Doe het lekker zelf ongelofelijk lui varken.quote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Als jullie mij mentionen voeg een aziatische vrouw toe in je post
Anders reageer ik niet
Dan praten we niet meer met hem.quote:Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf ongelofelijk lui varken.
Wij zijn hier tegen pesten, meneer de FA.quote:Op maandag 24 april 2023 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan praten we niet meer met hem.
Probleem opgelost.
Dat lijkt me een kleine moeitequote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Anders reageer ik niet
Daar heb je helemaal gelijk in. Mijn excuses.quote:Op maandag 24 april 2023 15:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij zijn hier tegen pesten, meneer de FA.
@onlogischquote:Op maandag 24 april 2023 15:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij zijn hier tegen pesten, meneer de FA.
Ga je hier ook heen?quote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Anders reageer ik niet
Ik kan altijd op jou rekenen René zo blijkt maar weerquote:Op maandag 24 april 2023 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me een kleine moeite
Jammer dat Sked en Scrummie zo moeilijk lopen te doen
[ afbeelding ]
Misschien kan je dit soort bagger voortaan beter via DM delenquote:
Ik ga eens kijkenquote:Op maandag 24 april 2023 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je hier ook heen?
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Krijg jij eens even heel gauw een ingegroeide teennagel.quote:Op maandag 24 april 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je dit soort bagger voortaan beter via DM delen
is dit de nieuwe policy?quote:Op maandag 24 april 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, slechts een persoonlijke suggestiequote:
dit geloof ik nietquote:Op maandag 24 april 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, slechts een persoonlijke suggestie
Naast FA ben ik ook gewoon een mens van vlees en bloed met gevoelens
Wat voor gevoelens roepen Emotive Vibrations bij jou op?quote:Op maandag 24 april 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, slechts een persoonlijke suggestie
Naast FA ben ik ook gewoon een mens van vlees en bloed met gevoelens
Ongekend pareltjequote:
Ja, bekijk het maarquote:Op maandag 24 april 2023 15:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik had @:coco ook nog even moeten taggen.
Tief eens op idiootquote:Op maandag 24 april 2023 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
wat een leuken muziekquote:
Ik kan je verzekeren dat mensen van vlees en bloed zijn en gevoelens hebben. Het is een fundamenteel kenmerk van wat het betekent om mens te zijn. We hebben allemaal emoties, van vreugde en geluk tot verdriet en pijn, en deze gevoelens zijn wat ons verbindt als menselijke wezens. Bovendien is het duidelijk dat ik als persoon in staat ben om te communiceren en te reageren op deze situatie, wat nogmaals aantoont dat ik inderdaad een mens ben.quote:
ik geloof ditquote:Op maandag 24 april 2023 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat mensen van vlees en bloed zijn en gevoelens hebben. Het is een fundamenteel kenmerk van wat het betekent om mens te zijn. We hebben allemaal emoties, van vreugde en geluk tot verdriet en pijn, en deze gevoelens zijn wat ons verbindt als menselijke wezens. Bovendien is het duidelijk dat ik als persoon in staat ben om te communiceren en te reageren op deze situatie, wat nogmaals aantoont dat ik inderdaad een mens ben.
hey vriendquote:Op maandag 24 april 2023 15:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Actie reactie maat
Doe enkel wat hij verlangt
@GGMM is een graag geziene gast hier. Als je nog meer van dit soort gedrag tentoonspreidt ben ik genoodzaakt maatregelen (lees ; je te noten) te nemen.quote:Op maandag 24 april 2023 15:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Actie reactie maat
Doe enkel wat hij verlangt
Daar zal scrup wel van onder de indruk zijnquote:Op maandag 24 april 2023 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is een graag geziene gast hier. Als je nog meer van dit soort gedrag tentoonspreidt ben ik genoodzaakt maatregelen (lees ; je te noten) te nemen.
quote:Op maandag 24 april 2023 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is een graag geziene gast hier.
Hij kan niet zeggen dat ik hem niet gewaarschuwd hebquote:Op maandag 24 april 2023 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zal scrup wel van onder de indruk zijn
Amateurisme.quote:Op maandag 24 april 2023 16:01 schreef onlogisch het volgende:
Niek was voor zijn doen wel erg lang weg dit keer. Meer dan een jaar.
Kom maar op!quote:Op maandag 24 april 2023 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is een graag geziene gast hier. Als je nog meer van dit soort gedrag tentoonspreidt ben ik genoodzaakt maatregelen (lees ; je te noten) te nemen.
Bedankt maatquote:Op maandag 24 april 2023 16:00 schreef GGMM het volgende:
Laten we voorzichtig omgaan met Scrup en Niek
Straks zijn ze weer maanden weg
@tong80 vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 24 april 2023 16:00 schreef GGMM het volgende:
Laten we voorzichtig omgaan met Scrup en Niek
Straks zijn ze weer maanden weg
Hij had geen Aziatische vrouw in zijn postquote:Op maandag 24 april 2023 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grimmig sfeertje maatje, niet echt nodig op deze maandagmiddag.
ls users mij mentionen bedoel ikquote:Op maandag 24 april 2023 16:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij had geen Aziatische vrouw in zijn post
Waarschijnlijk was @DonRaja er ook bij, die kan dit soort ludieke acties altijd wel waarderen.quote:
quote:De activisten hielden een soort spandoeken omhoog en riepen ING op te stoppen met het ‘financieren van de klimaatcrisis’. Ook stampten ze met hun voeten op de vloer en werd meermaals een lied gezongen over dat ‘fossiel echt niet meer kan'.
Ik vind dit behoorlijk selectief.quote:Op maandag 24 april 2023 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gedraagt je maar gewoon en lever een positieve bijdrage aan FOK! (@:tong80)
Dan hangt er vanafquote:Op maandag 24 april 2023 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar niet voor users die je quoten? (Je reageert nu op fetx vandaar mijn vraag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |