Weggaan en vervolgens weer terugkomen.quote:Op maandag 24 april 2023 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is ooit zelf weggegaan (met veel bombarie), en nu is hij weer terug (met veel bombarie)
Ik sta daar in principe helemaal los van.
Prima biertje, maar ik ben meer van de trippels.quote:Op maandag 24 april 2023 11:40 schreef Coco het volgende: [..] Er waren flink wat users bezopen afgelopen weekend. Maar hoe smaakte de Springtij?
quote:Op maandag 24 april 2023 11:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit dachten verschillende mensen al.
Misschien kun je je excuses aanbieden aan @:iteejer
@Taradoquote:Op maandag 24 april 2023 12:07 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm @:torado
dat wist ik niet. dan had hij beter gewoon weg kunnen blijven.
Eens.quote:Op maandag 24 april 2023 12:07 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm @:torado
dat wist ik niet. dan had hij beter gewoon weg kunnen blijven.
Zou hij opscheppen tegen zijn vriendin dat hij @HMFuckyouall heet op een forumpje. Dat is wel ontzettend stoer.quote:
Hoe gaat het met de verharde broodkruimels van Rebekka?quote:Op maandag 24 april 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Net m'n laptop opengeschroefd en al het stof uit de CPU-ventilator gehaald.
Nu kraakt het tussen m'n toetsen van alle chips en verharde broodkruimels die opnieuw moeten worden weggetikt.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak het gewoon schoon, smerig varken.quote:Op maandag 24 april 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Nu kraakt het tussen m'n toetsen van alle chips en verharde broodkruimels die opnieuw moeten worden weggetikt.
Hou je tyfusmuil, Alkmaarse boer.quote:Op maandag 24 april 2023 12:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maak het gewoon schoon, smerig varken.
Daarvoor moet je zo'n blazer kopen, is alles zo gepiept.quote:Op maandag 24 april 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Laag cijfer voor een boeiende docu.quote:Op maandag 24 april 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
MH370: The Plane That Disappeared(2023)6documentary158TV-1412Intan Othman, Jeff Wise, Danica WeeksMarch 8th, 2014, Malaysia Airlines Flight 370 disappeared from radar. 239 people went missing, a global investigation into this greatest mystery Despite reports, countless theories, and searches for evidence, nothing. What Are We Missing?Wel een tegenvaller dat je aan het einde nog niet weet waar dat ding gebleven is.6
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:Caland
Boeiende docu. Maar als ik de review eens review ( haha) dan is het toch wel een lang verhaal geworden. Sorry
Oh, je volgt geen nieuws?quote:Wel een tegenvaller dat je aan het einde nog niet weet waar dat ding gebleven is.
Ik vergat 'tikkeltje conspiracy' erbij te vermelden. Vandaar het lage cijferquote:Op maandag 24 april 2023 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laag cijfer voor een boeiende docu.
Uit zijn vorige post begreep ik dat hij liever in zijn eigen vuil zit, dan dat hij beweegt.quote:Op maandag 24 april 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daarvoor moet je zo'n blazer kopen, is alles zo gepiept.
[ afbeelding ]
Dit ga ik dus niet kijken, wat een kutfilm.quote:Op maandag 24 april 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
dat je aan het einde nog niet weet waar dat ding gebleven is
Ze weten nog steeds niet waar dat ding nou gebleven isquote:
Dat ding ligt toch ergens op de bodem van de Oceaan?quote:Op maandag 24 april 2023 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze weten nog steeds niet waar dat ding nou gebleven isDe officiële lezing wordt door menigeen in twijfel getrokken. En zelfs de officiële lezing geeft aan niet te weten waar het toestel is.
Ik hoopte er meer op dat je voor het bekijken van de docu al wist dat nog steeds niemand weet waar dat ding is gebleven, maar helaas.quote:Op maandag 24 april 2023 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze weten nog steeds niet waar dat ding nou gebleven isDe officiële lezing wordt door menigeen in twijfel getrokken. En zelfs de officiële lezing geeft aan niet te weten waar het toestel is.
Eén theorie suggereert dat het in de zuidelijke Indische oceaan ligt.quote:Op maandag 24 april 2023 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ding ligt toch ergens op de bodem van de Oceaan?
Dat zou kunnen, ik kom daar nooit.quote:Op maandag 24 april 2023 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ding ligt toch ergens op de bodem van de Oceaan?
Het was dan ook sarcasmequote:Op maandag 24 april 2023 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoopte er meer op dat je voor het bekijken van de docu al wist dat nog steeds niemand weet waar dat ding is gebleven, maar helaas.
Mooi, kan jij het Ajax topic in de gaten houden?quote:
Je vraagt nu wel heel veel van Drizzt he.quote:Op maandag 24 april 2023 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi, kan jij het Ajax topic in de gaten houden?
Ik ben naar de winkel.
leuk die roleplay!quote:Op maandag 24 april 2023 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi, kan jij het Ajax topic in de gaten houden?
Ik ben naar de winkel.
Ah joh steekt hij een sigaretje op, is hij weer rustig.quote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Je vraagt nu wel heel veel van Drizzt he.
Kolere, wat een troep.quote:Op maandag 24 april 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
Het escaleert volledig uit de hand in het ajaxtopic.
Wat een eisen zeg.quote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Als jullie mij mentionen voeg een aziatische vrouw toe in je post
Anders reageer ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door Malavita op 24-04-2023 14:28:11 ]quote:Op maandag 24 april 2023 14:25 schreef Sked het volgende:
@:Coco krijgt de wind van voren in het Ajax-topic.
Doe het lekker zelf ongelofelijk lui varken.quote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Anders reageer ik niet
Dan praten we niet meer met hem.quote:Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf ongelofelijk lui varken.
Wij zijn hier tegen pesten, meneer de FA.quote:Op maandag 24 april 2023 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan praten we niet meer met hem.
Probleem opgelost.
Dat lijkt me een kleine moeitequote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Anders reageer ik niet
Daar heb je helemaal gelijk in. Mijn excuses.quote:Op maandag 24 april 2023 15:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij zijn hier tegen pesten, meneer de FA.
@onlogischquote:Op maandag 24 april 2023 15:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij zijn hier tegen pesten, meneer de FA.
Ga je hier ook heen?quote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Anders reageer ik niet
Ik kan altijd op jou rekenen René zo blijkt maar weerquote:Op maandag 24 april 2023 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me een kleine moeite
Jammer dat Sked en Scrummie zo moeilijk lopen te doen
[ afbeelding ]
Misschien kan je dit soort bagger voortaan beter via DM delenquote:
Ik ga eens kijkenquote:Op maandag 24 april 2023 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je hier ook heen?
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Krijg jij eens even heel gauw een ingegroeide teennagel.quote:Op maandag 24 april 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je dit soort bagger voortaan beter via DM delen
is dit de nieuwe policy?quote:Op maandag 24 april 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, slechts een persoonlijke suggestiequote:
dit geloof ik nietquote:Op maandag 24 april 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, slechts een persoonlijke suggestie
Naast FA ben ik ook gewoon een mens van vlees en bloed met gevoelens
Wat voor gevoelens roepen Emotive Vibrations bij jou op?quote:Op maandag 24 april 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, slechts een persoonlijke suggestie
Naast FA ben ik ook gewoon een mens van vlees en bloed met gevoelens
Ongekend pareltjequote:
Ja, bekijk het maarquote:Op maandag 24 april 2023 15:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik had @:coco ook nog even moeten taggen.
Tief eens op idiootquote:Op maandag 24 april 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
wat een leuken muziekquote:
Ik kan je verzekeren dat mensen van vlees en bloed zijn en gevoelens hebben. Het is een fundamenteel kenmerk van wat het betekent om mens te zijn. We hebben allemaal emoties, van vreugde en geluk tot verdriet en pijn, en deze gevoelens zijn wat ons verbindt als menselijke wezens. Bovendien is het duidelijk dat ik als persoon in staat ben om te communiceren en te reageren op deze situatie, wat nogmaals aantoont dat ik inderdaad een mens ben.quote:
ik geloof ditquote:Op maandag 24 april 2023 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat mensen van vlees en bloed zijn en gevoelens hebben. Het is een fundamenteel kenmerk van wat het betekent om mens te zijn. We hebben allemaal emoties, van vreugde en geluk tot verdriet en pijn, en deze gevoelens zijn wat ons verbindt als menselijke wezens. Bovendien is het duidelijk dat ik als persoon in staat ben om te communiceren en te reageren op deze situatie, wat nogmaals aantoont dat ik inderdaad een mens ben.
hey vriendquote:Op maandag 24 april 2023 15:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Actie reactie maat
Doe enkel wat hij verlangt
@GGMM is een graag geziene gast hier. Als je nog meer van dit soort gedrag tentoonspreidt ben ik genoodzaakt maatregelen (lees ; je te noten) te nemen.quote:Op maandag 24 april 2023 15:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Actie reactie maat
Doe enkel wat hij verlangt
Daar zal scrup wel van onder de indruk zijnquote:Op maandag 24 april 2023 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is een graag geziene gast hier. Als je nog meer van dit soort gedrag tentoonspreidt ben ik genoodzaakt maatregelen (lees ; je te noten) te nemen.
quote:Op maandag 24 april 2023 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is een graag geziene gast hier.
Hij kan niet zeggen dat ik hem niet gewaarschuwd hebquote:Op maandag 24 april 2023 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zal scrup wel van onder de indruk zijn
Amateurisme.quote:Op maandag 24 april 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Niek was voor zijn doen wel erg lang weg dit keer. Meer dan een jaar.
Kom maar op!quote:Op maandag 24 april 2023 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is een graag geziene gast hier. Als je nog meer van dit soort gedrag tentoonspreidt ben ik genoodzaakt maatregelen (lees ; je te noten) te nemen.
Bedankt maatquote:Op maandag 24 april 2023 16:00 schreef GGMM het volgende:
Laten we voorzichtig omgaan met Scrup en Niek
Straks zijn ze weer maanden weg
@tong80 vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 24 april 2023 16:00 schreef GGMM het volgende:
Laten we voorzichtig omgaan met Scrup en Niek
Straks zijn ze weer maanden weg
Hij had geen Aziatische vrouw in zijn postquote:Op maandag 24 april 2023 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grimmig sfeertje maatje, niet echt nodig op deze maandagmiddag.
ls users mij mentionen bedoel ikquote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij had geen Aziatische vrouw in zijn post
Waarschijnlijk was @DonRaja er ook bij, die kan dit soort ludieke acties altijd wel waarderen.quote:
quote:De activisten hielden een soort spandoeken omhoog en riepen ING op te stoppen met het ‘financieren van de klimaatcrisis’. Ook stampten ze met hun voeten op de vloer en werd meermaals een lied gezongen over dat ‘fossiel echt niet meer kan'.
Ik vind dit behoorlijk selectief.quote:Op maandag 24 april 2023 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gedraagt je maar gewoon en lever een positieve bijdrage aan FOK! (@:tong80)
Dan hangt er vanafquote:Op maandag 24 april 2023 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar niet voor users die je quoten? (Je reageert nu op fetx vandaar mijn vraag)
Ik neem het mee als feedbackquote:Op maandag 24 april 2023 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar erg verwarrend.
De Nederlandse versie was maar lullig in vergelijking met deze.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm Je hebt bijvoorbeeld users die ik iets gun om het zo te verwoorden, daar reageer ik dan liever niet op
Dat is verrekte vaak zo met Nederlandse versies.quote:Op maandag 24 april 2023 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Nederlandse versie was maar lullig in vergelijking met deze.
Raar dat ze hem nooit FA hebben gemaaktquote:Op maandag 24 april 2023 16:17 schreef fetX het volgende:
@:kingroland zet grote stappen in de heersende ‘directe’ feedbackcultuur op FOK!
Zou hem helpen om carrière te maken bij de Big Four.quote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Raar dat ze hem nooit FA hebben gemaakt
Kijk uit dat je dat niet aangrijpt om niet meer te wreken.quote:Op maandag 24 april 2023 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom er wel (heb ik van andere gehoord)
Dankjewel Renequote:Op maandag 24 april 2023 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit dat je dat niet aangrijpt om niet meer te wreken.
Mensen die hard werken komen ver
(Maar ik heb er alle vertrouwen in dat jij bij deze mensen hoort)
[ afbeelding ]
Hij had jou ook hoog zitten (heb ik van anderen gehoord).quote:Op maandag 24 april 2023 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Na het lezen van al dat gedoe met de FC mis ik paxcon
begin zelf danquote:Op maandag 24 april 2023 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Over vbl feedback gesproken lees ik alleen maar negatieve feedback en bijna nooit positieve feedback
Mag wel eens positiever
) dat staat echt nietquote:Op maandag 24 april 2023 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Bedankt voor je toelichting
(Deze post behoeft geen reactie, maar puur om jou een plezier te doen:
[ afbeelding ])
Tweede keer doe je het andersquote:Op maandag 24 april 2023 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hele tekst staat tussen haakjes, mokerdom varken
Was meer gericht naar anderen, al die negativiteit elke keer, is het leven dan voor dat soort users nou zo zuur dat ze het een sport van maken om steeds te bashen? Kan haast niet goed zijn voor je gezondheidquote:
quote:De twee zonen van Arjen Robben gaan volgend seizoen in de jeugdopleiding van FC Groningen spelen, meldt de club maandag. Luka Robben stroomt in het onder 16-elftal in en Kai Robben gaat in het onder 12-elftal van de Groningers spelen.
chatgpt geeft al beter advies aan huidige werknemers van de big 4quote:Op maandag 24 april 2023 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Maar is meer een advies (toevallig het gebied waar ik carriere in wil maken)
@:atypisch
Jij bent fan he van chatgptquote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
chatgpt geeft al beter advies aan huidige werknemers van de big 4
Zal allemaal wel loslopenquote:Op maandag 24 april 2023 16:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet wel
anders ben ik over 2 jaar mijn werk kwijt aan gen z, die er wel mee om kunnen gaan
onzinquote:Op maandag 24 april 2023 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal allemaal wel loslopen
Jij riep 2 jaar geleden ook dat over 2 jaar al het geld vervangen zou zijn door crypomuntjes
Ik vind het ook wel grappig.quote:
Ik moet het nog drie weken doen zonder koken, dus sushiquote:Op maandag 24 april 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv (aardappels, rode kool, karbonade).
Ik doe dat ook (aardappels, broccoli, schnitzel)quote:Op maandag 24 april 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv (aardappels, rode kool, karbonade).
linguine met mossels en garnalenquote:Op maandag 24 april 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 24 april 2023 17:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet het nog drie weken doen zonder koken, dus sushi
Kijken nog even, hou je op de hoogte (of niet).quote:Op maandag 24 april 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
gore kebab bij alexanderplatzquote:Op maandag 24 april 2023 17:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijken nog even, hou je op de hoogte (of niet).
Nee, dat is kut.quote:Op maandag 24 april 2023 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan makkelijk met één hand koken
Je eet maar gewoon gezond
Waarom?quote:Op maandag 24 april 2023 17:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet het nog drie weken doen zonder koken, dus sushi
Dat is hemels voer.quote:
Dat is het overwegen waard.quote:Op maandag 24 april 2023 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je geen slowcooker? hoef je niks voor te doen behalve alles erin gooien
O ja, natuurlijk. Zelfs een pizza uit de oven halen is dan vrij lastig.quote:
En ongezonder dan sushi bestellenquote:Op maandag 24 april 2023 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, natuurlijk. Zelfs een pizza uit de oven halen is dan vrij lastig.
een mooie damequote:Op maandag 24 april 2023 17:41 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland graag jouw deskundige mening over Lisa.
[ twitter ]
Waarom staat Mark van Bommel op de foto bij de zoons van Robben?quote:Op maandag 24 april 2023 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Zoons Grote Vier hopen in voetsporen van hun vaders te treden........
Dat mokkel van Stengs vind ik maar lelijk eigenlijkquote:
Andijviestamppot met kaas en gehaktballenquote:Op maandag 24 april 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga weg ik heb het al zwaar genoegquote:Op maandag 24 april 2023 18:27 schreef GGMM het volgende:
Het is een maaltijdsalade geworden
@:drizzt @:sked
Eentje die je gewoon met één hand kan eten
Weer hollekieswerk voor de hardwerkende FA @RamboDirkquote:Op maandag 24 april 2023 18:27 schreef GGMM het volgende:
Het is een maaltijdsalade geworden
@:drizzt @:sked
Eentje die je gewoon met één hand kan eten
Raar volk is dat.quote:Op maandag 24 april 2023 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn users die geen pasta lusten
Wiequote:Op maandag 24 april 2023 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@JR-Style-93quote:Op maandag 24 april 2023 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze schijnen wel van walgelijke tosti combinaties te houden
Snap ik wel hoor als je de standaard Nederlandse versie met een pot tomatensaus en gehakt variant gewend bent.quote:Op maandag 24 april 2023 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind jou echt liefquote:Op maandag 24 april 2023 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor als je de standaard Nederlandse versie met een pot tomatensaus en gehakt variant gewend bent.
‘Pasta rood’quote:Op maandag 24 april 2023 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor als je de standaard Nederlandse versie met een pot tomatensaus en gehakt variant gewend bent.
Erg leuk.quote:
Wederom weer totaal niet hoe de dingen gegaan zijn, maar oké.quote:Op maandag 24 april 2023 11:37 schreef GGMM het volgende: [..] Die is ooit zelf weggegaan (met veel bombarie), en nu is hij weer terug (met veel bombarie) Ik sta daar in principe helemaal los van.
Hoi Jojo!quote:
Doe ze de groetjes in de SC van WZVquote:
Hoezo niet? Je zet een like of je doet het niet.quote:Op maandag 24 april 2023 20:23 schreef Bezsen het volgende:
Het like systeem van FOK! is mij nog niet geheel duidelijk.
het is een beetje een waardeloze feature, ze moeten ze monetizenquote:Op maandag 24 april 2023 20:23 schreef Bezsen het volgende:
Het like systeem van FOK! is mij nog niet geheel duidelijk.
Moeten is een groot woord, ik zit tussen modules in. Ik heb vrij recent m'n 2e gehaaldquote:
Wat goed! Waarvoor?quote:Op maandag 24 april 2023 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, ik zit tussen modules in. Ik heb vrij recent m'n 2e gehaald
Heb van het weekend al wel behoorlijk wat doorgelezen maar de eerste les begint volgende maand pas.
De laatste keer wel!quote:Op maandag 24 april 2023 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ik na 23.00 wel altijd post?
Ik heb dan nog vakantie.quote:Op maandag 24 april 2023 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, ik zit tussen modules in. Ik heb vrij recent m'n 2e gehaald
Heb van het weekend al wel behoorlijk wat doorgelezen maar de eerste les begint volgende maand pas.
Hopsaaa!quote:Op maandag 24 april 2023 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De laatste keer wel!
Goedenavond schoonste van het oosten.
quote:Op maandag 24 april 2023 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hopsaaa!
Ik zat vanochtend in een indoor speeltuin. Heftig altijd wel hoor.
Ik wilde na een paar uur weggaan en m’n dochter bleef hoog in zo’n klimtoren zitten: ‘ik kom niet!!!’
Shane Kluivert had het Sportjournaal gehaald met de meest onsportieve actie in tijden.quote:
FC Updatequote:Opvallend, merkwaardig, onsportief. Er zijn veel woorden die geplakt kunnen worden op de actie die zou gaan leiden tot een doelpunt van Shane Kluivert, zoon van Patrick en broertje van Justin, in de wedstrijd tussen de U16 van FC Barcelona en de leeftijdsgenoten van Crystal Palace. De talenten van FC Barcelona faketen een blessure om vervolgens te profiteren van het feit dat de tegenstander naar de kant was geroepen om snel wat dingen te bespreken.
Na bijna 25 minuten spelen tijdens de ontmoeting tussen de U16’s van Barcelona en Palace, die elkaar een paar dagen geleden troffen in het teken van de MICFootball 2023, stond de ‘geblesseerde’ nummer 3 van Barcelona opeens vliegensvlug op. De verdediger was kort daarvoor onderuit gehaald door een speler van Palace, die daarvoor een gele kaart kreeg. Er moest verzorging aan te pas komen, maar er was eigenlijk helemaal niets aan de hand. Dat bleek wel uit het feit dat hij vliegensvlug weer op beide benen stond.
Op dat moment stonden de spelers van Palace nog langs de kant om wat dingen door te nemen met de technische staf. Barcelona maakte daarvan gebruik door het spel snel te hervatten, zonder Palace de kans te geven terug binnen de lijnen te komen. Heel onsportief natuurlijk, maar de scheidsrechter leek het allemaal wel prima te vinden. Hij vond het blijkbaar niet nodig om de spelers van Palace eerst te attenderen op het feit dat het spel hervat zou worden. Shane Kluivert kon daardoor recht op het lege doel af, zonder tegenstander voor zich, en tikte de bal uiteindelijk in het net. Kluivert en zijn teamgenoten vierden het doelpunt vervolgens ook nog alsof het de normaalste gang van zaken was. Uiterst bijzonder…
Prima acceleratie, daar gaan we nog veel plezier aan belevenquote:Op maandag 24 april 2023 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Shane Kluivert had het Sportjournaal gehaald met de meest onsportieve actie in tijden.
[ twitter ]
[..]
FC Update
Voor watquote:Op maandag 24 april 2023 20:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
[..]
En daarna loop je naar de koelkast zeker
Fijnquote:Op maandag 24 april 2023 21:01 schreef GGMM het volgende:
Zo'n matige comeback had ik niet verwacht.
Ik sluit af.
Stukje lactoseintolerantiequote:Op maandag 24 april 2023 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen melk dan moet ik telkens schijten
heb je al eens verse melk geprobeerd ipv gepasteuriseerdquote:Op maandag 24 april 2023 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik viel een keer later in tijdens een jeugdwedstrijd omdat ik nog op de pot zat na het nuttigen van een heel pak melkquote:Op maandag 24 april 2023 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij wel eens moedermelk geprobeerd?quote:Op maandag 24 april 2023 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je al eens verse melk geprobeerd ipv gepasteuriseerd
jaquote:Op maandag 24 april 2023 21:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
heb jij wel eens moedermelk geprobeerd?
dit is niet iets om trots op te zijnquote:Op maandag 24 april 2023 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik viel een keer later in tijdens een jeugdwedstrijd omdat ik nog op de pot zat na het nuttigen van een heel pak melk
Wel gewonnen uiteraard
oquote:Op maandag 24 april 2023 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
wel al jaren geleden, toen was ik net geboren geloof ik
wat is verse melkquote:Op maandag 24 april 2023 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je al eens verse melk geprobeerd ipv gepasteuriseerd
dus als jij niet mee deed konden ze winnenquote:Op maandag 24 april 2023 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik viel een keer later in tijdens een jeugdwedstrijd omdat ik nog op de pot zat na het nuttigen van een heel pak melk
Wel gewonnen uiteraard
Eerste 10 min gemist ofzo, vanaf toen liep het weer op rolletjesquote:Op maandag 24 april 2023 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus als jij niet mee deed konden ze winnen
ik vond het toch leuker toen hij op drunk crusades ging op doordeweekse dagenquote:
Weinig leuke topics meer vriendquote:Op maandag 24 april 2023 21:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond het toch leuker toen hij op drunk crusades ging op doordeweekse dagen
het is nu nog wat tam
Ik heb ook JanCeesGOD gestemdquote:Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
JanCees
Hem kon ik samen met Douplepain eerlijk treiteren over Cristiano
Ik haat jou.quote:Op maandag 24 april 2023 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was @:DonRaja er ook bij, die kan dit soort ludieke acties altijd wel waarderen.
[..]
Denk wel terecht.quote:Op maandag 24 april 2023 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja heftig he
ik word nog steeds gepest door ggmm
Ben je paars? Ik maak geen onderscheid in kleur.quote:Op maandag 24 april 2023 20:52 schreef Sked het volgende:
@:Jojoortje wat vind jij van mijn nieuwe kleurtje
Ik doe m'n best.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 21:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Weet ik toch maatje
Helaas zijn de mods hier nogal anti kwaliteit
hoe doet charles hetquote:Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef Bezsen het volgende:
Ik stel voor:
Discussies over monarchie
Discussies over ethische kwesties
Discussies tegen de (r)overheid
Discussies over vaccinatie
that's what she saidquote:Op maandag 24 april 2023 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Paars heb ik al gehad, nu ben ik donkerblauw
open jij eens een topic over de monarchie tongquote:
Heks, daarnet zei je nog dat je zwarten vies vindt.quote:Op maandag 24 april 2023 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je paars? Ik maak geen onderscheid in kleur.
quote:Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef Bezsen het volgende:
Ik stel voor:
Discussies over monarchie
Discussies over ethische kwesties
Discussies tegen de (r)overheid
Discussies over vaccinatie
Dit lijkt me duidelijk.quote:
ziedend zijn zequote:Op maandag 24 april 2023 20:56 schreef Tjacka het volgende:
nieuwe kale en Kokkie is uit
@:psvcl @:de_boswachter @:klaasweetalles @:hmfuckyouall @:caland
Wat een bende is het toch met die Oranjes! Ze kosten ons klauwen met geld, terwijl ze eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde hebben. Het koningshuis is een anachronistisch instituut dat eigenlijk alleen nog bestaat vanwege de nostalgie van een klein groepje conservatievelingen. Maar toch, ondanks alle ellende die ons koningshuis met zich meebrengt, blijf ik een voorstander van de monarchie.quote:Op maandag 24 april 2023 21:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
open jij eens een topic over de monarchie tong
mijn input alvast, om mee te nemen: nederlandse koningshuis is pure aids, maar monarchie is wel een van de weinige wegen naar GEEN europese super staat
kun je meenemen
gr gr
je anus moeten scannen voordat je ergens wat mag eten antigenotquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je anus moeten scannen voordat je ergens wat mag eten anitgenot
de oranjes hebben amper een legitieme bloedlijn om mee te pronkenquote:Op maandag 24 april 2023 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een bende is het toch met die Oranjes! Ze kosten ons klauwen met geld, terwijl ze eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde hebben. Het koningshuis is een anachronistisch instituut dat eigenlijk alleen nog bestaat vanwege de nostalgie van een klein groepje conservatievelingen. Maar toch, ondanks alle ellende die ons koningshuis met zich meebrengt, blijf ik een voorstander van de monarchie.
Waarom dan? Nou, simpelweg omdat de monarchie een van de weinige wegen is naar GEEN Europese superstaat. Ik bedoel, kijk eens naar landen als Duitsland en Frankrijk. Die hebben al lang geen koningshuis meer, maar wat hebben ze ervoor teruggekregen? Juist ja, een Europese superstaat die zich steeds meer bemoeit met ons dagelijks leven. En dat willen we toch zeker niet?!
Als we de monarchie afschaffen, dan zijn we overgeleverd aan de EU en de Brusselse bureaucratie. Dan wordt onze nationale identiteit verkwanseld en worden we gedwongen om ons aan te passen aan de wensen van de Europese elite. Nee, dat is geen toekomst die ik voor Nederland zie.
Dus ja, het koningshuis is pure ellende. Maar toch blijf ik voorstander van de monarchie. Want als we die afschaffen, dan geven we de EU vrij spel om ons land over te nemen. En dat is nog veel ellendiger dan wat onze Oranjes ons ooit hebben aangedaan.
Het koningshuis zorgt ervoor dat we geen banenenruepubliek zijn gekkiequote:Op maandag 24 april 2023 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een bende is het toch met die Oranjes! Ze kosten ons klauwen met geld, terwijl ze eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde hebben. Het koningshuis is een anachronistisch instituut dat eigenlijk alleen nog bestaat vanwege de nostalgie van een klein groepje conservatievelingen. Maar toch, ondanks alle ellende die ons koningshuis met zich meebrengt, blijf ik een voorstander van de monarchie.
Waarom dan? Nou, simpelweg omdat de monarchie een van de weinige wegen is naar GEEN Europese superstaat. Ik bedoel, kijk eens naar landen als Duitsland en Frankrijk. Die hebben al lang geen koningshuis meer, maar wat hebben ze ervoor teruggekregen? Juist ja, een Europese superstaat die zich steeds meer bemoeit met ons dagelijks leven. En dat willen we toch zeker niet?!
Als we de monarchie afschaffen, dan zijn we overgeleverd aan de EU en de Brusselse bureaucratie. Dan wordt onze nationale identiteit verkwanseld en worden we gedwongen om ons aan te passen aan de wensen van de Europese elite. Nee, dat is geen toekomst die ik voor Nederland zie.
Dus ja, het koningshuis is pure ellende. Maar toch blijf ik voorstander van de monarchie. Want als we die afschaffen, dan geven we de EU vrij spel om ons land over te nemen. En dat is nog veel ellendiger dan wat onze Oranjes ons ooit hebben aangedaan.
Wat heeft Bill G. voor crimineels gedaan? (behalve Windows bedacht)quote:
als ze hun zorgplicht serieus namen allicht klaasquote:Op maandag 24 april 2023 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het koningshuis zorgt ervoor dat we geen banenenruepubliek zijn gekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |