Niet perse, maar als ik moet kiezen tussen 2 man die biljarten of een groep die met elkaar IHvH speelt is die keuze niet zo moeilijkquote:Op donderdag 20 april 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
of wij zitten te wachten op ik hou van holland
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik twijfel
maar zou kunnen vandaar TT
in apeldoorn is er een man die met ganzen door de stad loopt als fanfarequote:Op donderdag 20 april 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "Ganzen zijn goeie waakhonden"
Babs: "Ganzen hebben tanden"
Zoe: "Ganzen lopen mee in een fanfare"
Ik vind hun ganzen
Meen jequote:Op donderdag 20 april 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
in apeldoorn is er een man die met ganzen door de stad loopt als fanfare
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Meen je
Ik zal mijn zus vragen of zeis mee gaat lopen
wat een poep komt er uitquote:Op donderdag 20 april 2023 22:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik kijk bij het kaarten
Ff geen zin in Zoë
heeft ze het al eerder over gehad samen met bernquote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef greysbones het volgende:
Sas wil pleegouder worden
OMG
sorry maar echt niet hoor
Zoals ze nu te kaart zet met haar bitcherig gedrag, vloekgedrag etc..., denk niet dat ze er kans voor maakt. Pleegouder moet niet erger zijn dan het probleemkind wat je opneemt.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef greysbones het volgende:
OMG
heel verwarrend ditquote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef KinKiJan het volgende:
2e gele kaart Mexx
Zoe: "Toen zijn wij het (glas) op gaan ruimen met z'n tweeën en toen waren wij 1 seconde weg en toen was het gedaan, BAM kwam ze naar buiten rennen. Dus in die 2 seconden is er echt wat gebeurd."
Wendy: "Niemand weet het"
Zoe: "We zien het in augustus"
Sasha: "Als ze het op camera hebben"
Zoe: "Jawel want ik had gezegd van ja, ze kan niet opeens verdwijnen. Het is toch echt gebeurd?"
Babs: "Ik kan me niet voorstellen dat ze wat ze gezegd heeft, jullie weten wat ik bedoel, ook gaan uitzenden"
Zoe: "Ik denk het wel, want het is echt gebeurd, de livestream heeft wel alles gevolgd, dus ga je zeggen dat ze in de uitzending liegen terwijl de livestream alles heeft" (Och meisje toch)
Babs: "Ja, ze doen sommige dingen wel laten zien op de stream, maar dat is niet perse het kijkende publiek"
Zoe: "Nee dat snap ik, maar stel je voor ik kijk de stream en jij de aflevering kan ik jou dus appen"
Babs: "Dat heb ik dus gevraagd en daar hebben ze schijt aan."
Zoe: Nee dat snap ik, maar ik kan jou toch appen van 'weet je wat ik net op stream zag'?
Babs: "En dat komt ook naar buiten maar ze kiezen ervoor om in de afleveringen anders te benaderen, want je kan met die #metoo niet iemand zijn imago ten onrechte kapotmaken"
Zoe: "Ja maar ik bedoel te zeggen dat als de livestream het wel heeft gezien is dat wel bekend'
Sasha: "Ja dan is het dus wel bekend en weten ze dat het bullshit is"
Damn Zoe ... Ja dat snap ik <maar heb niet geluisterd en roep gewoon nog een keer hetzelfde>
Sas kan nu de wereld al niet aanquote:Op donderdag 20 april 2023 23:02 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zoals ze nu te kaart zet met haar bitcherig gedrag, vloekgedrag etc..., denk niet dat ze er kans voor maakt. Pleegouder moet niet erger zijn dan het probleemkind wat je opneemt.
Ik denk dat het beter is dat dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef greysbones het volgende:
OMG
sasha is mss totaal anders buiten dan in de loodsquote:Op donderdag 20 april 2023 23:02 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zoals ze nu te kaart zet met haar bitcherig gedrag, vloekgedrag etc..., denk niet dat ze er kans voor maakt. Pleegouder moet niet erger zijn dan het probleemkind wat je opneemt.
en hoe anders zou ze dan zijn?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
sasha is mss totaal anders buiten dan in de loods
Ik denk dat ze Mexx niet geloven en dat ze denken dat ze in de uitzendingen niet zomaar iemand (jw) valselijk laten beschuldigenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel verwarrend dit
beweert zoe nu dat JW wel Mexx bij de keel heeft gepakt of wat anders
if begrijp ik het verkeerd ?
er word nu toch maar gereageerd over hoe ze in de loods is , in de echte weten we niet hoe sasha is SNAPT U HETquote:Op donderdag 20 april 2023 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en hoe anders zou ze dan zijn?
..of je bent buiten een pokkenwijf en ineens dar het konijntje(we hebben inmiddels anders gezien)
..of je bent buiten het konijntje en ineens de fucking bitch, een soort van miraculeuze gedaante verandering..
ze is gewoon een heel raar, naar persoon met een aso grote bek, KLAAR!
Mexx was een grote praatjesmaakster.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Mexx niet geloven en dat ze denken dat ze in de uitzendingen niet zomaar iemand (jw) valselijk laten beschuldigen
NIET GAAN SCHREEUWEN TEGEN MIJ!!! in het echt zullen wij nooit weten hoe ze is, wij kunnen alleen haar beoordelen aan het feit hoe zij zich nu laat zien en horen. KLAAR!quote:Op donderdag 20 april 2023 23:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
er word nu toch maar gereageerd over hoe ze in de loods is , in de echte weten we niet hoe sasha is SNAPT U HET
u begon met schreeuwen , ieder zijn mening mag dat mssquote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
NIET GAAN SCHREEUWEN TEGEN MIJ!!! in het echt zullen wij nooit weten hoe ze is, wij kunnen alleen haar beoordelen aan het feit hoe zij zich nu laat zien en horen. KLAAR!
Dat mag maar ik begon niet met schreeuwen, met schreeuwen wordt bedoeld HOOFDLETTERS.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
u begon met schreeuwen , ieder zijn mening mag dat mss
Eigenlijk is alleszeggend dat gelijk na de opeenvolgende exits van eerst KimK en daarna Mexx de algehele sfeer binnen die muren in positieve zin omsloeg. Heel erg duidelijk waarneembaar toen vond ik. Zij waren vanwege hun valse karakter dominant voor de gevoelstemperatuur binnen zo'n kleine community. Moet je nagaan beiden niet eens geëlimineerd aangezien er amper eliminaties zijn. Het was echt serieus opvallend om te zien hoe twee van zulke weggestuurde feeksen de hele dynamiek binnen zo'n groep deden veranderen. En niet omdat ze er waren maar juist omdat ze er dus niet meer waren.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mexx was een grote praatjesmaakster.
Snap ook echt niet waarom Wendy er niet gewoon op een normale manier wat van zegt. Normaal heeft juist zij daar niet zoveel moeite mee. Kom op Wendy moven met die meidquote:Op donderdag 20 april 2023 23:47 schreef xsaskiax het volgende:
Het houdt niet op...... niet vanzelf......
Jeffrey zit boodschappen te bestellen met Wendy en wie bemoeit zich er weer mee..........spuit Zoë
Wat bezielt haar toch om zich vooral de laatste dagen met alles wat een manager doet te bemoeien.... of zij het voor het zeggen heeft....
Ze hangt overal met haar grote steekneus bovenop, zei vanmiddag ineens dat ze vond dat Wendy van die 'leuke' mailtjes schrijft....vooral de indeling vond ze zo leuk.....
Ik denk dat ze zich voorbereid op manager zijn, maar het zal haar niet helpenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:47 schreef xsaskiax het volgende:
Het houdt niet op...... niet vanzelf......
Jeffrey zit boodschappen te bestellen met Wendy en wie bemoeit zich er weer mee..........spuit Zoë
Wat bezielt haar toch om zich vooral de laatste dagen met alles wat een manager doet te bemoeien.... of zij het voor het zeggen heeft....
Ze hangt overal met haar grote steekneus bovenop, zei vanmiddag ineens dat ze vond dat Wendy van die 'leuke' mailtjes schrijft....vooral de indeling vond ze zo leuk.....
ik vind dat het vertrek van Wanda ook positief voor de sfeer is geweestquote:Op donderdag 20 april 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleszeggend dat gelijk na de opeenvolgende exits van eerst KimK en daarna Mexx de algehele sfeer binnen die muren in positieve zin omsloeg. Heel erg duidelijk waarneembaar toen vond ik. Zij waren vanwege hun valse karakter dominant voor de gevoelstemperatuur binnen zo'n kleine community. Moet je nagaan beiden niet eens geëlimineerd aangezien er amper eliminaties zijn. Het was echt serieus opvallend om te zien hoe twee van zulke weggestuurde feeksen de hele dynamiek binnen zo'n groep deden veranderen. En niet omdat ze er waren maar juist omdat ze er dus niet meer waren.
Is het ook. Japser weer iets meer mengen in de groep, maar begint nu met Sasha hetzelfde gedrag te vertonen als het begin met Wandaquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind dat het vertrek van Wanda ook positief voor de sfeer is geweest
Toneelhaakje...quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:03 schreef Shrien het volgende:
Jeff tegen Zowie: ik ben niet zo’n fan van de FEBO.
Zou dom van hem zijn, want wat ik meekreeg uit Wanda’s antwoorden op de socials wil zij Jappie best zien en kijken hoe t gaat (nu ze Ivor kwijt is) na z’n exitquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het ook. Japser weer iets meer mengen in de groep, maar begint nu met Sasha hetzelfde gedrag te vertonen als het begin met Wanda
Ik vind het wel leuk, om te kijken wat Bern ermee doet. Hij loopt al met de ziel onder de arm, maar blijft zijn mond houdenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:07 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Zou dom van hem zijn, want wat ik meekreeg uit Wanda’s antwoorden op de socials wil zij Jappie best zien en kijken hoe t gaat (nu ze Ivor kwijt is) na z’n exit
Haha ja ok true het wordt tijd dat hij of wat manser en zichtbaarder wordt of lekker huiswaarts keertquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, om te kijken wat Bern ermee doet. Hij loopt al met de ziel onder de arm, maar blijft zijn mond houden
klopt,maar heb een heel klein beetje zwak voor hem...hij doet het zelf..dat weet ik ,maar toch hij kiest de verkeerde mensen steedsquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha ja ok true het wordt tijd dat hij of wat manser en zichtbaarder wordt of lekker huiswaarts keert
Wie kiest hij naast Sasha? Ik vind het al lastig om te benoemen met wie hij verder echt wat heeft. Maybe was dat een beetje met Wanda maar veel verder kom ik nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt,maar heb een heel klein beetje zwak voor hem...hij doet het zelf..dat weet ik ,maar toch hij kiest de verkeerde mensen steeds
Voor zulke mensen heb ik geen zwak. van het begin af aan zat hij aan Sasha vastgeplakt en had amper contact met anderen en wilde geen geld uit geven uit de pot. altijd op rood, Nu wil meneer een viool, gaat nog steeds voor alles op rood, alleen niet voor zijn eigen viool. Zeer egoïstisch en vooral dom, hij is totaal door de mand gevallen bij mijquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt,maar heb een heel klein beetje zwak voor hem...hij doet het zelf..dat weet ik ,maar toch hij kiest de verkeerde mensen steeds
is ook zo,maar tochquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor zulke mensen heb ik geen zwak. van het begin af aan zat hij aan Sasha vastgeplakt en had amper contact met anderen en wilde geen geld uit geven uit de pot. altijd op rood, Nu wil meneer een viool, gaat nog steeds voor alles op rood, alleen niet voor zijn eigen viool. Zeer egoïstisch en vooral dom, hij is totaal door de mand gevallen bij mij
En morgen is alles weer anders. Niets is zeker in deze RLS, alleen dat het vreselijk boring isquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Erik verteld Babette dat ze niet meer op de nominatielijst staat, Erik ook niet meer bij groep Babette.
Ik begrijp dat het een spel is, maar dat je dat spel wilt spelen met een dombo als Zoe, dat begrijp ik dan weer niet. En ze gooit iedereen voor de bus, ook Wendy, al eerder in het spel. Eerder kon ik haar ngo redelijk hebben (voor GJ) maar vind het een nare manier van het spel spelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:55 schreef xsaskiax het volgende:
Dat Babette geen pijn in haar kaken heeft van het ouwedeuren..... echt niet normaal meer.
Ze heeft zich vandaag bij behoorlijk wat mensen geprobeerd in te likken, zichzelf veilig te stellen voor de komende nominatie.
Ik vraag me af hoeveel mensen ze eigenlijk onder/voor de bus gegooid heeft.... (de helft van wat ze zegt/fluistert versta je niet)
mss omdat ze Zoe kan overheersen en ze weet dat Zoe een stoker is en die positief over haar blijft praten tegen de andere groep.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het een spel is, maar dat je dat spel wilt spelen met een dombo als Zoe, dat begrijp ik dan weer niet. En ze gooit iedereen voor de bus, ook Wendy, al eerder in het spel. Eerder kon ik haar ngo redelijk hebben (voor GJ) maar vind het een nare manier van het spel spelen
Huh, loop jij achter, bij mij hebben ze het over het verdienspel van vanmiddagquote:
ja klopt, nu ook 2 slaapstreams. Jeff had het over de oempa loempa van vanmiddag en meteen SW. Daarvoor ging het over de verdienopdracht van vanmiddagquote:Op vrijdag 21 april 2023 01:25 schreef Thorelf het volgende:
hahaha vreemd ging naar andere stream en nu 2x slaap streams.....zag echt babette met erik net had niet in de gate dat het geen live meer was
Al haar gedragingen hebben niet eens met de eerstvolgende eliminatieronde te maken maar is een tactiek die ze al hanteert vanaf de start. Daar waar anderen in de keuken staan gaat zijzelf met, wie dan ook maar beschikbaar, terug naar zijn/haar kindertijd. Ze is daar heel bedreven in en dat is gewoonweg razendknap te noemen waarna diegene jou daarna (on)bewust dankbaar is. Daarnaast kun je met haar ongedwongen joviaal lullen en lachen dus krijg je een opeenstapeling van 'charmes'.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:55 schreef xsaskiax het volgende:
Dat Babette geen pijn in haar kaken heeft van het ouwedeuren..... echt niet normaal meer.
Ze heeft zich vandaag bij behoorlijk wat mensen geprobeerd in te likken, zichzelf veilig te stellen voor de komende nominatie.
Ik vraag me af hoeveel mensen ze eigenlijk onder/voor de bus gegooid heeft.... (de helft van wat ze zegt/fluistert versta je niet)
Ik vraag mij af hoe ze dat gaat doen als ze niet kan tellen. DIe komen dik in de minquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich voorbereid op manager zijn, maar het zal haar niet helpen
Alles kan veranderen, wat ze in het begin zeggen klopt op het moment van de eliminatie niet meerquote:Op vrijdag 21 april 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Er is weer een hoop geronsel voor de eliminatie...
Niet geinig waar Marciano en Babette mee bezig zijn...
Maar dit ga je natuurlijk steeds meer krijgen dat ze elkaar voor de bus gooien... er moet er 1 overblijven...
Goedemorgen....quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze dat gaat doen als ze niet kan tellen. DIe komen dik in de minals zij manager is
Ja inderdaad het wisselt constant...quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles kan veranderen, wat ze in het begin zeggen klopt op het moment van de eliminatie niet meer![]()
Marciano en Babette zijn beide achterbaks, maar dat zien we al langer.
IK ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaat doen en of ze hulp gaat accepteren.quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Haar handje wordt natuurlijk vast gehouden door Babette en Wendy... als ze het mocht worden.
Ze weet zelf denk ik ook wel dat ze het zonder hulp niet redt.... of ze vraagt Isaac...quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaat doen en of ze hulp gaat accepteren.
Dat kan ook nog, dat zie ik eerder gebeurenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze weet zelf denk ik ook wel dat ze het zonder hulp niet redt.... of ze vraagt Isaac...
Die kans is groot aanwezig...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, dat zie ik eerder gebeuren
Ben ook benieuwd waar het allemaal toe leidt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:07 schreef cinsan het volgende:
gdm![]()
zooi als manager gaat ramp, worden maar de big boss ice zal haar wel komen helpenen dat vind zooi alleen maar fijn , ze willen per se iemand van hun kant voor manager, hebben ze nog altijd overwicht en de macht.hoorde jef gisteren zeggen desnoods doen we trukje van vorige maand nog eens
babs weet niet waar die nee bezig is , wil mi van 2 walletjes eten
zijn precies meerde groepjes nu , team ice , team oudjes en co
Dan zit JW de hele dag op kantoor te geilen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:12 schreef engine het volgende:
Doe maar Euniceheeft ze ook geen tijd meer om jw de hele dag op te geilen.
Ik kan wel lachen om die twee hoe ze om elkaar heen draaien.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:12 schreef engine het volgende:
Doe maar Euniceheeft ze ook geen tijd meer om jw de hele dag op te geilen.
en zijn kratjes bier erdoor te drukkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zit JW de hele dag op kantoor te geilen...
Ik ook, kan de humor er wel van inzien...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om die twee hoe ze om elkaar heen draaien.
Hebben ze meteen een plekjequote:Op vrijdag 21 april 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zit JW de hele dag op kantoor te geilen...
Oh jawel maar hoef het ook niet de hele dag te zienquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om die twee hoe ze om elkaar heen draaien.
Ik weet niet of Eunice zo beïnvloedbaar is hoor....quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
en zijn kratjes bier erdoor te drukken
De laatste tijd helemaal...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:20 schreef engine het volgende:
JW is beetje de superster van de show geworden. Al maanden hele dagen op stream te volgen.
ik kan sws eunice moeilijk peilenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet of Eunice zo beïnvloedbaar is hoor....
Uurtje herrie maken en dan zijn ze er ook klaar meequote:Op vrijdag 21 april 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat de muziekinstrumenten straks binnenkomen.. ik denk dat je knettergek wordt van die takkeherrie...
en dan bern als zijn viool er is goed wat oefenen zodat er paar knallende hoofdpijn krijgenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Uurtje herrie maken en dan zijn ze er ook klaar mee
denk eerder saai dag , geen zoemer allichtquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☕️☕️
Ik ben gisteren te vroeg naar bed gegaan lees ik 😜
Vandaag zal er wel een hoop gebeuren want ik ben er vanmiddag niet.
Ik hoop het wel...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk....quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dan bern als zijn viool er is goed wat oefenen zodat er paar knallende hoofdpijn krijgen
ZIen we ook niet de hele dagquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
Oh jawel maar hoef het ook niet de hele dag te zien
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☕️☕️
Ik ben gisteren te vroeg naar bed gegaan lees ik 😜
Vandaag zal er wel een hoop gebeuren want ik ben er vanmiddag niet.
Dat vind ik dus van Babette, die is ook best heel veel op de streamquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:20 schreef engine het volgende:
JW is beetje de superster van de show geworden. Al maanden hele dagen op stream te volgen.
Geen jostie maar loodsiebandquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik schrik gewoon als Imadidin ineens praat.... dan denk ik....ooh ja hij is er ook nog...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIen we ook niet de hele dag![]()
We zien heel veel afwisseling, kaartende mensen, mensen die aan het djen zijn, of aan het roddelen, bondjes smeden kaarten, koken, slapen, wandelen, sporten, wandelen met Jeff en Moraima, kaarten en dan ook JW en Eunice en Bern En Sas of Jasper en Sas
Imadiddin is een beetje het achter geleven jongetje die zie je alleen als een schaduw achter Rupert aan hobbelen
Even wat blikkies koud zettenquote:
Ik hoorde hem van de week op TV dat lachje van hem gakgakgakgakgakgakgakquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik schrik gewoon als Imadidin ineens praat.... dan denk ik....ooh ja hij is er ook nog...
Daar ben ik nooit zo fan van, hou niet van mensen die zuipen en dronken/aangeschoten worden.quote:
Ooh ja.. dan moet er wel een biertje en een wijntje zijn...quote:
Haha... gakgakgak..... is ook beetje sneu..quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde hem van de week op TV dat lachje van hem gakgakgakgakgakgakgak![]()
Ik vind hem zo zielig overkomen hoe hij altijd achter Rupert staat als deze aan het praten is en hoe slaafs hij hem volgt als hij wegloopt
Ja ik vind het heel sneu altijd om hem te zien. ZO jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakken en niets van zichzelf laat zien.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha... gakgakgak..... is ook beetje sneu..
Maar hij slingert wel overal lekker doorheen... maar ik snap wat je zegt..quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het heel sneu altijd om hem te zien. ZO jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakken en niets van zichzelf laat zien.
Vorige keer was er toch op hem gestemd samen met Estherquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar hij slingert wel overal lekker doorheen... maar ik snap wat je zegt..
zijn er nog een paar die dat doen , morrie ok geen kan om haar lachen met haar wandelen met jef dat is ook al , verdiend amper iets , en dan nog zooi die met haar gemoei , slibbert ook overal door en verdiend ook bijna niksquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar hij slingert wel overal lekker doorheen... maar ik snap wat je zegt..
moet ik nog eerst zien , zit geen eenheid meer in dat groepje, bern en sas neigen om op jef te gaan stemmenquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige keer was er toch op hem gestemd samen met Esther
Ze willen nu Rupert er uit in de hoop dat Ima vanzelf vertrekt
Gisteren stemde ze nog met elkaar af om op Imadiddin en later op Rupert te gaan mocht er onverwachts een stemming komen. Tegen de tegengroep kunnen ze natuurlijk andere geluiden laten horen, bewust (denk ik)quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
moet ik nog eerst zien , zit geen eenheid meer in dat groepje, bern en sas neigen om op jef te gaan stemmen
Was hij niet genomineerd in de hoop zodat hij iemand weg kon stemmen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige keer was er toch op hem gestemd samen met Esther
Ze willen nu Rupert er uit in de hoop dat Ima vanzelf vertrekt
Sas heeft al weer hele andere zaken bekokstooft met Tiano in de kasquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren stemde ze nog met elkaar af om op Imadiddin en later op Rupert te gaan mocht er onverwachts een stemming komen. Tegen de tegengroep kunnen ze natuurlijk andere geluiden laten horen, bewust (denk ik)
Ima zie en hoor je steeds meerquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was hij niet genomineerd in de hoop zodat hij iemand weg kon stemmen...
Hij is eigenijk altijd onder de radar....
Ja dat ze Rupert kwijt willen snap ik... alhoewel ik altijd vreselijk om hem moet lachen... maar het is een slang..
We hebben allemaal onze zwakheden, ik ben ook gek op Moraima, zal het vreselijk jammer vinden als ze weg zou moeten.. en buiten dat er blijven straks alleen maar niks zeggende figuren over..quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn er nog een paar die dat doen , morrie ok geen kan om haar lachen met haar wandelen met jef dat is ook al , verdiend amper iets , en dan nog zooi die met haar gemoei , slibbert ook overal door en verdiend ook bijna niks
Ik heb dat nog niet zo gezien of gemist waarschijnlijk... ik vind het een schatje maar voor mij een beetje onzichtbaar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima zie en hoor je steeds meer
Ik vind hem wel leuk
En kan grappig uit de hoek komen
Laatst liet hij Mori schrikkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet zo gezien of gemist waarschijnlijk... ik vind het een schatje maar voor mij een beetje onzichtbaar.
ZOals ik al zei kan dat ook zijn om de tegenpartij op het verkeerde been te zettenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas heeft al weer hele andere zaken bekokstooft met Tiano in de kas
Wat er nu van gaat komen is de vraag
Vind haar ook leuk voor het programma. Maar speltechnisch gezien mag ze van mij weg. Ze voegt daaraan niets toequote:Op vrijdag 21 april 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze zwakheden, ik ben ook gek op Moraima, zal het vreselijk jammer vinden als ze weg zou moeten.. en buiten dat er blijven straks alleen maar niks zeggende figuren over..
Haar oefeningen zoquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
Eunice is ook wakker.. wat heeft ze vandaag in petto, behalve kroelie woelie doen met JW
Ja zie je, dat krijg ik dan weer niet mee...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatst liet hij Mori schrikken
Helemaal in een deuk lachen ze
Ik zat gisteren op zijn insta te kijken. Dan zie je een heel andere kerel. Met kort haar zag hij er goed uitquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet zo gezien of gemist waarschijnlijk... ik vind het een schatje maar voor mij een beetje onzichtbaar.
Dat is niet echt komisch iemand laten schrikken eigenlijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatst liet hij Mori schrikken
Helemaal in een deuk lachen ze
Ze heeft een lange b roek aan, dat zien we niet vaakquote:
Beetje ondergesneeuwd omdat hij een rustig type isquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op zijn insta te kijken. Dan zie je een heel andere kerel. Met kort haar zag hij er goed uit
Ooh dat wil ik ook wel eens zien..quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op zijn insta te kijken. Dan zie je een heel andere kerel. Met kort haar zag hij er goed uit
Hij heeft een prachtige bos haar, alleen hij verzorgd het niet echt goed.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat wil ik ook wel eens zien..
Geen ideequote:
Koude kop...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Isaac ook wakker, met zijn petjeop en onderbroek aan loopt hij de badkamer in. Snap dat petje dan niet zo
Allebei zijn kop en kopje goed ingepaktquote:
Ik wil weten wat er in staat.. zei Sasha nou: weer een reden om naar huis gestuurd te worden?quote:
Ik verstond het niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er in staat.. zei Sasha nou: weer een reden om naar huis gestuurd te worden?
Sas denkt het allemaal wel te wetenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verstond het niet helemaal goed.Hoorde wel dat het uitstel van executie was en het zielig voor hem was
Geluid is zo bagger af en toe.. hij staat voluit hier zo irritant...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verstond het niet helemaal goed.Hoorde wel dat het uitstel van executie was en het zielig voor hem was
Ja zet net de koptelefoon op, maar Sas onder de douche met kletterend water was niet echt goed te verstaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geluid is zo bagger af en toe.. hij staat voluit hier zo irritant...
Vrijdag hequote:Op vrijdag 21 april 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben iets met de mokken gedaan, Isaac bekijkt het en zegt dat zijn kinderen dat thuis ook doen
O volgens mij is Jeff weer bezig over naar huis gaan
Het is uitstel van executie zegt Sas het is gewoon sneu
Die blèrt ook alleen maar achter je rug...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Het wordt een kinderdagverblijf hier, zegt Isaac
quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh god ze komt.....
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos
De deelnemers worden minder maar het aantal kratten groterquote:
Ben benieuwd of er nu wordt aangenomen dat het Jeff wasquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd of het persoonlijke boodschappen zijn die erop staan..
quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh god ze komt.....
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos
Ze denken Jeffquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nu wordt aangenomen dat het Jeff was
Of dat iemand het echt weet
Heeft ook niets met meditatie te doen, ze verzint het terplekkequote:Op vrijdag 21 april 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
O eunice weer met die weggedraaide ogen, zo naar om te zien
Hij vroeg om een elektrische met koptelefoonquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dan bern als zijn viool er is goed wat oefenen zodat er paar knallende hoofdpijn krijgen
Heeft iek geleerdquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ook niets met meditatie te doen, ze verzint het terplekke
Zonder koptelefoon.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Hij vroeg om een elektrische met koptelefoon
Via Twitter degene die dit post weet ook niet of het Jeff wasquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:45 schreef Harry het volgende:
Via Twitter:
Jeffrey heeft vannacht, (vanmorgen vroeg....,,)
De schaaltjes van de kwark beschreven met de tekst:
Tot Hier En Niet Verder
Is het als grap? Of een boodschap?
Dat jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via Twitter degene die dit post weet ook niet of het Jeff was
Ze heeft het niet gezien
Neemt het aan omdat Sas zei Jeffrey den focking Hartog
Ik heb geen idee, ze lijkt mij helemaal in trance of zou het gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ook niets met meditatie te doen, ze verzint het terplekke
Het is nu nog een aanname, ik kreeg de indruk van Sasha dat het Jeff was...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nu wordt aangenomen dat het Jeff was
Of dat iemand het echt weet
O dat hebben we dus net gezien op de streams dat het in de schaaltjes staat.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:45 schreef Harry het volgende:
Via Twitter:
Jeffrey heeft vannacht, (vanmorgen vroeg....,,)
De schaaltjes van de kwark beschreven met de tekst:
Tot Hier En Niet Verder
Is het als grap? Of een boodschap?
Sas is de hele tijd al bezig om mensen op Jeff te krijgenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is nu nog een aanname, ik kreeg de indruk van Sasha dat het Jeff was...
Zei ze ook. Ze zal het handschrift misschien herkennen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is nu nog een aanname, ik kreeg de indruk van Sasha dat het Jeff was...
Ze speelt een spel om zo de eindstreep te halen, alles is nep aan haar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze lijkt mij helemaal in trance of zou het gemaakt zijn?
Kan mijn vinger er niet op leggen
Wat ziet ze in zijn ogen.. dat hij naar huis wil?quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas is de hele tijd al bezig om mensen op Jeff te krijgen
Want ze ziet het in zijn ogen![]()
Ik wil niet zeggen dat hij het niet was
Maar het is wel makkelijk om te roepen
Half kaalquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is zijn hoofd weer aan het scheren, ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet met haren eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat ziet ze in zijn ogen.. dat hij naar huis wil?
Waarom zou ze hier de eindstreep mee halen, niemand van de deelnemers daar ziet wat ze doetquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze speelt een spel om zo de eindstreep te halen, alles is nep aan haar.
Maar dat zien wij ook aan hem, alles straalt verdriet uit. Het is niet echt een vrolijke blije blik die hij in zijn ogen heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat ziet ze in zijn ogen.. dat hij naar huis wil?
Maar dat is hij ook, dat haalt hij zelf ook regelmatig aan.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hij is intens verdrietig aldus Sas
Ja dat kan natuurijk... we gaan straks horen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zei ze ook. Ze zal het handschrift misschien herkennen?
Afgelopen week was na zijn besluit dat niet te merkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is hij ook, dat haalt hij zelf ook regelmatig aan.
Vast wel.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurijk... weer gaan straks horen...
Zeker wel af en toe die trieste blik van hem als hij alleen zit.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgelopen week was na zijn besluit dat niet te merken
Nou ja heel blij is hij niet... hij geeft vaak genoeg aan dat hij klaar is daar..quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hij is intens verdrietig aldus Sas
Als een monnik.....quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is zijn hoofd weer aan het scheren, ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet met haren eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft het schaaltje gezocht waar het streepje het hoogste zit
quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft het schaaltje gezocht waar het streepje het hoogste zit
Juistquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:01 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
tot hier en niet verder is dus tot zover de yoghurt moet komen tot het streepje, het heeft helemaal geen kut met naar huis gaan te maken, weer een faal van Sas
Er was dus van alles te doen vannacht en niemand heeft wat gezien?quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Sasha denkt nu dat Jeff en Babette het samen gedaan hebben onder het genot van een biertje...
Ja dat is toch klooie dat ze dan die streams op slapende mensen zetten...quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was dus van alles te doen vannacht en niemand heeft wat gezien?
Ja heel jammer. Of het was te zien en de cossers waren al naar bedquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is toch klooie dat ze dan die streams op slapende mensen zetten...
Ja dat kan ook nog...quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel jammer. Of het was te zien en de cossers waren al naar bed
Er is nergens beeld vanquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel jammer. Of het was te zien en de cossers waren al naar bed
tot hier en niet verder voor de kwark/yoghurt er zitten bakjes bij waar het heel laag staat en bij andere weer aan de randquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:17 schreef danaqui het volgende:
Jappie denkt ook dat de tekst te maken heeft met naar huis gaan
Ja zei ik ook al paar posts terugquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tot hier en niet verder voor de kwark/yoghurt er zitten bakjes bij waar het heel laag staat en bij andere weer aan de rand
Dat juist zij dat zegt🤔quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Sas zegt dat ze het oprecht verdrietig voor hem. Door andere te slaan ga je je zelf niet echt beter voelen
ja die probeert zich hier uit te lullen omdat hij heel lang diezelfde mening deelde met jeffquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
Bern en kenzy zijn makkelijke slachtoffers volgens Jappie
Echt hequote:Op vrijdag 21 april 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
Voor psychologen zou hij een heel interessante case zijn
Niet te fixen zegt Jappie
Omg
Ik vind Sas en Jappie met de seconde triester als ik hun hoor babbelen tijdens het wandelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft veel wakker gelegen
Half vijf kwam Jeff naar bed
Wendy weet hij niet
Sas het wordt triester met de seconde
Het is andermans minpunten benoemen om jezelf beter te voelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind Sas en Jappie met de seconde triester als ik hun hoor babbelen tijdens het wandelen
Het is hun manier hoe ze naar de mensen kijken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind Sas en Jappie met de seconde triester als ik hun hoor babbelen tijdens het wandelen
Dat is ook prima.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hun manier hoe ze naar de mensen kijken.
En wat gisteren gebeurde was ook zo triest de hoofdsteden van de provincies niet weten
Ik zie dat wel bij iedereen gebeuren eigenlijk. Nu al bijna 8 maanden van huis, geen enkele prikkel van buiten. Je hoort niets, men ziet niets dan alleen de mensen die daar zitten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is ook prima.
Het was het stuk ervoor. Sas liep eerst al te meuten wie er koffie in het koffie apparaat had gedaan en waarom.
Daarna het gemeut dat Jeff en Wendy later naar bed gingen en Rupi hun batterijen al ging wisselen (zodat ze konden blijven liggen)
En toen het hele verhaal over narcisme van Jeff.
Deze 2 hebben duidelijk niets te doen en maken zich druk over alles en houden alles in de gaten.
Niet te fixen inderdaadquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:34 schreef Harry het volgende:
Sasha: voor psychologen zou hij een zo interessante case zijn.
Jasper: het valt niet te fixen.
Sasha: het is een kronkel waar je niets aan kan doen. Fascinerend......
Mirthe is wel een leuk schilderij denk ikquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:51 schreef Harry het volgende:
Het lijkt Sasha leuk iets met bodypaint te gaan doen.
(laat dat geen Moraima zijn aub.....)
Er liggen er nog een paar hun roes uit te slapen schijnbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |