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Het verlies van Kenzy lijkt er vandaag pas uit te komen......
Ik vind dat Mirthe in dit geval gelijk heeft. JW maakt mensen vaak belachelijk en deed dit net ook weer. Snap echt wel dat zij zich aan JW irriteert, nare man. Ik erger me ook regelmatig aan Mirthe, maar dit keer even nietquote:Op woensdag 26 april 2023 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik heb geen verdriet gezien bij haar
Mirthe is vooral boos en vindt dat mensen haar belachelijk maken
Ja , ze was net zo blij en enthousiast maar nu is ze boos en dat is de schuld van JW?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
Mirthe gaat haar nagels doen.. zij heeft het couplet er ook al goed ingestampt?
Dan moet ze er wat van zeggen .. duidelijker zijn en zeggen waar ze voor staat .quote:Op woensdag 26 april 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind dat Mirthe in dit geval gelijk heeft. JW maakt mensen vaak belachelijk en deed dit net ook weer. Snap echt wel dat zij zich aan JW irriteert, nare man. Ik erger me ook regelmatig aan Mirthe, maar dit keer even niet
Ze ziet er de laatste weken sowieso heel vlekkerig uitquote:Op woensdag 26 april 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
Heeft Zoë vandaag per ongeluk de make-up van Moraima gebruikt.. ze wordt met de dag donkerder.
JW heeft lelijk gedaan tegen haar.. achter haar rug zei hij zachtjes tegen Eric en Eunice dat ze altijd moeilijk doet en dat hoorde ze.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , ze was net zo blij en enthousiast maar nu is ze boos en dat is de schuld van JW?
Ze slaat echt door met al die lagen make-up.. elk uur smeert ze er een laag overheen.. ziet er echt niet meer uit. Nog ff en ze heeft ook een unibrow want ze worden steeds dikker en langer.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze ziet er de laatste weken sowieso heel vlekkerig uit
Vanochtend vroeg al.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
Durf t bijna niet te vragen, maar is de zoemer gegaan en moeten ze straks t wilhelmus zingen ofzo?
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
Durf t bijna niet te vragen, maar is de zoemer gegaan en moeten ze straks t wilhelmus zingen ofzo?
Er is gezegd als iemand het fout voordraagt er een joker ingezet mag worden die het dan mag probrerenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef Ebinas het volgende:
Bep geeft aan dat ze vooraf de joker in kunnen zetten en dat ze dat begrijpt.
Maar dan moet zij ze toch vooraf kennen, zegt ze tegen Ice
Is er geen briefing meer geweest?
Wendy stelde eerder 12 uur voor. Dat hebben ze niet gehaald(weet ik)
Maar daarna ook niets meer?
Da's wel onhandig.
Moet bep alleen 15 coupletten stampen
maar dat doet ze vaak toch ook?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
JW heeft lelijk gedaan tegen haar.. achter haar rug zei hij zachtjes tegen Eric en Eunice dat ze altijd moeilijk doet en dat hoorde ze.
Zoemer is idd gegaan. Ze hebben allemaal een couplet gekregen wat ze uit hun hoofd moeten kennen en voor moeten dragen behalve Zoë en Babette. Zij moeten alle coupletten kennen zodat als iemand het fout opnoemt of zingt zij het kunnen overnemen. 25 euro per goed couplet en 10 euro als Zoë of Babette het op moeten zeggen.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
Ah ok dank je.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is gezegd als iemand het fout voordraagt er een joker ingezet mag worden die het dan mag probreren
Wat Babette zegt klopt niet
zoequote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoemer is idd gegaan. Ze hebben allemaal een couplet gekregen wat ze uit hun hoofd moeten kennen en voor moeten dragen behalve Zoë en Babette. Zij moeten alle coupletten kennen zodat als iemand het fout opnoemt of zingt zij het kunnen overnemen. 25 euro per goed couplet en 10 euro als Zoë of Babette het op moeten zeggen.
Wat zei ze dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet het nu echt voor Mirthe opnemen, ze heeft helemaal gelijk over JW
Ik vind het ook overdreven want ze doet dit ook heel vaak, laatst nog over Jeff en dan zegt ze het ook niet in het gezicht.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar dat doet ze vaak toch ook?
Mirthe heeft het er altijd over dat ze niet tegen onrecht kan , trek dan je bek los .. wees duidelijk en laat zien waar je voor staat
Maar wat zei Eunice dan over wat JW zei?
Wat Eunice haar reactie was weet ik niet want ik heb het gesprek zelf niet gehoord.. alleen wat Mirthe er zelf over zei.
Want Eunice heeft daar ook een rol in , zeker mbt JW
Dan weet je de uitkomst al wel toch??quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die van de miniplaybackshow? Wilhelmus toch?
Ik vermoed ook, dat Zoe het hele repertoire van Lul Kleine kent. Met name de tekst van Drank en Drugs.quote:
Moet er wel bij zeggen dat ik het wel eens ben met het feit hoe ze JW beschrijft want hij is ook gewoon een oude klagende man die alles beter weet maar zelf heel vaak de opdracht niet haalt.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven want ze doet dit ook heel vaak, laatst nog over Jeff en dan zegt ze het ook niet in het gezicht.
Blijkbaar heeft ze dit al langer bij JW en roept nu tegen meerdere wat hij allemaal fout doet bij opdrachten en zelf niets kan en dat hij weg moet.
Ik heb niets met Mirthe en vind het ook een irritant raar kind. Van mij mag ze zelf heel snel de poort uit en naar Kenzy toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |