Ik neem het mee als feedbackquote:Op maandag 24 april 2023 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar erg verwarrend.
De Nederlandse versie was maar lullig in vergelijking met deze.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 24 april 2023 16:14 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm Je hebt bijvoorbeeld users die ik iets gun om het zo te verwoorden, daar reageer ik dan liever niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is verrekte vaak zo met Nederlandse versies.quote:Op maandag 24 april 2023 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Nederlandse versie was maar lullig in vergelijking met deze.
Raar dat ze hem nooit FA hebben gemaaktquote:Op maandag 24 april 2023 16:17 schreef fetX het volgende:
@:kingroland zet grote stappen in de heersende ‘directe’ feedbackcultuur op FOK!
Zou hem helpen om carrière te maken bij de Big Four.quote:Op maandag 24 april 2023 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Raar dat ze hem nooit FA hebben gemaakt
Kijk uit dat je dat niet aangrijpt om niet meer te wreken.quote:Op maandag 24 april 2023 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom er wel (heb ik van andere gehoord)
Dankjewel Renequote:Op maandag 24 april 2023 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit dat je dat niet aangrijpt om niet meer te wreken.
Mensen die hard werken komen ver
(Maar ik heb er alle vertrouwen in dat jij bij deze mensen hoort)
[ afbeelding ]
Hij had jou ook hoog zitten (heb ik van anderen gehoord).quote:Op maandag 24 april 2023 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Na het lezen van al dat gedoe met de FC mis ik paxcon
begin zelf danquote:Op maandag 24 april 2023 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Over vbl feedback gesproken lees ik alleen maar negatieve feedback en bijna nooit positieve feedback
Mag wel eens positiever
) dat staat echt nietquote:Op maandag 24 april 2023 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Bedankt voor je toelichting
(Deze post behoeft geen reactie, maar puur om jou een plezier te doen:
[ afbeelding ])
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |