Doel meer op dat je elkaar op bepaalde zaken eens durft aan te spreken ipv afgeven op allemaal individuele eilandjesquote:Op donderdag 20 april 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee, je hoorde wel veel bewoners overleggen welke vragen ze wel en niet geweten zouden hebben
Dat is daar bewoners-eigen... zelden in de hele groep dingen bespreken, altijd in kleine groepjes (en meestal gaat het dan over anderen, lekker 'veilig').quote:Op donderdag 20 april 2023 16:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doel meer op dat je elkaar op bepaalde zaken eens durft aan te spreken ipv afgeven op allemaal individuele eilandjes
Maar meteen dus weer weggedraaidquote:Op donderdag 20 april 2023 16:06 schreef Judiwi het volgende:
Nou Jeffrey en Jasper hebben wel een nabeschouwing in de badkamer.
Wanneer begint Erik met zijn talkshow eigenlijk?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:08 schreef xsaskiax het volgende:
Dat zou een mooi onderwerp voor het 'programma' van Erik zijn: hoe denk je dat de anderen jou zien??
en dan de anderen laten zeggen hoe ze werkelijk over die bewoner denken
en zou ze nou werkelijk geen seconde in de gaten hebben dat dit ook werkelijk zo was?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze hadden natuurlijk ook allemaal andere spelletjes in gedachten gehad toen ze zich opgaven voor een gameshow
Dit was echt zo ontzettend dom van Zoë die stond echt van lul
geen idee, het bord staat er al een tijdjequote:Op donderdag 20 april 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wanneer begint Erik met zijn talkshow eigenlijk?
Wacht op groen licht van de Febo blijkbaar.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
geen idee, het bord staat er al een tijdje
Grotendeels helemaal mee eens, maar als de gesprekjes met K5 ter sprake komt, begrijp ik wel een ingreep.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:41 schreef Kakadylo het volgende:
Van iedereen daar is FEBO het meest kinderachtig want daar valt zelfs Zoe volkomen bij in het niet. Zo vreselijk armoedig en mijn allergrootste irritatie want ze censureren als een malle terwijl mensen juist op zulke momenten het meest zichzelf zijn. En dan heb ik het niet over dat ze wippartijtjes niet tonen maar ze doen het al bij hele normale gesprekken op basis van verandering in toonhoogte. 'Oh Jeff klinkt boos dus draai maar gewoon weg'. Het is tegenwoordig zo preuts en bekrompen dat ze het liefst gewoon alles maar wegdraaien. Kan geen enkel zinnig argument bedenken en een parodie op reality. Reality ja.
Maar daar doel ik dan ook niet opquote:Op donderdag 20 april 2023 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grotendeels helemaal mee eens, maar als de gesprekjes met K5 ter sprake komt, begrijp ik wel een ingreep.
quote:Op donderdag 20 april 2023 16:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Opeens zie je het, die ,markiezen van Zoe 't is net Miss Piggy...
[ afbeelding ]
nee hij heeft het uitgemaakt vlak voor hij de loods ingingquote:Op donderdag 20 april 2023 16:50 schreef Judiwi het volgende:
Imahidin had toch een vriendin toen hij het huis in ging?
Maak er een stelling van, kijken hoeveel er op groen gaan staan.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:50 schreef Charmian het volgende:
imi heeft een studieschuld van 80.000 euro, das niet nils
waarom?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maak er een stelling van, kijken hoeveel er op groen gaan staan.
wel leuk dit gesprek, mochten ze wel eerder doenquote:Op donderdag 20 april 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zei Imadiddin tegen Babette dat hij er nog wel een jaar zou kunnen blijven, nu ze de muziekinstrumenten e.d. krijgen.
Als ik het goed begreep gaat hij voor 400.000 euro weg.
Verder een gesprek over wat hij deed/doet, cryptomunten e.d. je moet wel even aan zijn manier van praten wennen (en geduld hebben)
quote:Op donderdag 20 april 2023 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maak er een stelling van, kijken hoeveel er op groen gaan staan.
Imadiddin is de meest onzichtbare daar in de loods, hij is de schaduw van Rupertquote:Op donderdag 20 april 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zei Imadiddin tegen Babette dat hij er nog wel een jaar zou kunnen blijven, nu ze de muziekinstrumenten e.d. krijgen.
Als ik het goed begreep gaat hij voor 400.000 euro weg.
Verder een gesprek over wat hij deed/doet, cryptomunten e.d. je moet wel even aan zijn manier van praten wennen (en geduld hebben)
Wat heeft hij eigenlijk voor opleiding dan?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:50 schreef Charmian het volgende:
imi heeft een studieschuld van 80.000 euro, das niet nils
ICT.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk voor opleiding dan?
Ik heb even in zijn topic gespiekt. ICT is hij mee bezig maar hij heeft in Syrië ook een studie afgerond alleen ik weet niet meer wat. Heeft hij tijdens die presentatie wel verteld geloof ik.quote:
Die is raar hoorquote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef pingu66 het volgende:
Bern roept Sas. ( staat bij Jappie in het ei te praten)
Sas: zo heey "woef" ik kom er zo aan ik sta te praten.
Sterkt middel vinger op tegen Bern en zegt : "niemand mag jou en je moeder ook niet!!,HaHAHAHA"![]()
https://eenjaarvanjeleven(...)ntatie-aan-de-groep/quote:Op donderdag 20 april 2023 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb even in zijn topic gespiekt. ICT is hij mee bezig maar hij heeft in Syrië ook een studie afgerond alleen ik weet niet meer wat. Heeft hij tijdens die presentatie wel verteld geloof ik.
Ik denk het wel...moet ie eens tegen haar zeggen als ze naar bed gebracht wil worden met een kruikje....quote:Op donderdag 20 april 2023 17:50 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wtf mag hopen dat het een als grapje bedoeld was...
en dat doet hij niet , laat gaanquote:Op donderdag 20 april 2023 17:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk het wel...moet ie eens tegen haar zeggen als ze naar bed gebracht wil worden met een kruikje....
Wat doet ze in hemelsnaamquote:Op donderdag 20 april 2023 17:57 schreef ledn81 het volgende:
Sjenet is met die klote lijmklemmen aan het kutten en vloekt de hele graftakkeloods bij elkaar![]()
Die spoort echt niet ...achterlijk wicht is hetquote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef pingu66 het volgende:
Bern roept Sas. ( staat bij Jappie in het ei te praten)
Sas: zo heey "woef" ik kom er zo aan ik sta te praten.
Sterkt middel vinger op tegen Bern en zegt : "niemand mag jou en je moeder ook niet!!,HaHAHAHA"![]()
myrthe doet dat ookquote:Op donderdag 20 april 2023 18:21 schreef ledn81 het volgende:
ETEN!![]()
Morrie gaat weer lekker botjes zuigen strakkies
Myrthe doet het waar anderen al met hun mond hebben aangezetenquote:
Bij de Surinaamse versie nietquote:
Dat is het voornaamste dat ze het lekker vinden.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:28 schreef humpty het volgende:
Het ziet er goed uit en ze vinden het lekker
Alleen die van Erik wilde ze pas niet 😀quote:Op donderdag 20 april 2023 18:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Myrthe doet het waar anderen al met hun mond hebben aangezeten![]()
Morrie alleen de botjes waar mensen met mes en vork wat af hebben gehaald
Ja dat zal ze leren…quote:Op donderdag 20 april 2023 18:49 schreef humpty het volgende:
Begrijp nu dat Zoe graag manager wil worden zodat ze dat op haar CV kan zetten![]()
quote:Op donderdag 20 april 2023 18:49 schreef humpty het volgende:
Begrijp nu dat Zoe graag manager wil worden zodat ze dat op haar CV kan zetten![]()
Dan nog.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:50 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wtf mag hopen dat het een als grapje bedoeld was...
Staat dat in het evenementenboek?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde Morri zeggen tegen Wendy dat Bern een stelling op wil gooien om sieraden te kopen.
wrm nietquote:Op donderdag 20 april 2023 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde Morri zeggen tegen Wendy dat Bern een stelling op wil gooien om sieraden te kopen.
Bern nog welquote:Op donderdag 20 april 2023 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Iedereen op rood, behalve bernquote:Op donderdag 20 april 2023 19:04 schreef Silves het volgende:
Bern gaat nieuwe stellingen opgooien, hij wil juwelen..aldus Moira
Nou als er nog 8 over zijn kunnen ze best afspreken ieder ruim een ton en danquote:Op donderdag 20 april 2023 19:05 schreef Silves het volgende:
Kan niet wachten dat de Bro,s dan ook de stelling opgooien, de klokkies oftewel rolexen
Omdat `Bern altijd bozig is als er iets gekocht wordt hij ook vaak op rood staat. Van mij mag hij ben alleeen verbaasd dat hij alweer een stelling op wil gooien na zijn vioolquote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja wrm niet , worden voor de stomste dingen stellingen geplaast
Denk je, ik denk dat de Febo alleen maar blij is, actie in de tent, de prijzenpot omlaag, Bern en Jw en consorten zo ziek als een hond..quote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou als er nog 8 over zijn kunnen ze best afspreken ieder ruim een ton en dan![]()
Denk alleen dat Febo daar een stokje voor steekt
Net als Rieu..een viool en een zegelring..nu moet Bern ook nog krullen laten zetten, en hoppa op het platform rieu nadoen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja wrm niet , worden voor de stomste dingen stellingen geplaast
Hmmm, bedoelde dat als er nog maar 8 over zijn ze de hele prijzenpot gelijk verdelen om bullen van te kopen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk je, ik denk dat de Febo alleen maar blij is, actie in de tent, de prijzenpot omlaag, Bern en Jw en consorten zo ziek als een hond..
hij heeft de smaak te pakken mss , andere doen ok stellingen voor gekste dingenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat `Bern altijd bozig is als er iets gekocht wordt hij ook vaak op rood staat. Van mij mag hij ben alleeen verbaasd dat hij alweer een stelling op wil gooien na zijn viool
Ze hebben het er al weken over, 10.000 per horloge zei Marcia..iedereen wilde meedoen, Ice, Jef en ik weet niet van de meiden..quote:Op donderdag 20 april 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm, bedoelde dat als er nog maar 8 over zijn ze de hele prijzenpot gelijk verdelen om bullen van te kopen.
En dan pleite
ze wil bh kopen maar mag niet gertourneerd wordenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Ondertussen zoekt Janet een lipstick uit
nu volgt lippotlood en gloss
Janet he, die geen geld uit wilt geven aan een fatsoenlijke bh
Nou ja ergens begrijp ik het ook wel.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze hebben het er al weken over, 10.000 per horloge zei Marcia..iedereen wilde meedoen, Ice, Jef en ik weet niet van de meiden..
Dan nam ik toch maar een gok, want die treurtuiten is toch ook wel een dingetje.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze wil bh kopen maar mag niet gertourneerd worden
Ze kan toch meten wat haar BH maat nu isquote:Op donderdag 20 april 2023 19:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze wil bh kopen maar mag niet gertourneerd worden
Misschien is dit Bern zijn manier van fuck you zeggenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat `Bern altijd bozig is als er iets gekocht wordt hij ook vaak op rood staat. Van mij mag hij ben alleeen verbaasd dat hij alweer een stelling op wil gooien na zijn viool
jeff zei we kunnen hetzelfde trucje als vorige keer doen. als alleen eunice verkiesbaar is dan niemand van ons kijken of ze er nog een keer intrappen dan kiezen wij weer de manager. Als ze alsnog iemand erbij zetten doen wij zoe erbij.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Smiespelende bro's. Succes met verslag doen
die gast die leeft allen maar op als trucjes kan doen , of iemand mentaal wil kapotmakenquote:Op donderdag 20 april 2023 19:39 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
jeff zei we kunnen hetzelfde trucje als vorige keer doen. als alleen eunice verkiesbaar is dan niemand van ons kijken of ze er nog een keer intrappen dan kiezen wij weer de manager. Als ze alsnog iemand erbij zetten doen wij zoe erbij.
Hij heeft groot gelijk anderen doen het ookquote:Op donderdag 20 april 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is dit Bern zijn manier van fuck you zeggen
Om te kijken zeker, maar snap de bewoners wel, wat moeten ze anders doen?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
en weer kaarten
de dood van deze 'spelshow'
helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 april 2023 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om te kijken zeker, maar snap de bewoners wel, wat moeten ze anders doen?
Maar een nintendo mag niet. Prutsersquote:Op donderdag 20 april 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
en weer kaarten
de dood van deze 'spelshow'
'Welkom bij de dubbelepettenshow!'quote:Op donderdag 20 april 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
Babs gaat de psycholoog weer uithangen
over hoe het zo heeft kunnen lopen
met de pot
met Bern
Nou ja terecht ookquote:Op donderdag 20 april 2023 20:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dat vindt ik lache !
Alleen kleding en fotoboekje
heel eerlijkquote:Op donderdag 20 april 2023 20:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Welkom bij de dubbelepettenshow!'
Weet je tenminste ook meteen zeker dat je op weg naar huis niet zal worden beroofd van je keigave klokjequote:Op donderdag 20 april 2023 20:25 schreef Judiwi het volgende:
O dus rolexen mogen niet mee naar huis.
In dat geval, voor iedereen een Rolex.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dat vindt ik lache !
Alleen kleding en fotoboekje
die gooit Jeff even voor de bus zo?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vroeg toch of Bern met haar wilde kletsen, ik hoor vooral Babs tegen Bern kletsen
Heeft ze vaker gedaan…..quote:Op donderdag 20 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gooit Jeff even voor de bus zo?
Dat doet ze bij iedereen als ze de kans krijgt, maar het is weer Babbel die vooral aan het zenden is.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gesprek wel goed is , ik hoop dat Bern leert om dingen aan te gaan ,kan alleen maar iets positiefs opleveren als je met elkaar praat en probeert te begrijpenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vroeg toch of Bern met haar wilde kletsen, ik hoor vooral Babs tegen Bern kletsen
bep wil jef eruit hebben , ze dat tiano daarin meegaat maar die moest nadenkenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is hij Isaac kwijt als broquote:Op donderdag 20 april 2023 20:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep wil jef eruit hebben , ze dat tiano daarin meegaat maar die moest nadenken
Die gehaaide tante is veel meer met het spel bezig dan mensen denkenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
ik vind Babs een leuke vrouw
maar nu gaat ze echt een beetje haar eigen glazen in gooien
als ze weeeeer naar een ander groepje over gaat stappen
Ik hoor vooral Babs heel veel dingen invullen voor zichzelf én Bern, waarop Bern (wat afstandelijk en waarschijnlijk verstandig) met halve/open antwoorden komt als 'dat zou kunnen' en 'misschien is het inderdaad wel zo dat <vat Babs nog eens samen>'.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gesprek wel goed is , ik hoop dat Bern leert om dingen aan te gaan ,kan alleen maar iets positiefs opleveren als je met elkaar praat en probeert te begrijpen
Bern trekt zijn muil sowieso nooit los , denk niet dat je dat nu wel van hem kan verwachten en ik zag dat ze allebei wel wat aannames deden , daar hadden ze hat dan ook over .quote:Op donderdag 20 april 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoor vooral Babs heel veel dingen invullen voor zichzelf én Bern, waarop Bern (wat afstandelijk en waarschijnlijk verstandig) met halve/open antwoorden komt als 'dat zou kunnen'.
Maar als het resultaat is dat Bern wat meer van zich laat horen zou dat wel mooi zijn inderdaad.
Die ziet Babs natuurlijk ook de hele dag door met iedereen kleppen. Die moet je niet teveel info geven.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoor vooral Babs heel veel dingen invullen voor zichzelf én Bern, waarop Bern (wat afstandelijk en waarschijnlijk verstandig) met halve/open antwoorden komt als 'dat zou kunnen' en 'misschien is het inderdaad wel zo dat <vat Babs nog eens samen>'.
Maar als het resultaat is dat Bern wat meer van zich laat horen zou dat wel mooi zijn inderdaad.
Aan het eind van deze rit gaan ze toch weer op een ander. Vandaag is het die morgen diequote:Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef xsaskiax het volgende:
De logica van Babette ontgaat me deels... waarom een sterke speler uit je eigen groep eruit?
Ze wil Zoë pertinent als manager, dat bleek eerder uit een gesprek in de rokershoek (is Zoë weer een maand veilig en kan zij invloed op de manager uitoefenen)... dan heeft ze dus een stem minder voor Zoë als Jeffrey eruit zou zijn....
ik denk niet dat iemand van de andere groep op Zoë zal stemmen want die zien de bui dan al hangen (adviezen van Babette en Isaac)
Doet Babette het om zichzelf veilig te stellen, Jeffrey voor de bus gooien, zodat ze maar niet op haar zullen stemmen???
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern trekt zijn muil sowieso nooit los , denk niet dat je dat nu wel van hem kan verwachten en ik zag dat ze allebei wel wat aannames deden , daar hadden ze hat dan ook over .
Inderdaad, hij houdt (misschien wel het meeste van allemaal) zijn kaarten stevig tegen de borst. Dat maakt het dan voor Babs natuurlijk ook wel weer moeilijk om een ingang te vinden waardoor het op mij misschien weer meer overkomt als vooral zenden.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die ziet Babs natuurlijk ook de hele dag door met iedereen kleppen. Die moet je niet teveel info geven.
Het lijkt er meer op dat ze alle anderen op een dwaalspoor wil brengen, zolang ze zelf maar 'veilig' is.... heel gehaaidquote:Op donderdag 20 april 2023 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan het eind van deze rit gaan ze toch weer op een ander. Vandaag is het die morgen die
héél soms zit Zoë er niet bij als iemand een bestelling doetquote:Op donderdag 20 april 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Volgens. Mij zit Zoë er vaak bij als iemand een bestelling doet.
wat is jou quote raarquote:Op donderdag 20 april 2023 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan het eind van deze rit gaan ze toch weer op een ander. Vandaag is het die morgen die
vaak zeg maar altijdquote:Op donderdag 20 april 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Door te zeggen dat hij aan Jeffrey moet gaan vragen waarom deze de stellingen van de instrumenten erin gooide..... en dan wel even zeggen dat zij Jeffrey laatst op iets aangesproken heeft, een woordenwisseling heeft gehad, maar dat ze weten waar ze aan toe zijn (of woorden van die strekking)..... ze wil Bern dus de confrontatie met Jeffrey aan laten gaan (hoopt op een gele kaart voor een van de twee???)quote:Op donderdag 20 april 2023 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, hij houdt (misschien wel het meeste van allemaal) zijn kaarten stevig tegen de borst. Dat maakt het dan voor Babs natuurlijk ook wel weer moeilijk om een ingang te vinden waardoor het op mij misschien weer meer overkomt als vooral zenden.
Zalando Zoelandoquote:Op donderdag 20 april 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
In feite heeft ze daar wel een punt mee, hij kan het zich afvragen, maar als ie het niet echt gaat vragen zal ie het niet weten. Of dat haar doel is, of dat ze wil stoken? Dat zullen we haar moeten vragenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Door te zeggen dat hij aan Jeffrey moet gaan vragen waarom deze de stellingen van de instrumenten erin gooide..... en dan wel even zeggen dat zij Jeffrey laatst op iets aangesproken heeft, een woordenwisseling heeft gehad, maar dat ze weten waar ze aan toe zijn (of woorden van die strekking)..... ze wil Bern dus de confrontatie met Jeffrey aan laten gaan (hoopt op een gele kaart voor een van de twee???)
Zit jappie met zijn sieradenquote:Op donderdag 20 april 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
nadrukkelijke mail
alleen kleding en fotoboekje mag mee naar buiten
volgende maand weer een cabaret avondquote:Op donderdag 20 april 2023 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In feite heeft ze daar wel een punt mee, hij kan het zich afvragen, maar als ie het niet echt gaat vragen zal ie het niet weten. Of dat haar doel is, of dat ze wil stoken? Dat zullen we haar moeten vragen
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende maand weer een cabaret avond
die uitzendingen zijn echt aan elkaar ge-editte stukjesquote:Op donderdag 20 april 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Als we dan de uitzendingen moeten geloven kunnen Sasha en Jappie dan hun borst nat maken
Inderdaad, zo ook met die tabaksellende van vorige week.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die uitzendingen zijn echt aan elkaar ge-editte stukjes
was met het Jeff Tiano verhaal ook weer erg duidelijk
daar leek het of Jeff nog aan het draaien was toen Tiano uit zijn plaat ging
vind dat jammerquote:Op donderdag 20 april 2023 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, zo ook met die tabaksellende van vorige week.
Kletsen met Marciano en Jappie?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Wat motten die 2 nu om deze tijd in bed
Babs is druk met Bernquote:Op donderdag 20 april 2023 21:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Beetje vreemd dat Marciano daar zit
Die is Jappie aan het uithoren.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Beetje vreemd dat Marciano daar zit
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat lullig weer over Wendy !
Wendy doet het super goed .
Ik gok dat je nog ff moet wachtenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
En hup gooi die zoemer maar weer aan !
'spy' toch?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:30 schreef Flow3r het volgende:
Sas bonden met Marciano in de kas, Bern keek toe door het raam
Ze is wel slim, maakt overal vrienden
Vaag gedoe, hij gooit balletjes op om de ander uit te horen maar Sas verzandt in herhalingen en napratenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:33 schreef Puzzie het volgende:
Marciano over de situatie met JW en Bep
Mja, maar dat is slim, iedereen is daar alleen gekomen, waarom zou je loyaal zijn aan iemand en niet kiezen voor wat het beste voor jezelf is om de pot te winnenquote:
Vaag iddquote:Op donderdag 20 april 2023 21:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vaag gedoe, hij gooit balletjes op om de ander uit te horen maar Sas verzandt in herhalingen en napraten
Heb echt geen idee…..snap hem nooit of bijna nooitquote:Op donderdag 20 april 2023 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vaag idd![]()
Ik snap dit gesprek niet helemaal![]()
Is dit nou een spel van hem ? of probeert hij info los te krijgen?
Neequote:Op donderdag 20 april 2023 21:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Heb echt geen idee…..snap hem nooit of bijna nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou enkel 100% loyaal zijn aan een vertrouweling (beste maat? relatie?) en bij al de rest is het een kwestie van een tactisch schaakspel. Waarbij je uiteraard voorkeuren hebt voor bepaalde mensen waarmee je de tijd aldaar graag wil doorbrengen.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mja, maar dat is slim, iedereen is daar alleen gekomen, waarom zou je loyaal zijn aan iemand en niet kiezen voor wat het beste voor jezelf is om de pot te winnen
Die kickt daar juist opquote:Op donderdag 20 april 2023 21:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jeff heeft juist geen last van groepsdruk
Show element zit er ook niet echt meer in met die simpele spellen...quote:Op donderdag 20 april 2023 21:53 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Sas: heb je het nog naar je zin?
Tiano: tja, normaal. Naar m’n zin is een groot woord
Dat snap ik wel. Geloof niet dat iemand daar het écht nog dagelijks enorm naar z’n zin heeft
Als de zon schijnt heeft hij wel een leuke dagquote:Op donderdag 20 april 2023 21:53 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Sas: heb je het nog naar je zin?
Tiano: tja, normaal. Naar m’n zin is een groot woord
Dat snap ik wel. Geloof niet dat iemand daar het écht nog dagelijks enorm naar z’n zin heeft
Ice heeft voor de bami een pot pindakaas van Bern geleend(?)quote:Op donderdag 20 april 2023 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Ik snap het niet helemaal
Wendy wou Bern geen pot pindakaas terug geven want geen geld ?
En Marciano maakt zich daar druk om
"geef die jongen gewoon zijn pot pindakaas "
waar gaat het over![]()
Ja eens. Er moeten toch ook wel meer vormen te verzinnen zijn van de wel redelijk boeiende/vermakelijke opdrachten zoals de dansmarathon of dat polonaise alarm. Snap echt niet meer waarom die spellen zo vaak zo slecht en een soort armoedig opgezet zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 21:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Show element zit er ook niet echt meer in met die simpele spellen...
Snap ik ook niet. Ze zijn niet echt creatief daar. Heel eerlijk de bewoners zelf hebben meer creativiteit en ideetjes dan de regie zelf dat zegt ook een hoopquote:Op donderdag 20 april 2023 21:57 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja eens. Er moeten toch ook wel meer vormen te verzinnen zijn van de wel redelijk boeiende/vermakelijke opdrachten zoals de dansmarathon of dat polonaise alarm. Snap echt niet meer waarom die spellen zo vaak zo slecht en een soort armoedig opgezet zijn
Het programma teert op alle verhaallijntjes tussen bewoners maar komt zelf eigenlijk helemaal nada nergens meequote:Op donderdag 20 april 2023 21:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Ze zijn niet echt creatief daar. Heel eerlijk de bewoners zelf hebben meer creativiteit en ideetjes dan de regie zelf dat zegt ook een hoop
Sas is hoognodig toe aan een kijkje naar zichzelfquote:
Volgens mij wil sas nog steeds manager wordenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:04 schreef Flow3r het volgende:
Sas wil niet weer voor manager gaan, Eunice gaat voor haar , ze heeft een tegenstander nodig anders komt er weer zo'n toneelstuk , aldus Sasha
Dat doen ze juist niet omdat ze daar dan al rekening mee kunnen houden.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:10 schreef Puzzie het volgende:
Marciano denkt dat het een duel gaat worden , want anders is het spel al eigenlijk uitgespeeld
Ergens laat Sas dat nu zelf al doorschemeren tegen Marcianoquote:Op donderdag 20 april 2023 22:16 schreef Judiwi het volgende:
Sasha en Bern gingen toch mee met Janet. Marciano wil dat Bern en Sasha meegaan met het wegstemmen van JW en Eric en Eunice.
Het is vaag geleuterquote:Op donderdag 20 april 2023 22:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik snap er echt geen reet meer van….😵💫
En uiteraard zegt die niet echt iets…..quote:Op donderdag 20 april 2023 22:20 schreef Puzzie het volgende:
Stel je gaat Erik en JW erop gooien , wie zou je dan van je eigen groep erop zetten
Via een omweg bedoelt ze hem iddquote:Op donderdag 20 april 2023 22:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En uiteraard zegt die niet echt iets…..
En Sas vult het wel even in…..Jeffrey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ziet ook spoken...quote:Op donderdag 20 april 2023 22:23 schreef Puzzie het volgende:
Nu over Jeff ..als je in zijn ogen kijkt zie je verdriet
Waarschijnlijk om ze het fout had; Ik Hou Van Holland zit tegenwoordig bij SBSquote:Op donderdag 20 april 2023 22:27 schreef Sociologica het volgende:
Toe maar, ze soundlocken dit stukje niet eens
of wij zitten te wachten op ik hou van hollandquote:Op donderdag 20 april 2023 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om ze het fout had; Ik Hou Van Holland zit tegenwoordig bij SBS
Nee true maar ook dat stuk ervoor over dat FEBO iets wel of niet wil of toestaatquote:Op donderdag 20 april 2023 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om ze het fout had; Ik Hou Van Holland zit tegenwoordig bij SBS
Ze proberen zichzelf weer een excuus te geven om op iemand te stemmen.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:23 schreef Puzzie het volgende:
Nu over Jeff ..als je in zijn ogen kijkt zie je verdriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |