Raar volk is dat.quote:Op maandag 24 april 2023 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn users die geen pasta lusten
Wiequote:Op maandag 24 april 2023 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@JR-Style-93quote:Op maandag 24 april 2023 19:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze schijnen wel van walgelijke tosti combinaties te houden
Snap ik wel hoor als je de standaard Nederlandse versie met een pot tomatensaus en gehakt variant gewend bent.quote:Op maandag 24 april 2023 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind jou echt liefquote:Op maandag 24 april 2023 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor als je de standaard Nederlandse versie met een pot tomatensaus en gehakt variant gewend bent.
‘Pasta rood’quote:Op maandag 24 april 2023 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor als je de standaard Nederlandse versie met een pot tomatensaus en gehakt variant gewend bent.
Erg leuk.quote:
Wederom weer totaal niet hoe de dingen gegaan zijn, maar oké.quote:Op maandag 24 april 2023 11:37 schreef GGMM het volgende: [..] Die is ooit zelf weggegaan (met veel bombarie), en nu is hij weer terug (met veel bombarie) Ik sta daar in principe helemaal los van.
Hoi Jojo!quote:
Doe ze de groetjes in de SC van WZVquote:
Hoezo niet? Je zet een like of je doet het niet.quote:Op maandag 24 april 2023 20:23 schreef Bezsen het volgende:
Het like systeem van FOK! is mij nog niet geheel duidelijk.
het is een beetje een waardeloze feature, ze moeten ze monetizenquote:Op maandag 24 april 2023 20:23 schreef Bezsen het volgende:
Het like systeem van FOK! is mij nog niet geheel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |