Sorry hoor. Ik had lichte verbazing. Doe je nu alleen maar zo stoer omdat je grote vriend terug is?quote:
Ik plaag je maar een beetje. Ik weet dat je zo zelfverzekerd bent dat het je toch niets doetquote:Op maandag 24 april 2023 11:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Waarom pesten jullie mij eigenlijk zo
Het begint de laatste tijd wel op een bewuste actie te lijken.quote:Op maandag 24 april 2023 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik plaag je maar een beetje. Ik weet dat je zo zelfverzekerd bent dat het je toch niets doet
Bij Scrummie ben ik een stuk voorzichtiger
Je moet je bek houden.quote:Op maandag 24 april 2023 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik plaag je maar een beetje. Ik weet dat je zo zelfverzekerd bent dat het je toch niets doet
Bij Scrummie ben ik een stuk voorzichtiger
Als jij er last van ondervindt dan zal ik ermee stoppen.quote:Op maandag 24 april 2023 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het begint de laatste tijd wel op een bewuste actie te lijken.
Met dit weer waarschijnlijk wel, niet zo'n trek om m'n bier kouder te zien worden dan getapt.quote:Op maandag 24 april 2023 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ga jij ook koningsdag boycotten?
Nee hoor. Zou je wel kunnen uitleggen waarom jullie @HMFuckyouall hebben terug laten komen?quote:Op maandag 24 april 2023 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij er last van ondervindt dan zal ik ermee stoppen.
Had hij een ban dan? Ik dacht gewoon een terugkerende successupporter. Normaliter heb je dat eens in de 18 jaar dus dit is wel een verrassing.quote:Op maandag 24 april 2023 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou je wel kunnen uitleggen waarom jullie @:hmfuckyouall hebben terug laten komen?
Die is ooit zelf weggegaan (met veel bombarie), en nu is hij weer terug (met veel bombarie)quote:Op maandag 24 april 2023 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou je wel kunnen uitleggen waarom jullie @:hmfuckyouall hebben terug laten komen?
Er waren flink wat users bezopen afgelopen weekend.quote:Op maandag 24 april 2023 11:34 schreef Tjacka het volgende:
@:iteejer sorry voor gisteren. Ik was niet gestopt bij alleen een Texelse Springtij.
Waar was jij...quote:Op maandag 24 april 2023 11:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Er waren flink wat users bezopen afgelopen weekend.
Maar hoe smaakte de Springtij?
Maak van je hart geen moordkuil en deel deze mening gewoon.quote:Op maandag 24 april 2023 11:38 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die met veel bombarie weggaan, maar alsnog weer terugkeren.
Ik wil geen ban.quote:Op maandag 24 april 2023 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil en deel deze mening gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |