Stukje lactoseintolerantiequote:Op maandag 24 april 2023 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen melk dan moet ik telkens schijten
heb je al eens verse melk geprobeerd ipv gepasteuriseerdquote:Op maandag 24 april 2023 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik viel een keer later in tijdens een jeugdwedstrijd omdat ik nog op de pot zat na het nuttigen van een heel pak melkquote:Op maandag 24 april 2023 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij wel eens moedermelk geprobeerd?quote:Op maandag 24 april 2023 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je al eens verse melk geprobeerd ipv gepasteuriseerd
jaquote:Op maandag 24 april 2023 21:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
heb jij wel eens moedermelk geprobeerd?
dit is niet iets om trots op te zijnquote:Op maandag 24 april 2023 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik viel een keer later in tijdens een jeugdwedstrijd omdat ik nog op de pot zat na het nuttigen van een heel pak melk
Wel gewonnen uiteraard
oquote:Op maandag 24 april 2023 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
wel al jaren geleden, toen was ik net geboren geloof ik
wat is verse melkquote:Op maandag 24 april 2023 21:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je al eens verse melk geprobeerd ipv gepasteuriseerd
dus als jij niet mee deed konden ze winnenquote:Op maandag 24 april 2023 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik viel een keer later in tijdens een jeugdwedstrijd omdat ik nog op de pot zat na het nuttigen van een heel pak melk
Wel gewonnen uiteraard
Eerste 10 min gemist ofzo, vanaf toen liep het weer op rolletjesquote:Op maandag 24 april 2023 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus als jij niet mee deed konden ze winnen
ik vond het toch leuker toen hij op drunk crusades ging op doordeweekse dagenquote:
Weinig leuke topics meer vriendquote:Op maandag 24 april 2023 21:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond het toch leuker toen hij op drunk crusades ging op doordeweekse dagen
het is nu nog wat tam
Ik heb ook JanCeesGOD gestemdquote:Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
JanCees
Hem kon ik samen met Douplepain eerlijk treiteren over Cristiano
Ik haat jou.quote:Op maandag 24 april 2023 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was @:DonRaja er ook bij, die kan dit soort ludieke acties altijd wel waarderen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |