Denk wel terecht.quote:Op maandag 24 april 2023 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja heftig he
ik word nog steeds gepest door ggmm
Ben je paars? Ik maak geen onderscheid in kleur.quote:Op maandag 24 april 2023 20:52 schreef Sked het volgende:
@:Jojoortje wat vind jij van mijn nieuwe kleurtje
Ik doe m'n best.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 21:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Weet ik toch maatje
Helaas zijn de mods hier nogal anti kwaliteit
hoe doet charles hetquote:Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef Bezsen het volgende:
Ik stel voor:
Discussies over monarchie
Discussies over ethische kwesties
Discussies tegen de (r)overheid
Discussies over vaccinatie
that's what she saidquote:Op maandag 24 april 2023 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Paars heb ik al gehad, nu ben ik donkerblauw
open jij eens een topic over de monarchie tongquote:
Heks, daarnet zei je nog dat je zwarten vies vindt.quote:Op maandag 24 april 2023 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je paars? Ik maak geen onderscheid in kleur.
quote:Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef Bezsen het volgende:
Ik stel voor:
Discussies over monarchie
Discussies over ethische kwesties
Discussies tegen de (r)overheid
Discussies over vaccinatie
Dit lijkt me duidelijk.quote:
ziedend zijn zequote:Op maandag 24 april 2023 20:56 schreef Tjacka het volgende:
nieuwe kale en Kokkie is uit
@:psvcl @:de_boswachter @:klaasweetalles @:hmfuckyouall @:caland
Wat een bende is het toch met die Oranjes! Ze kosten ons klauwen met geld, terwijl ze eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde hebben. Het koningshuis is een anachronistisch instituut dat eigenlijk alleen nog bestaat vanwege de nostalgie van een klein groepje conservatievelingen. Maar toch, ondanks alle ellende die ons koningshuis met zich meebrengt, blijf ik een voorstander van de monarchie.quote:Op maandag 24 april 2023 21:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
open jij eens een topic over de monarchie tong
mijn input alvast, om mee te nemen: nederlandse koningshuis is pure aids, maar monarchie is wel een van de weinige wegen naar GEEN europese super staat
kun je meenemen
gr gr
je anus moeten scannen voordat je ergens wat mag eten antigenotquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je anus moeten scannen voordat je ergens wat mag eten anitgenot
de oranjes hebben amper een legitieme bloedlijn om mee te pronkenquote:Op maandag 24 april 2023 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een bende is het toch met die Oranjes! Ze kosten ons klauwen met geld, terwijl ze eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde hebben. Het koningshuis is een anachronistisch instituut dat eigenlijk alleen nog bestaat vanwege de nostalgie van een klein groepje conservatievelingen. Maar toch, ondanks alle ellende die ons koningshuis met zich meebrengt, blijf ik een voorstander van de monarchie.
Waarom dan? Nou, simpelweg omdat de monarchie een van de weinige wegen is naar GEEN Europese superstaat. Ik bedoel, kijk eens naar landen als Duitsland en Frankrijk. Die hebben al lang geen koningshuis meer, maar wat hebben ze ervoor teruggekregen? Juist ja, een Europese superstaat die zich steeds meer bemoeit met ons dagelijks leven. En dat willen we toch zeker niet?!
Als we de monarchie afschaffen, dan zijn we overgeleverd aan de EU en de Brusselse bureaucratie. Dan wordt onze nationale identiteit verkwanseld en worden we gedwongen om ons aan te passen aan de wensen van de Europese elite. Nee, dat is geen toekomst die ik voor Nederland zie.
Dus ja, het koningshuis is pure ellende. Maar toch blijf ik voorstander van de monarchie. Want als we die afschaffen, dan geven we de EU vrij spel om ons land over te nemen. En dat is nog veel ellendiger dan wat onze Oranjes ons ooit hebben aangedaan.
Het koningshuis zorgt ervoor dat we geen banenenruepubliek zijn gekkiequote:Op maandag 24 april 2023 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een bende is het toch met die Oranjes! Ze kosten ons klauwen met geld, terwijl ze eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde hebben. Het koningshuis is een anachronistisch instituut dat eigenlijk alleen nog bestaat vanwege de nostalgie van een klein groepje conservatievelingen. Maar toch, ondanks alle ellende die ons koningshuis met zich meebrengt, blijf ik een voorstander van de monarchie.
Waarom dan? Nou, simpelweg omdat de monarchie een van de weinige wegen is naar GEEN Europese superstaat. Ik bedoel, kijk eens naar landen als Duitsland en Frankrijk. Die hebben al lang geen koningshuis meer, maar wat hebben ze ervoor teruggekregen? Juist ja, een Europese superstaat die zich steeds meer bemoeit met ons dagelijks leven. En dat willen we toch zeker niet?!
Als we de monarchie afschaffen, dan zijn we overgeleverd aan de EU en de Brusselse bureaucratie. Dan wordt onze nationale identiteit verkwanseld en worden we gedwongen om ons aan te passen aan de wensen van de Europese elite. Nee, dat is geen toekomst die ik voor Nederland zie.
Dus ja, het koningshuis is pure ellende. Maar toch blijf ik voorstander van de monarchie. Want als we die afschaffen, dan geven we de EU vrij spel om ons land over te nemen. En dat is nog veel ellendiger dan wat onze Oranjes ons ooit hebben aangedaan.
Wat heeft Bill G. voor crimineels gedaan? (behalve Windows bedacht)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |