begin zelf danquote:Op maandag 24 april 2023 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Over vbl feedback gesproken lees ik alleen maar negatieve feedback en bijna nooit positieve feedback
Mag wel eens positiever
) dat staat echt nietquote:Op maandag 24 april 2023 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Bedankt voor je toelichting
(Deze post behoeft geen reactie, maar puur om jou een plezier te doen:
[ afbeelding ])
Tweede keer doe je het andersquote:Op maandag 24 april 2023 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hele tekst staat tussen haakjes, mokerdom varken
Was meer gericht naar anderen, al die negativiteit elke keer, is het leven dan voor dat soort users nou zo zuur dat ze het een sport van maken om steeds te bashen? Kan haast niet goed zijn voor je gezondheidquote:
quote:De twee zonen van Arjen Robben gaan volgend seizoen in de jeugdopleiding van FC Groningen spelen, meldt de club maandag. Luka Robben stroomt in het onder 16-elftal in en Kai Robben gaat in het onder 12-elftal van de Groningers spelen.
chatgpt geeft al beter advies aan huidige werknemers van de big 4quote:Op maandag 24 april 2023 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Maar is meer een advies (toevallig het gebied waar ik carriere in wil maken)
@:atypisch
Jij bent fan he van chatgptquote:Op maandag 24 april 2023 16:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
chatgpt geeft al beter advies aan huidige werknemers van de big 4
Zal allemaal wel loslopenquote:Op maandag 24 april 2023 16:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet wel
anders ben ik over 2 jaar mijn werk kwijt aan gen z, die er wel mee om kunnen gaan
onzinquote:Op maandag 24 april 2023 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal allemaal wel loslopen
Jij riep 2 jaar geleden ook dat over 2 jaar al het geld vervangen zou zijn door crypomuntjes
Ik vind het ook wel grappig.quote:
Ik moet het nog drie weken doen zonder koken, dus sushiquote:Op maandag 24 april 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv (aardappels, rode kool, karbonade).
Ik doe dat ook (aardappels, broccoli, schnitzel)quote:Op maandag 24 april 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv (aardappels, rode kool, karbonade).
linguine met mossels en garnalenquote:Op maandag 24 april 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 24 april 2023 17:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet het nog drie weken doen zonder koken, dus sushi
Kijken nog even, hou je op de hoogte (of niet).quote:Op maandag 24 april 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
gore kebab bij alexanderplatzquote:Op maandag 24 april 2023 17:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijken nog even, hou je op de hoogte (of niet).
Nee, dat is kut.quote:Op maandag 24 april 2023 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan makkelijk met één hand koken
Je eet maar gewoon gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |